2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Презентація уроку читання. В.Сухомлинський "Хлопчик і дзвіночок конвалії"

Про матеріал
Презентація , яку можна використати на уроці читання в НУШ. Містить дидактичні ігри з лего, перегляд відеоматеріалів, які розкривають зміст уроку. Також пропоную низку методів розвитку критичного мислення, які можна застосувати на уроці, опрацьовуючи цей літературний твір.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

В. Сухомлинський«Хлопчик і дзвіночок конвалії»Підготувала вчитель початкових класів. Мукачівської ЗОШ І-ІІІст.№20Ім. О. Духновича. Фаринич Наталія Юріївна

Номер слайду 2

Гра з цеглинками легоhttps://www.youtube.com/watch?v=BQZej. XAe. Fbo

Номер слайду 3

КАЗКАнародна авторська цікава повчальнакорисна захоплюючапро тварин соціально-побутова чарівна

Номер слайду 4

В. О. Сухомлинський«Хлопчик і дзвіночок конвалії»- Що вам відомо про автора? - Які оповідання В. Сухомлинського ви читали?-Пропоную переглянути вам настуне відео про творчість письменника.https://www.youtube.com/watch?v=y. AUZz. F8w_D0

Номер слайду 5

Стратегія «передбачення»Словникова робота- Розгляньте малюнок до оповідання. - Як ви думаєте, про що може йти мова у цьому творі?- Обгрунтуйте власні припущення. в. Иткнулись под. Обаєшся простягн. Ув відвест. И дивов. Ижно

Номер слайду 6

Прослухайте оповіданняhttps://www.youtube.com/watch?v=jr1 Aoe. V-dbw. Дайте відповіді на наступні запитання:-Чи можна назвати це оповідання казкою? Чому?-Хто є головними дійовими особами твору?Чи справдилося наше колективне передбачування?-Чи були у вашому житті моменти, коли вам хотілося зірвати гарні квіти, але ви стримували себе? Що ви відчували при цьому?

Номер слайду 7

- Прочитайте оповідання мовчки.- Утворимо асоціативний кущ до слів Хлопчик і Дзвіночок. Хлопчик (він)Уважний. Допитливий. Спостережливий. Вдумливий. Рішучий. Виважений. Добрий Дзвіночок (він)Гарний. Живий. Чудовий. Дивовижний. Мудрий

Номер слайду 8

Технологія РАФТ Роль ( рослини живої природи )…. Авдиторія (діти, дорослі )…. Формат (усне звернення )… Тема (чому не можна рвати зелені рослини?)…- Скористайтеся алгоритмом роботи над вправою і створіть своє звернення до людей, які зривають рослинки задля власного задоволення.

Номер слайду 9

Вправа «Сенкан»Дзвіночок Гарний, живий. Росте, милує,зачаровує. Робить наше життя прекрасним. Диво.

Номер слайду 10

Рефлексія-Чи сподобався вам урок? -Що нового ви дізналися сьогодні?-Чи зможемо ми свої знання застосувати на практиці? В природі?-Чому природу треба берегти?-Що означає «бути природі другом»?-Що б сталося з планетою,якби зникли всі рослини?-В щоденнику вражень створіть малюнок до твору і дайте йому назву. Дякую за увагу!

pptx
Додано
22 березня
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку