Розробка уроку для учнів закладів професійно (професійно-технічниної) освіти на уроки виробничого навчання, за професією "Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування".
Кінцева ціль. Після закінчення вивчення теми, учень буде здатний продемонструвати знання пристрою і призначення шаф комплектних розподільних пристроїв власних потреб відповідно з технічним описом та інструкцією по експлуатації ІВЕМ.674832.008 ТО.
Номер слайду 3
Проміжні ціліПЦ-1 Пояснити призначення комплектних розподільних пристроїв власних потреб. ПЦ-2 Пояснити будову та принцип роботи КТПВП. ПЦ-3 Назвати вимоги до розміщення та монтажу шаф КТПВП. ПЦ-4 Перерахувати роботи, які виконуються перед включенням КТПВП.
Номер слайду 4
Призначення КТПВПКомплектні трансформаторні підстанції власних потреб (КТПВП) призначені для електропостачання споживачів власних потреб електростанцій.
Номер слайду 5
Технічні характеристики КТПВП1 Номінальна напруга0,4 к. В.2 Амплітудне значення струму електродинамічноїстійкості збірних шин з боку низької напругипри потужності :250 к. ВА.400 к. ВА.630 і 1000 к. ВА.16 к. А.25 к. А.50 к. А3 Температура навколишнього середовища для виконань : У304-40 0 С до +40 0 С+1 0 С до +45 0 С4 Відносна вологість навколишнього повітря при+20 0 С 80%5 Висота над рівнем морядо 1000 м.6 Навколишнє середовище. Не вибухонебезпечна
Номер слайду 6
Комплектна трансформаторна підстанція власних потреб складається з:силового трансформатора панелей стикування шинних перемичок шаф низьковольтних розподільчих пристроїв. Пристрій КТПВП
Номер слайду 7
Пристрій КТПВПШафи низьковольтних розподільчих пристроїв поділяються на: Ввідні Загальносекційні Лінійні Керування
Номер слайду 8
Загальний вигляд КТПВП
Номер слайду 9
ПУ-ЦРЕО-023 Зовнішній вигляд шаф КТПВП
Номер слайду 10
Ввідна шафа КТПВПМісце встановлення вимикача серії «Електрон»
Шафи керування шафа Загальносекційного управління (ШЗУ)Шафа керування
Номер слайду 13
Автоматичне включення резерву в КТПВПЯвний резерв. АВР вводів живлення внаслідок автоматичного включення резервного трансформатора.. Неявний резерв. АВР шляхом автоматичного включення секційного вимикача.
Номер слайду 14
Розміщення і монтаж КТПВПРозміщення і монтаж зводиться до наступного:1. Силовий трансформатор і шафи розподільного пристрою встановлюються в суворій відповідності з компоновочним кресленням і з'єднуються між собою.2. Шафи й панелі стикування приварюються до закладних швелерів, які повинні мати електричний контакт з контуром заземлення.3. Бічні стінки і дахи шаф з'єднуються між собою болтовими кріпленнями. Застосування зварювання забороняється.
Номер слайду 15
Розміщення і монтаж КТПВП4. З'єднання збірних шин між собою в шафах розподільного пристрою здійснюється зварюванням за допомогою накладок. З'єднання мідних шин (тропічне виконання) - за допомогою болтового з'єднання.5. При наявності в КТП шинної перемички між рядами шаф однієї секції визначається, між якими шафами повинна встановлюватися перемичка і призначення кожної її складової частини. 6. У силових осередках, з вимикачами А3700, знімаються скоби транспортного кріплення.
Номер слайду 16
Вказівка заходів безпеки Для виконання ремонту обладнання КТП допускається спеціально навчений ремонтний персонал, який має відповідну групу з електробезпеки і вивчив конструкцію, принцип роботи та особливості ремонту обладнання КТП. При виробництві профілактичних або ремонтних робіт без зняття напруги з збірних шин необхідно пам'ятати, що нерухомі верхні контакти в осередках вимикачів А3700 завжди знаходяться під напругою.
Номер слайду 17
Вказівка заходів безпеки Після вилучення вимикача за межі осередку, двері шафи повинні бути закриті. Знімання висунутих з осередків вимикачів "Електрон" і підйом для вкочування в осередок проводиться за допомогою підйомного візка.
Номер слайду 18
Підготовка до роботи КТПВП Перед введенням в роботу змонтованих КТП проводиться налагодження і приймально-здавальні випробування. Обслуговуючому персоналу повинна бути передана необхідна технічна документація. Перед введенням в роботу, після ремонту або тривалих перерв у роботі, слід робити вимірювання опору ізоляції збірних шин КТП. Величина опору ізоляції кожного КТП повинна бути не менше 0,5 МОм.