Презентація уроку у 6 класі на тему " Раціональні числа та дії над ними "

Про матеріал
Розробка уроку (презентації) у 6 класі на тему " Раціональні числа та дії над ними " у формі морської подорожі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відкритий урок-подорож з математики у 6 класі Вчитель Глушко Г.А.

Номер слайду 2

1. Перевірка домашнього завдання (3хв). Вправа 1. Розв’язання Вправа 2. Розв’язання

Номер слайду 3

Тема: Раціональні числа та дії над ними Мета: застосувати отримані знання і набуті уміння при розв’язуванні вправ і задач та при формуванні нових умінь і навичок; розвивати логічне та образне мислення, уяву і пам'ять, творчі здібності в учнів; виховувати активність, працелюбність, самостійність, наполегливість та інтерес до навчання. Обладнання: обладнання для презентації, роздатковий матеріал, дошка. 2. Повідомлення теми, мети і завдань уроку та мотивації учіння (1 хв).

Номер слайду 4

3. Організаційний момент (1 хв). Сьогодні, діти, ми здійснимо морську мандрівку до острова скарбів. На вас чекають цікаві пригоди і нелегкі випробування, тож будьте уважними й активними. А щоб ви не збилися з курсу, вам допомагатиме русалочка.

Номер слайду 5

4. Актуалізація опорних знань (15 хв). Для подорожі ви отримаєте чарівний корабель, якщо відгадаєте його назву. Для цього виконайте перше завдання. Вправа 1. Визначте правильний знак (2б)

Номер слайду 6

Тепер вирушайте сміливо. Попутного вітру! Триматись правильного курсу вам допоможе морська русалочка. Назва 1) У 2) С 3) П 4) І 5) Х

Номер слайду 7

Ой, що це попереду таке страшне, А це чудовисько морське. Щоб його здолати, Треба всі знання застосувати І чарівне слово розгадати. Треба вправу розв’язати.

Номер слайду 8

Вправа 2. (4б) 1.Чому дорівнює m, якщо – m = – 3? П) Р) С) m = – 3 Т) m = 3 2. Знайдіть координату точки , користуючись рисунком А) 4 Е) – 4 У) 3 О) – 5 3. Порівняйте числа – 3,7 і 2 П) – 3,7 > 2 Р) – 3,7 < 2 С) – 3,7 = 2 Т) – 3,7 ~ 2 4. Обчисліть –15 + 9 Ф) –24 М) 6 П) – 6 К) 24 5. Обчисліть 13 – (– 14) О) 9 И) – 17 У) – 9 І) 17 6. Обчисліть – 18 – 12 К) 6 Л) 30 М) – 6 Н) – 30 7. Обчисліть – 6 · (– 4) В) – 10 Н) 24 Р) – 24 Ф) 10 8. Обчисліть 64 : (– 8) Ї) – 0,8 Ю) 0,8 Я) – 8 Є) 8

Номер слайду 9

Слово чарівне – це терпіння. Воно вам ще дуже знадобиться, Щоб, застосувавши свої знання й уміння, Скарб знайти і з курсу вірного не збиться.

Номер слайду 10

Вправа 3. Знайдіть значення виразу – 17,6 – ( –3,9) – ( –8,4) – 9,6 – 4,18. 5. Застосування одержаних знань та умінь (23 хв). Вітер хвилі високі здіймає, Всюди чорні хмари і сонця немає. Буря на морі. Тримайте руля! Невдач не лякайтесь. Щось не вийде Одразу – почнемо з нуля. Щоб і цю перешкоду здолати, Числа у вправі правильно треба Вам відняти й додати.

Номер слайду 11

Розв’язання – 17,6 – ( –3,9) – ( –8,4) – 9,6 – 4,18 = – 19,08 – 17,6 – ( –3,9) = – 17,6 + 3,9 = – (17,6 – 3,9) = = – 13,7 – 13,7 – ( –8,4) = – 13,7 + 8,4 = – (13,7 – 8,4) = = – 5,3 3) – 5,3 – 9,6 = – ( 5,3 + 9,6 ) = – 14,9 4) – 14,9 – 4,18 = – (14,9 + 4,18) = – 19,08 Відповідь:– 19,08

Номер слайду 12

А ось і острів. Там скарби на вас чекають… Та що за лихо?! Це ж пірати, Викрадачі чужих скарбів, наздоганяють. А щоб здолати їх, то треба знати Як складну задачу розв’язати.

Номер слайду 13

Задача 4. Марічка задумала число і зменшила його на 3,7. До модуля різниці додала , а потім результат помножили на – 4,2 і отримала число – 3,78. Яке число задумала Марічка?

Номер слайду 14

Розв’язання

Номер слайду 15

або Отже, Марічка задумала число 5,2 або 2,2. Відповідь: 5,2 або 2,2.

Номер слайду 16

Ну от і все, пригоди закінчились. Ваш скарб – то мудрість і знання. Ну що, мандрівники, втомились? Отож, підіб’ємо підсумки і отримаємо домашнє завдання.

Номер слайду 17

Або Вправа 2. Знайти значення 6. Підведення підсумків уроку і повідомлення домашнього завдання Вправа 1. Розв’язати рівняння

Номер слайду 18

ppt
Додано
20 лютого
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку