Мета:поглибити поняття про діалог, з’ясувати відмінність діалогу від прямої мови, формувати вміння правильно інтонувати репліки діалогу, а також висловлювання, що вміщують діалоги; формувати навички вживання розділових знаків при діалозі; виховувати смак до влучного, доречного й дотепного слова; розвивати логічне мислення, мовлення, стійку увагу, емоції, уточнювати й збагачувати словниковий запас учнів.
Коментування розділових знаків. Влітку дід Іван і його онук Івась пасли череду. Знайшов раз Івась палицю, що лежала в траві. Каже хлопчик дідові:- Я зроблю батіг і поганятиму корів ... Дід узяв палицю, роздивився її й каже:- З неї можна зробити щось краще.- Що? - питає Івась.- Те, що душу оживляє.... І зробив дід Іван із бузинової палиці дзвінку сопілку.