Презентація з матералами до урокус зарубіжної літератури в 7
класі "Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах»"
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах»
Номер слайду 2
Бесіда з учнями-Що з описаного Азімовим стало реальністю після виходу оповідання «Фах» в світ?-Що з теперішнього ви хотіли б залишити в минулому, а що – бачити і в майбутньому?
Номер слайду 3
Літературний диктант. Жанр твору «Фах» У скільки років в оповіданні діти «навчаються» читати за допомогою досягнень науки і техніки. 3. Яку таємницю юнак зберігав протягом 10 років?4. Який фах мріє одержати Джордж?5. За ким чи за чим на Землю прилітають космічні кораблі з інших планет6. Скільки заселених планет у Галактиці?7. Яка географічна назва згадується в оповіданні? 8. Продовжіть речення: «Джордж уже в шістнадцять років вирізнявся…»9. У скільки років людина могла одержати фах за допомогою стрічок? 10. Яка була найбільша мрія Джорджа? 11. Ким мріє стати Тревіліян?12. У чому Джордж переконував новіанина?
Номер слайду 4
Інтерактивна вправа «Навігатор»Поясніть, у якому контексті, у зв’язку з чим уживаються запропоновані поняття: Стрічки 2) 1 травня 3) Програміст 4) Омейні Інтернат 6) Новія
Номер слайду 5
Переваги та недоліки сучасної освіти та освіти майбутнього. Сучасна освіта Майбутня освіта. Переваги1. Людина сама вибирає фах 1. Швидке набуття знань2. Можна здобути кілька професій 2. 10 років дітей ніхто не турбує. Вони живуть з батьками3. Є можливість вдосконалюватися 3. Висококваліфіковані спеціалісти однієї галузі4. Можна творчо виявляти 4. Держава дбає про освітуоригінальність свого мислення 5. Забезпечення роботою 6. Високий рівень НТП; заселення багатьох планет 7. Одна мова для всіх
Номер слайду 6
Сучасна освіта Майбутня освіта1. Довгий час здобуття 1. Не має змоги самовизначитисяосвіти2. Знання поступово 2. Не має пізнавального інтересустираються з пам`яті 3. Боротьба за право влаштуватися у житті 4. Програмування людини 5. Прагматичні інтереси, духовність – другорядна 6. Людина - підневільна, вона повністю підкорена державіHедоліки
Номер слайду 7
Інтерактивна вправа «Мікрофон»Продовжте речення: Для себе я взяв(-ла) із цього фантастичного оповідання…
Номер слайду 8
Домашнє завдання 1. Доберіть цитати до характеристики образу, який найбільш сподобався в повісті А. Азімова «Фах».2. Письмово оформіть власні міркування про те, що б ви взяли від сучасної освіти в майбутнє і навпаки.