Презентація "Узагальнення і систематизація знань про оксигеновмісні органічні речовини".

Про матеріал
- Узагальнити знання учнів про класи органічних сполук, закріпити знання учнів про склад, будову, фізичні та хімічні властивості спиртів, альдегідів, карбонових кислот, жирів, повторити їх способи добування та застосування, перевірити вміння писати рівняння реакцій і розв’язувати задачі; - розвивати пам'ять, логічне мислення, уміння нестандартного мислення; - виховувати творчий підхід до навчання, колективізм, інтерес до хімії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення знань з теми: Оксигеновмісні органічні сполуки. Н. ШУТКО

Номер слайду 2

Прийом критичного мислення «Прогулянка галереєю»Виконання такої вправи вимагає цілковитого переосмислення структури уроку, будьте готові провести його в іншому форматі. У процесі цієї «прогулянки» учні ходять класом та розглядають тексти чи зображення, розміщені на стінах кабінету. Вправа навчить системно аналізувати інформацію, співпрацювати, переосмислювати висновки інших. Якщо ви хочете, аби школярі проаналізували зображення, вказавши їх характеристики, то зверніться до цього прийому. Вправа чудово відповідає вимогам візуального та кінестетичного стилю навчання. Обладнання: аркуші для записів, матеріали для вивчення (експонати).

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

АЛФАВІТУчні отримують завдання написати якнайбільше фактів про тему навчання, при цьому кожне слово - факт має починатися з літер алфавіту. Наприклад, вивчення теми «Оксигеновмісні органічні сполуки»: Альдегіди Бродіння Вуглеводи Глюкоза Дисахариди Експеримент Жир ….

Номер слайду 6

« Функціональна група: »{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}СН3 ОН СН3 СООН НСОН СН3 СОН С2 Н5 ОН НСООН С3 Н7 ОН 

Номер слайду 7

Номер слайду 8

КУБУВАННЯ Кубування є методом навчання, який полегшує розгляд теми з різних сторін, один із методів навчання, що полегшує всебічний розгляд теми. Слід провести через кубик слово. Це може бути термін, визначення або якась назва. Цей підхід передбачає використання кубика із написаними на кожній грані вказівками щодо напрямку мислення або письма. Хід роботи. Наприклад (мило), можливі такі вказівки на гранях куба: Опиши це (колір, форма, розміри). Порівняй це (на що це схоже? від чого це відрізняється? ). Підбери асоціації (про що змушує думати? що спадає на думку? ). Проаналізуй це (скажіть, яким чином це зроблено? ви це знаєте? ви можете це вигадати? ). Як його використати (знайти застосування; яким чином це можна застосувати? ). Запропонувати аргументи „ за” або „ проти” цього (що в ньому доброго чи поганого? займіть певну позицію, використайте повний діапазон аргументів).

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Дякую за увагу. Використано матеріали інтернету.

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Презентації
Інкл
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку