Тема: Узагальнення та систематизація. Вивченого матеріалу з розділу «Словотвір. Орфографія»Фронтальне опитування у формі клоуз - тесту
Номер слайду 3
Словотвір – це…Орфографія – це…Похідні слова утворені…Слово, від якого творять інше слово…
Номер слайду 4
Твірна основа – це…Основні способи словотворення…Складним називають слово, яке…Складноскороченими називаємо слова, які…
Номер слайду 5
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з розділу «Словотвір. Орфографія»
Номер слайду 6
Мета:перевірити знання учнів у вивченні теми «Словотвір. Орфографія; систематизувати набуті знання, повторити правопис складних та складноскорочених слів, основні способи словотворення; переконатися у тому, яке значення похідних слів у мовленні, саме опираючись на творчість української художниці Катерини Білокур, і спробувати осмислити її життя, яке вона провела в обіймах квітів.
Номер слайду 7
Квіти – окраса нашого життя Народна мудрість
Номер слайду 8
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з розділу «Словотвір. Орфографія»Квіти – окраса нашого життя Народна мудрість
Номер слайду 9
Проблемне питання: Як ви вважаєте, чи буде цікавою, милозвучною українська мовабез словотвору та орфографії?
Номер слайду 10
Робота біля дошки
Номер слайду 11
Словниковий диктант/ робота в парах
Номер слайду 12
Катерина Білокур
Номер слайду 13
Номер слайду 14
І. Рєпін І. Їжакевич А. Куїнджі
Номер слайду 15
І. Айвазовський Т. Яблонська
Номер слайду 16
Творча робота
Номер слайду 17
Проблемне питання: Як ви вважаєте, чи буде цікавою, милозвучною українська мовабез словотвору та орфографії?
Номер слайду 18
Домашнє завдання. Підготуватися до написання контрольної роботи: повторити параграфи 17-21, виконати впр. 146 (письмово)
Номер слайду 19
Підсумок уроку. Яку тему ми сьогодні опрацювали на уроці?Чи виникали у вас труднощі під час виконання вправ?Який вид роботи був найлегшим?Якби ви були художниками, якими б кольорами намалювали свій настрій після цього уроку?
Номер слайду 20
Мета:перевірили знання учнів у вивченні теми «Словотвір. Орфографія; систематизували набуті знання, повторили правопис складних та складноскорочених слів, основні способи словотворення; переконалися у тому, яке значення похідних слів у мовленні, саме опираючись на творчість української художниці Катерини Білокур, і спробували осмислити її життя, яке вона провела в обіймах квітів.