Узагальнення та тематичне оцінювання з розділу 1 «Життя людей у первісні часи»6 ВІ17-18
Номер слайду 2
1. ТЕМАТИЧНІ ХМАРИНКИПеревірте, як ви розумієтеся на ключових поняттях історії первісної доби. Виконайте завдання до тематичних хмаринок слів.1. Про яку сторінку історії первісної доби « розповідає » кожна з хмаринок? Дайте їм відповідні назви.2. Визначте у кожній хмаринці зайве слово та обґрунтуйте свій вибір.3. Складіть два-три речення зі словами хмаринок, що розповідатимуть історії первісної доби.
Номер слайду 3
2. ХРОНОЛОГІЧНА ПОСЛІДОВНІСТЬНазвіть знаряддя первісної доби та розташуйте їх у хронологічній послідовності винайдення. Назвіть археологічні періоди, під час яких вони увійшли у вжиток людини. Поясніть значення кожного зі знарядь у житті первісної людини.
Номер слайду 4
3. ГОСТИНИ У КВІНТИЛІАНААнтичний вчений Марк Фабій Квінтиліан радив своїм учням для кращого розуміння намагатися відповідати на запитання: Хто? Що? Де? Коли? Чим? Як? Чому?Продумайте запитання відповідного змісту до таких тем: а) заняття первісних людей; б) розвиток форм організації первісного суспільства; в) культура первісних людей; г) трипільська археологічна культура. Хто?
Номер слайду 5
4. ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯУважно розгляньте, чим зайняті зображені на малюнку люди. Уявіть, що ви створюєте книжку коміксів про життя первісних спільнот. Дайте назву зображеному на ілюстрації епізоду. Для кожного з позначених персонажів придумайте репліки, якими вони розповідатимуть про заняття мешканців/мешканок первісного поселення.
Номер слайду 6
5. ЩО МИ ЗНАЄМО З ТЕМИПеревірте, як ви засвоїли матеріал теми за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за покликанням:https://forms.gle/e. VLy5 MQc. Mh. Vk. Tcg. UAабо скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код. Бажаємо успіху та високого бала!