Узагальнення. Тематичне оцінювання«Давня Греція та її сусіди»6 ВІ51-52
Номер слайду 2
1. АНТИЧНА ХРОНОЛОГІЯ В КАРТИНКАХВітри історії переплутали історичні картинки. Виправте ситуацію, виконавши такі завдання:1. Розташуйте зображення в хронологічній послідовності (на кожній шкалі окремо).2. Вибудуйте загальну шкалу часу із запропонованих об’єктів.3. Визначте, які із зображень є історичними джерелами, а які — пізнішими ілюстраціями.4. Визначте, які із зображень можна застосувати, розповідаючи про життя людей на теренах України в ранньому залізному віці. Виконати таку вправу можна за покликанням:
Номер слайду 3
2. ЛОГІЧНІ ПАРИРозгляньте зображення історичних пам’яток. Пригадайте, про який епізод з історії античної цивілізації та її сусідів вони розповідають. Знайдіть у другій колонці відповідний опис.
Номер слайду 4
3. МАГІЧНИЙ КВАДРАТРозгадайте «магічний квадрат» і дайте відповіді на запитання:1. Історія якого міста (народу, держави) в ньому зашифрована?2. Яке поняття ви пропонуєте записати у квадраті зі знаком питання?3. Поясніть зміст ілюстрацій, текстів і малюнків, розташованих у квадратах.4. Яку інформацію про життя міста (народу, держави) ви можете додати?Виконайте завдання:1. Створіть разом з однокласниками й однокласницями «магічний квадрат» на одну з тем (на вибір): «Троянська війна», «Стародавня Спарта», «Кіммерійці», «Велика Скіфія», «Грецька колонізація».2. Запропонуйте в класі розгадати магічний квадрат.
Номер слайду 5
4. ЩО МИ ЗНАЄМО З ТЕМИПеревірте, як ви засвоїли матеріал теми, за допомогою онлайн-тесту. Для виконання завдання перейдіть за покликанням:https://forms.gle/F6 RJTQLokg. EQx8rr6або скористайтеся смартфоном — зчитайте QR-код. Бажаємо успіху та високого бала!