1. АНТИЧНА ХРОНОЛОГІЯ В КАРТИНКАХВітри історії переплутали історичні картинки. Виправте ситуацію, виконавши такі завдання:1. Розташуйте зображення в хронологічній послідовності (на кожній шкалі окремо).2. Вибудуйте загальну шкалу часу із запропонованих об’єктів.3. Визначте, які із зображень є історичними джерелами, а які — пізнішими ілюстраціями.4. Визначте, які із зображень можна застосувати, розповідаючи про життя людей на теренах України в ранньому залізному віці.
2. КРОСВОРД НАВПАКИАвтори уклали кросворд, а вам пропонуємо опрацювати його творчо.1. Дайте назву кросворду та знайдіть відповідністьфілософ, був вихователем сина царя Македонії Філіппадавньогрецький математикдавньогрецький мислитель, засновник філософської школи.давньогрецький історик.британський історик та археолог, першовідкривач мінойської цивілізаціїбатько географіїдавньогрецька поетесанімецький археолог, керівник розкопок у Трої, Мікенах, Коринфі.афінський політик, заклав основи Афінської демократії.автор «Іліади» та «Одіссеї»видатний байкар, так званий «Батько байки»
3. ІСТОРИЧНІ ОПОВІДКИРозгляньте хмаринки слів та виконайте завдання до них:1. Про яку сферу життя античного суспільства можна розповісти за допомогою кожного набору слів? Дайте відповідні назви хмаринкам.2. До згадуваних у хмаринках 1, 2, 5 подій чи процесів укажіть причини, ключові події та наслідки.3. Визначте, за допомогою яких хмаринок можна розповісти про історію українських земель в добу античності.