План уроку1. Повторити вивчене про однорідні члени речення.2. З`ясувати поняття: узагальнювальне слово при однорідних членах речення.3. Навчитись розставляти розділові знаки при однорідних членах речення та узагальнювальних словах при них.4. Розвивати логічне мислення, творчу уяву, мовленнєві навички.
Яскравими барвами виграє калинове диво скрізь у садках у луках на подвір`ях. Кожен кущик горбок долина і стежечка все це йому знайоме. Усяке птаство як-от деркачів перепілок куликів можна було викосити косою з трави. УС: - УС,,,, і,УС, як-от: - ,,Розділові знаки при узагальнювальних словах
Око вабили різнокольорові кульки і червоні і сині і зелені. Абрикос помідори та картопля такі рослини були колись завезені в Україну. На уроках української літератури вивчають різні за жанрами твори а саме казки оповідання повісті. УС: - УС,,та,УС, а саме:,,Розділові знаки при узагальнювальних словахі і і