Презентація до уроку української літератури на тему "Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». Різні життєві позиції Плаксія та Лоскотона. Казкова історія та сучасне життя".
Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон» Різні життєві позиції Плаксія і Лоскотона
Номер слайду 4
Краще терпіти нужду і бути веселим, ніж жити в розкошах, не знаючи почуття радості. Епіктет
Номер слайду 5
Проблемне питання: Кого у світі більше: оптимістів чи песимістів?
Номер слайду 6
Робота з хмаринкою слів: виписати імена героїв твору.
Номер слайду 7
«Упізнай героя»
Номер слайду 8
«Асоціювання»З чим у вас асоціюється сміх? А з чим плач?
Номер слайду 9
І група – написати на краплинках риси характеру ЛоскотонаІІ група - написати на промінчиках риси характеру Плаксія.ІІІ група – визначити, що об’єднує героїв. Робота в групах:
Номер слайду 10
Фізкультхвилинка
Номер слайду 11
«Займи позицію»Чи справедливо вчинив Лоскотон із Плаксієм?
Номер слайду 12
Робота в групах: Запропонуйте Плаксієві шляхи для збереження трону і життя
Номер слайду 13
допомагає краще працювати легеням;підвищує імунітет;СМІХ:зберігає молодість шкіри;продовжує життя. Гелотологія - наука, що займається вивченням сміху і його впливу на організм людини.
«Мікрофон»Серед людей, які вас оточують, ви зустрічали більше «плаксіїв» чи «лоскотонів»?
Номер слайду 21
Проблемне питання: Кого у світі більше: оптимістів чи песимістів?
Номер слайду 22
«Незакінчене речення»: Мені ця казка сподобалась тим, що…Із дійових осіб твору мені найбільше запамʼятався…Оптимістом у казці є…Песимістом у творі показано…Я хотів би бути схожим на…Ця казка нас навчає…
Номер слайду 23
Домашнє завдання Обов’язково: Характеризувати образи Плаксія та Лоскотона. На вибір: Написати лист одному з героїв. Написати продовження казки.