Презентація "Вчимося правильно вимовляти звук [с]"

Про матеріал

Представлений матеріал допоможе в цікавій формі організувати роботу по унормуванню звуковимови у дітей старшого дошкільного віку та молодшого шкільного віку, які мають порушення звуковимови та недорозвиток мовлення. Від постановки звука до закріплення правильної вимови у складах, словах словосполученнях, реченнях.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчимося правильно вимовляти звук [с]

Номер слайду 2

Щоб красиво розмовляти треба язичок підготувати: Артикуляційні вправи - корисні та цікаві

Номер слайду 3

Артикуляція звуку С: • губи розтягнуті в посмішку; • зуби розкриті на декілька міліметрів трохи оголені; • широкий кінчик язика за нижніми зубами; • спинка язика піднімається до твердого піднебіння, чим утворює щілину; • струмінь повітря проходить посередині спинки язика, по утвореному жолобку; • м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину; • голосові зв'язки не вібрують.

Номер слайду 4

Гра „ Озвуч малюнки ”

Номер слайду 5

Смачно ослик їсть овес. В кожнім слові буква „ЕС”. Як пиріг – маківничок, Наче місяця ріжок Сіра гуска їсть овес. В кожнім слові буква „ЕС” Сіра гуска не сварись Ось ця буква „ЕС” – дивись

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Знайди малюнки в назві яких не має звука [С]

Номер слайду 8

Закріплення ( автоматизація) звука у складах. Гра „ Гусочка вчить нас вимовляти звук [с] в складах правильно ” С-с-с-а С -с-с- е с-с-о С-с-с-у С-с-с-е С– с – с -и С-с-с-а С-с-с-о С-с-с-о С - с- с-е С-с-с-у С-с-с- и С-с-с-у С-с-с - о С-с –с- и С-с-с- а С-с-с- и с-с-с-а С -с-с-е С-с-с-е

Номер слайду 9

Скажи стільки разів склад „са”, скільки квадратів синього кольору

Номер слайду 10

Скажи стільки разів склад „су”, скільки трикутників.

Номер слайду 11

Склад – “СИ” скажи стільки, скільки прямокутників синього кольору

Номер слайду 12

Щоб красиво вимовляти, треба чистомовки знати Са-са-са, са-са-са Ой-ой-ой! Летить оса! Си-си-си, си-си-си Не злякались ми оси... Су-су-су, су-су-су Бачив хто із вас осу Си-си-си, си-си-си Ми не бачили оси. Са-са-са, са-са-са Відгадайте де оса?

Номер слайду 13

Гра: На малюнок подивись , гарно назвись Умова гри: подивиться на малюнки назвати їх Закріплення звука у словах

Номер слайду 14

Закріплення звука у словах Гра: Додай словечко - назву малюнка. Умова гри: Прочитай слово додай назву малюнка по пам'яті. Фруктовий

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Дай повні відповіді на запитання: Де росте салат? З чого матуся готує салат? Що зроблено руками людини? Що робить садівник?

Номер слайду 17

Гра : „ Фотоапарат Мета гри : розвиток зорової пам’яті, автоматизація звука в словах. Умова гри: Подивись , запам’ятай, усі малюнки називай, як пам’ятаєш

Номер слайду 18

Додай до слів назву малюнка. Дерев’яна, співуча... Сухі, тверді,круглі… Хрумкі , смачні ... . Солодка , хрумка ... . Дитячий, солодкий ... . Твердий, російський ... . Соломка Сопілка Сухарі Сирок Сир сушки

Номер слайду 19

Дай повні відповіді на запитання: Що тут саме смачне? Що можливо з цього з’їсти, а що ні? Які молочні продукти ти знаєш? Які хлібобулочні продукти ти знаєш?

Номер слайду 20

Намалюй сонечко

Номер слайду 21

Гра: На малюнок подивись , гарно назва назвись Умова гри: подивиться на малюнки назвати їх за допомогою дорослого, а потім самостійно.

Номер слайду 22

Гра : „ Фотоапарат” Мета гри : розвиток зорової пам’яті, автоматизація звука в словах. Умова гри: що пам’ятаєш називай нічого не забувай. Гра: Що зайве? Мета гри: вміти визначати живі та неживі істоти. Умова гри: згадай зайвий малюнок, назви його, поясни чому він зайвий?

Номер слайду 23

Гра: На малюнок подивись , гарно назва назвись Умова гри: подивиться на малюнки назвати їх за допомогою дорослого, а потім самостійно.

Номер слайду 24

Гра: Літає , не літає! Мета гри: Вміти визначати, хто як рухається. Умова гри: дай відповіді на запитання. Скажи, хто вміє літати? Скажи, хто вміє плавати? Скажи, хто вміє бігати?

Номер слайду 25

1.Назви слова, які починаються на звук [С]. 2. Знайди коротке слово. Назви його. Назви першій звук, другий, третій. 3.Назви комах і визнач місце звука [С] у кожному слові 4. Назви спочатку назви птахів і визнач місце звука [С] у кожному слові. 5. Назви тварин і визнач місце звука [С] у кожному слові. 6.Знайди найбільше слово. Поділи його на склади. Визнач голосні звуки.

Номер слайду 26

Соловейко Назва цієї маленької співочої пташки походить, як вважають мовознавці, від давньоруської славій. Соловей – провісник Богині Весни: його спів (давньоруське щекот) завжди сприймається як щасливий Божий знак. В Україні соловейко починає співати на початку травня, коли розцвітають сади. Про це в народі кажуть, що він починає співати, «як нап’ється води з березового листя».

Номер слайду 27

Який звук ми вчилися вимовляти? Що цікавого ви дізналися на занятті ? Що запам'яталося? Що сподобалося?

Номер слайду 28

До нових зустрічей!!!

ppt
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
20 травня 2018
Переглядів
7484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку