Конспект логопедичного заняття у середній групі на тему "Одяг"

Про матеріал

Конспект заняття з розвитку мовлення призначений для дітей-логопатів середньої групи. Може використовуватись як у роботі вчителів-логопедів, так і вихователів ДНЗ.

Перегляд файлу

Дата:

Вікова група: середня

Вид заняття: тематичне

Тип заняття: фронтальне

Тема: «Одяг»

Програмовий зміст:

Корекційно-розвиваючі задачі: розвивати у дітей увагу, мислення, пам'ять; комунікативні здібності (уміння домовлятися, з повагою ставитися до думки товаришів), дрібну моторику, зорово-просторовий гнозис;

Корекційно-навчальні задачі: уточнити і закріпити знання дітей про одяг та взуття; вправляти в розумінні і вживанні узагальнюючих понять I порядку (одяг, взуття);

Корекційно-мовні задачі:  збагатити та  активізувати словник за темою «Одяг.Взуття», вправляти в утворенні пестливих форм іменників, якісних прикметників від іменників, вживанні кількісних числівників 1-5 та їх узгодженні з іменниками, розвивати вміння відповідати на питання повним реченням;

 Корекційно-виховні задачі : підтримувати умови для формування інтересу на занятті, виховувати доброзичливе відношення один до одного, культуру спілкування, уміння вислуховувати один одного.
Матеріал: індивідуальні коректурні таблиці, предметні картинки по темі, зошити, прості та кольорові олівці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                  Хід заняття:

 

I.Подготовча частина:

Відгадування загадок про предмети одягу:

Не вдягають їх хлоп’ята, мов принцеси в них дівчата. (сукня)

***

Що то за сорочка — рукави ніврочку? І чомусь на ноги вбрали ту сорочку. (Штани)

Я на блискавцi буваю, У негоду захищаю. (Куртка)

***

Лютих не боїться зим, хутром вкриє нас густим. (шуба)

На голову вдягаємо, вушка захищаємо. (шапка)

***

Хоч хатинонька маленька, та затишна і тепленька: як мороз кусається, п’ять братів сховаються. (Рукавиця)

II.Основна частина:

1.Назви одним словом:

Сукня, сорочка, штани, куртка, шуба – це…

Чоботи, черевики, туфлі – це…

2. Д/г «Назви лагідно»:

спідниця - спідничка

шапка-шапочка

шуба-шубка

рукавиця-рукавичка

3.Д/г "Подумай і назви":

      чоботи з гуми - гумові чоботи

      туфлі зі шкіри –

      сукня з шовку –

      шуба з хутра -

4. Д/г «Порахуй до 5»:

Тілі – талі – тілі – талі

Олівець ми всі катали,

Олівець ми всі катали,

Та одяг рахували. ( загинаючи пальці до 5)

5.Дай повну відповідь на питання:

  •   Чому восени тобі потрібні гумові чоботи? ( Восени я ношу гумові чоботи, тому що....)
  •   Чому влітку ти не носиш шубу?
  •     Чому взимку ти не ходиш гуляти у босоніжках?

6.Д/г «Четвертий зайвий» (за малюнками)

7.Динамічна пауза (пальчикова гімнастика):

Поперу я чисто з толком
(Руху кулачками, імітація прання)

Сорочку, кофту і футболку,
(Почергове потирання всіх пальців)

Светр і брюки — 
Втомились мої руки.
(Струшування рук)

8.Робота у зошитах:

1)Зєднати овочі з коробкою угорі, а одяг з коробкою внизу.Розфарбувати тільки одяг.

2)Штрихування.

III.Заключна частина:

У які ігри ми грали? Що сподобалося вам найбільше?

Що було важко робити?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
29 травня 2018
Переглядів
12535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку