- формування в кожного школяра свідомого уявлення про оздоровчий вплив фізичної культури та спорту на організм людини; - виховання потреби і умінь самостійно займатися фізичною культурою і спортом; - розширення функціональних можливостей організму і укріплення здоров’я, розвиток рухливих якостей; - формування культури здорового способу життя учнів як у навчальний, так і позаурочний час; - формування комунікативних вмінь та навичок.
внесення змін у підходи до викладання предмету «фізична культура» - тобто переорієнтація на диференційований та особистісно – зорієнтований підхід; поглиблення та доповнення змісту предмету за рахунок введення теоретичних питань про зміцнення здоров’я та методів оздоровлення; впровадження технології формування навиків фізичного самовдосконалення учнів; використання методів спостереження за фізичним розвитком, які враховують розвиток м’язової, серцево – судинної та дихальної систем. Основні напрямки діяльності
Даний моніторинг роблю за такою схемою: - тестування на початку року; - створення бази даних про фізичну підготовку; - складання списків за рівнем фізичного розвитку; щомісячне тестування для дослідження динаміки росту показників фізичного розвитку; розробка рекомендацій щодо розвитку фізичних якостей; - тестування учнів в кінці року; - аналіз результатів.