ВМІННЯ ВЕСТИ ПЕРЕГОВОРИ, ДОМОВЛЯТИСЬ, ПЕРЕКОНУВАТИ.
Номер слайду 2
ПЕРЕГОВОРИ - ДИСКУСІЯ, ВЗАЄМНЕ СПІЛКУВАННЯ З МЕТОЮ ДОСЯГНЕННЯ СУСПІЛЬНОГО РІШЕННЯ.
Номер слайду 3
МИСТЕЦТВО ПЕРЕГОВОРІВ - ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ АСПЕКТІВ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМПАНІЙ. ПЕРЕГОВОРИ ТАКОЖ Є НАЙВАЖЛИВІШИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВРЕГУЛЮВАННЯ РІЗНИЦІ ПОЗИЦІЙ СПРИЙНЯТТЯ, ПРИ ЧОМУ НЕ ЛИШЕ МІЖ КОМПАНІЯМИ, АЛЕ Й ВСЕРЕДИНІ НИХ.
Номер слайду 4
КОМЕРЦІЙНІ ПЕРЕГОВОРИ - ПЕРЕГОВОРИ НА ТЕМУ БУДЬ-ЯКИХ РЕСУРСІВ (ГРОШІ, МАТЕРІАЛЬНІ ЦІННОСТІ, ЧАСОВІ ТА ЛЮДСЬКІ РЕСУРСИ ТОЩО). У ВУЗЬКОМУ СЕНСІ ПІД КОМЕРЦІЙНИМИ ПЕРЕГОВОРАМИ РОЗУМІЮТЬ ПЕРЕГОВОРИНА ТЕМУ ЗБУТУ ТА ПОСТАЧАННЯ, КУПІВЛІ ТА ПРОДАЖУ.
Номер слайду 5
ФУНКЦІЇ ПЕРЕГОВОРІВІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНАДОСЯГНЕННЯ ДОМОВЛЕНОСТЕЙРЕГУЛЮВАННЯ КОНТРОЛЬКООРДИНАЦІЯ ДІЙ
Номер слайду 6
ВИДІЛЯЮТЬ ДВА ПІДХОДИ ДО ПЕРЕГОВОРІВ:
Номер слайду 7
КОНФРОНТАЦІЙНИЙ, ЯКИЙ СУБ'ЄКТ-ОБ'ЄКТНИЙ ХАРАКТЕР, - ЦЕ ПРОТИСТОЯННЯ СТОРІН, ЇХНЯ ВПЕВНЕНІСТЬ В ТОМУ. ЩО ТРЕБА ЗДОБУТИ ПЕРЕМОГУ ЗА БУДЬ-ЯКУ ЦІНУ , А ВІДМОВА ВІД НЕЇ - ЦЕ ПОРАЗКА.
Номер слайду 8
ПАРТНЕРСЬКИЙ, ЯКИЙ МАЄ СУБ'ЄКТ-СУБ'ЄКТНИЙ ХАРАКТЕР, - ЦЕ СПІЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ, В РЕЗУЛЬТАТІ ЯКОГО УЧАСНИКИ ШУКАЮТЬ НАЙКРАЩІ , НАЙБІЛЬШ ВЗАЄМОВИГІДНІ ВАРІАНТИ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ.
Номер слайду 9
ЩОБ ДОБИТИСЯ УСПІХУ В ПЕРЕГОВОРАХ ПОТРІБНО: ЗНАТИ ПЕВНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО УЧАСНИКІВ ПЕРЕГОВОРІВ. ПИТОМА ВАГА ТАКИХ ЗНАНЬ МАЄ СКЛАДАТИ БІЛЬШЕ 90% ВСІЄЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПЕРЕГОВОРИ. БУТИ ДОБРЕ ПРОІНФОРМОВАНИМ ПРО ТЕМУ ПЕРЕГОВОРІВ, МАТИ У СВОЄМУ РОЗПОРЯДЖЕННІ ФАКТИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПРЕДМЕТА РОЗМОВИ. ПИТОМА ВАГА ТАКИХ ЗНАНЬ - МЕНШЕ 10%. МАТИ ПЕВНИЙ ДОСВІД ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ.
Номер слайду 10
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: РОЗДІЛИТИСЯ НА ГРУПИ. ВИБРАТИ НА ВИБІР ОДНУ ІЗ ЗАПРОПОНОВАНИХ КРАЇН. ЗІБРАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО КРАЇНИ З СПИСКУ. ПІДГОТОВКА ДО ПЕРЕГОВОРІВ.