Вертикальні кути та їх властивості. Кут між двома прямими , що перетинаються.
Номер слайду 2
Який ваш настрій?
Номер слайду 3
Самостійна робота з використанням готоваго малюнка1. Назвати пари суміжних кутів.2. Кут АОС =560, кут СОВ=?3. Кут ВОС=930,кут СОА=?4. Кут СОВ на 300 більший за кут АОС. Знайти кути АОС та СОВ?5. Кут АОС у 3 рази менший за кут. ВОС. Знайти кути АОС та СОВ?6. Кути АОС та ВОС відносяться 1:4. Знайти кути АОС та СОВ?
Номер слайду 4
Запитання. 1. Скільки пар суміжних кутів зображено на малюнку.?2. Чи є суміжними кути АКВ та СКД?3. Як називаються ці кути?
Номер слайду 5
Актуалізація опорних знань. На якому малюнку зображені суміжні кути? Пояснити.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Усні вправи.1. Назвати пари вертикальних кутів, за малюнком.
Номер слайду 10
Назвати пари вертикальних кутів, за малюнком.
Номер слайду 11
Виконати графічну вправу. Побудувати прямі а та в, що перетинаються в точці О під кутом 500. Виділити одним кольором пари вертикальних кутів.
Номер слайду 12
1. Кут 2 =1000. Знайти решту кутів на малюнку.2. Кут 2 утричі більший за кут 1. Знайти всі кути.3. Знайти всі кути , що утворилися в результаті перетину двох прямих, якщо: А)сума трьох дорівнює 3000. Б)два з них відносяться як 4:5
Номер слайду 13
Підсумок уроку. Знайти градусну міру відповідних вертикальних кутів
Номер слайду 14
Домашнє завдання. Опрацювати параграф. Вивчити теорему. Виконати вправи1. Кут 1 =400. Знайти решту кутів на малюнку.2. Кут 1 утричі менший за кут 4. Знайти всі кути.3. Знайти всі кути , що утворилися в результаті перетину двох прямих, якщо: А)сума трьох дорівнює 2800. Б)Два з них відносяться як 2:3