Відділ освіти, молоді та спорту
Великобагачанської районної державної адміністрації
Методичний кабінет
Радивонівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Урок з геометрії
7 клас
Підготувала і провела
учитель математики
Радивонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Іванова Світлана Григорівна
с. Радивонівка
Геометрія 7 клас
Урок № 20 Дата проведення 15.11.2016
Тема. Трикутник і його елементи.
Мета: засвоєння учнями змісту означення, назв елементів та властивості сторін трикутника (нерівності трикутника); вироблення в учнів умінь: відтворювати означення трикутника та нерівність трикутника, на готовому рисунку розпізнавати трикутники та називати їх елементи, виконувати зображення трикутника за даною умовою, а також записувати нерівність трикутника для заданого трикутника і використовувати цей запис при розв'язуванні задач; виховувати охайність та акуратність при побудові трикутників; розвивати пізнавальну активність учнів.
Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь.
Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, проектор, комп’ютер.
Методи і прийоми: відгадування загадки, мультимедійна демонстрація, розповідь учителя, усні та письмові вправи, робота з підручником, метод «Повторюємо разом».
Хід уроку
І. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Усні вправи (Слайд 1)
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Щоб дізнатися яку тему уроку ми вивчатимемо на цьому уроці, розгадаємо загадку (слайд 2):
Отже, тема уроку «Трикутник і його елементи»
План вивчення матеріалу
Периметр – від грецького «пері» - навколо і «метрео» - вимірюю – вимірюваний навколо.
ІV. Первинне усвідомлення матеріалу
Усні вправи
Письмові вправи
№ 264, 272, 273.
V. Підсумки уроку
Усні вправи
VI. Домашнє завдання
Вивчити означення та властивості сторін трикутника - §9. Повторити рівність відрізків, кутів.
Розв’язати № 263, 269, 277.