17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Презентація "Від міфу до казки"

Про матеріал

Презентація до уроку з літературного читання для 4 класу за підручником В. Науменко, включає практичний матеріал для організації кожного з етапів уроку, різноманітні види робіт, що допомагають зробити урок динамічним та цікавим.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Від міфу до казки Урок з літературного читання у 4 класі за підручником В. Науменко Підготувала вчитель початкових класів ЗШ №10 ім. В.Г. Короленка м. Полтави Рудяк Р.Д.

Номер слайду 2

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати, Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 3

МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Робота над скоромовкою Кукурудза на городі Дивувалась своїй вроді: Милувалась дуже-дуже, Наче в дзеркало в калюжу: Білі зуби, коса довгенька, Та сукня гарна, зелененька

Номер слайду 4

Читання примовки з поступовим прискоренням Сонечко, Полети на облишко, Принеси нам з неба, Щоб було влітку: У городі боби, В лісі ягоди, гриби, В джерелі водиця, В полі пшениця.

Номер слайду 5

Легенди Прочитате в рядку кожну третю букву і дізнаєтесь, з яким жанром усної народної творчості сьогодні познайомимося ОВЛТПЕГКГЩПЕУЯНКУДЖІИП

Номер слайду 6

Легенди — усне народне оповідання про дивовижну подію, що сприймається як достовірне. Легенди дуже близькі до переказів, відрізняються від них найбільше тим, що в основі їх — біблійні сюжети. На відміну від казок, легенди не мають традиційних початкових і прикінцевих формул, усталеного чергування подій. Лише подеколи у них є спільне з казками: початкові формули — «було це давно», «колись давно-давно»; фантастичний зміст, але такий, що трактується як диво, творене незвичайними людьми. Легенди починаються з викладу змісту і завершуються висновком, повчальним підсумком.

Номер слайду 7

Гра «Рибки» Робота за підручником Самостійне мовчазне читання передмови до теми (с. 14) Чим легенда, казка, притча відрізняються від міфу? Про що йдеться у цих жанрах? Що є спільним між міфом і легендою?

Номер слайду 8

Робота в парах Поясніть зміст українських прислів'їв Добро не лихо, ходить у світі тихо. Перемелеться лихо – добро буде. Живий пролізе і крізь вушко голки, якщо розум у нього тонкий.

Номер слайду 9

Фізкультпауза

Номер слайду 10

Опрацювання легенди «Тополя» Послухайте виразне читання легенди вчителем. Чи сподобалась вам легенда? Які почуття вона у вас викликала? Хто є головним персонажем легенди?

Номер слайду 11

Словникова робота Читання колонок слів «буксиром» Полон важче варта бранці стомлені сковзнула невільничому звільнившись Доберіть синоніми до слів: варта (охорона); полон (неволя); бранці(невільники, полонені).

Номер слайду 12

Читання легенди учнями «ланцюжком» —Коли і де відбувалася подія, описана в легенді?

Номер слайду 13

Аналіз змісту легенди Про які часи розповідається в легенді? Хто налетів на село? Що турки зробили з жителями села? Чому так важко було дівчині у невільничому гурті? Як їй вдалося утекти? До кого дівчина зверталася за порятунком? На кого обернулася дівчина?

Номер слайду 14

Робота в групах. Складання плану тексту ПАМ'ЯТКА Прочитай текст. Поділи текст на частини. Визнач головну думку кожної частини. Придумай заголовки до кожної частини або знайди в тексті речення, які можуть бути використані як заголовки. Запиши заголовки. Перечитай кожну частину. Виправ себе. Яка частина легенди і чим схожа на чарівну казку, міф?

Номер слайду 15

План Полон. Чарівне перетворення. Перекажи легенду за планом.

Номер слайду 16

Гра «Хвиля» Ведучий задає «тон» і «темп» гри. Легенду читають так, ніби хвиля прибивається до берега і відходить від нього: тихо — голосніше — голосно — тихіше — тихо — голосніше тощо.

Номер слайду 17

ПІДСУМОК УРОКУ Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? З яким жанром народної творчості ознайомилися на уроці?

Номер слайду 18

Легенди про рослини

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Переказувати легенду (с. 14—15). Скласти свою легенду про тополю.

Номер слайду 20

Джерела http://pustunchik.ua/ua/online-school/biology/botany/verba-i-kalyna?sa=x&ved=0cbuq9qewadhqahukewjc6egxsp7gahvcliwkhtald2e https://yandex.ua/images/search?text http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=418515 В. Науменко “Літературне читання 4 клас”, 2015 Н.О. Ковальчук, А.І. Нестеренко “Літературне читання у 4 класі” 1 семестр, 2015 Автор шаблона: Біляченко Ольга Василівна м. Київ, Скандинавська гімназія

ppt
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку