Види контролю Місце у навчальному процесі Мета виявити рівень знань, умінь, способів дій, які мають стати фундамен-том для засвоєння нової теми перед вивченням нового матеріалу поточний у ході вивчення, закріплення і застосування навчального матеріалу встановити рівень розуміння і первинного оволодіння змістом поурочної теми тематичний підсумковий після вивчення однієї теми або декількох тем (розділів) програми виявити рівень оволо-діння системою основ-них, більш узагальнених знань з теми в кінці півріччя і навчального року з'ясувати рівень навчальних досягнень кожного учня попередній контроль
Номер слайду 3
та чи інша побудова організації контролю навчальних досягнень школярів. за кількістю охоплених учнів індивідуальна групова фронтальна в парах за способом повідомлення відповіді письмова графічна закодована усна
Номер слайду 4
способи отримання зворотної інформації про зміст, характер і досягнення навчально-пізнавальної діяльності учнів, про ефективність роботи вчителя; це способі взаємопов’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямовані на виявлення та оцінювання змісту, характеру і досягнень навчально-пізнавальної діяльності учнів. Система контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Методичні рекомендації.
Номер слайду 5
● індивідуальне опитування ● програмоване опитування ● фронтальне опитування * усне * письмове ● комбіноване опитування ● тестове опитування Методи контролю визначають результативність педагогічного управління й учіння на всіх етапах процесу навчання.
Номер слайду 6
коментоване управління кольоровий круг-сигнал парні і групові відповіді Засоби індивідуального повідомлення відповідей конструювання відповіді за схемою-опорою робота з планшетами інформаційна лінійка сигнальні картки віяла