Дана презентація може бути використана при підготовці до уроку основ здоров'я із здобувачами освіти з порушеннями слуху. В ній представлені різні форми та метади роботи для розвитку критичного мислення.
Ви вже знаєте, що розрізняють загрози природного, техногенного та соціального середовища. Пригадайте за фотоілюстраціями. Види загроз
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Рівні загроз. Особистий. Приклади. Порушення правил поведінки на водіПожежа в помешканніХарчове отруєння. Травмування. Дорожньо-транспортна пригода. Порушення правил користування Інтернетом. Національний. Приклади. Стихійні лиха. Лісові пожежі на великих територіях. ЕпідеміїВоєнні конфлікти. Техногенні катастрофи. Несанкціоноване втручання в комп’ютерні бази даних державних установ. Глобальний. Приклади. Нестача чистої питної води. Зміна клімату. Порушення озонового шару ЗемліЗабруднення навколишнього середовища. Нераціональне використання природних ресурсів. Зростання кількості населення
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Ситуаційні завдання. Розгляньте фотоілюстрації. Визначте вид і рівень загрози в кожній наведеній ситуації. Поясніть, як протидіяти кожній загрозі на особистому, національному та глобальному рівнях.
Номер слайду 9
Моделюйте — набувайте життєвих навичок. Оцініть ризик для здоров’я і життя людини в наведених ситуаціях. Як діятимете ви? Які навички застосуєте?
Номер слайду 10
“Вихідні квитки” вчитель використовує наприкінці уроку. Вони мають на меті визначити рівень засвоєння знань/ умінь учнів.