Презентація "Вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей".

Про матеріал
розширити уявлення про вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей; сприяти формуванню в учнів стійких переконань щодо дотримання правил комп'ютерної безпеки та безпеки в мережі Інтернет; розвивати здоров'язбережувальні компетенції, вміння критично аналізувати повідомлення засобів масової інформації, вміння узагальнювати та робити висновки; сприяти вихованню розуміння важливості правил відбору інформації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Н. ШУТКО

Номер слайду 2

Техніка “Список «Топ-10”1._________________ 2._________________3.__________________4.__________________5._________________6.__________________7._________________8._________________9._________________10.________________

Номер слайду 3

Інформація — відомості про людей, предмети, факти, події, явища і процеси незалежно від форми їхнього представлення

Номер слайду 4

Позитивний вплив. ЗМІ інформують про все, що сталося в країні та світі. Пізнавальні статті та передачі сприяють інтелектуальному розвитку. У радіо- і телепередачах беруть участь слухачі й глядачі у прямому ефірі. Виник новий вид комунікації — через Інтернет. Щоб відпочити чи заспокоїтися, можна послухати музику або переглянути улюблені кінострічки. Фільми, мультфільми та передачі, що пропагують позитивні цінності, впливають на систему цінностей людини, заохочують думати, аналізувати, оцінювати події.

Номер слайду 5

Негативний вплив. ЗМІ часто повідомляють про агресію, жорстокість, насилля. Головні персонажі бойовиків розв’язують проблеми силою. Пограбування, перестрілки, вороже ставлення до оточуючих стають звичними. У деяких рекламних роликах і фільмах пропагують хибні цінності. Можуть провокувати формування шкідливих звичок, негативно впливати на психіку.

Номер слайду 6

Щоб протидіяти негативному впливу, слід розвивати навички критичного мислення.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Вправа « Запитання – відповідь»1. Що таке інформація?2. Назвіть правила безпечного користування Інтернетом.3. Чим позитивний вплив засобів масової інформації відрізняється від їхнього негативного впливу?4. За якими ознаками слід вибирати інформацію, щоб вона не зашкодила здоров’ю?5. Чому важливо набувати навичок критичного мислення?6. Поясніть, чому важливо протидіяти негативному впливу ЗМІ.

Номер слайду 10

Техніка “3-2-1: зворотний відлік” Учні мають зазначити письмово або усно: - Три речі, які вони не знали до цього. - Дві речі, які їх здивували під час роботи над темою. - Один приклад, як вони готові застосувати здобуті знання на практиці.

Номер слайду 11

Моделюйте — набувайте життєвих навичок1. Критично оцініть якесь повідомлення в засобах масової інформації (на вибір). Як діятимете, щоб убезпечитися від негативного впливу ЗМІ?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Використано матеріали інтернету

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Domanetska Valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Джур Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мартынова Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 8 клас, Презентації
Інкл
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
2 червня 2023
Переглядів
3602
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку