Презентація відкритого заняття "Управління силами та засобами ОГ під час НС. Надання першої допомоги потерпілому "

Про матеріал
Предсталена презентація до відкритого заняття з дисципліни "Безпека життєдіяльності" . Осноні питання заняття - надання першої допомоги потерпілому.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІУправління силами та засобами ОГ під час НС. Надання першої допомоги потерпілому

Номер слайду 2

МЕТА ЗАНЯТТЯ: Дидактична: навчальна: вивчення, дослідження обсягу, послідовності і прийомів надання першої допомоги; розвивальна: розвивати аналітичне мислення, вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, спонукати студентів робити узагальнення і висновки з ситуації; оволодіти способами самостійної оцінки ситуації, прийняття рішення та переходу до дій з урятування життя людини. Виховна: виховувати розуміння цінності людського життя, почуття милосердя, власної відповідальності за прийняті рішення, формувати активну громадську позицію.

Номер слайду 3

Актуалізація опорних знань Тестування із взаємоперевіркою. Перевірка індивідуальних творчих завдань (відеопрезентації з коротким коментарем): 2.1 Головні ознаки надзвичайної ситуації. 2.2 Основні заходи з ліквідації наслідків НС. 2.3 Перелік рятувальних робіт.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Тестування з взаємоперевіркою. Визначте вірну відповідь: 1 Небезпечна подія техногенного характеру, що спричинила загибель людей або створює на об'єкті чи окремій території загрозу життю та здоров'ю людей і призводить до руйнування будівель, споруд, обладнання і транспортних засобів, порушення виробничого або транспортного процесу чи завдає шкоди довкіллю, називається: а) аварія; б) небезпечна подія; в) катастрофа; г) надзвичайне лихо.

Номер слайду 6

2 Масове розповсюдження інфекційної хвороби людей у часі та просторі у межах певного регіону, що значно перевищує звичайний рівень захворюваності, який реєструється на цій території, називається: а) епізоотія; б) пандемія; в) епідемія; г) захворюваність.

Номер слайду 7

3 Одночасне поширення інфекційної хвороби серед великої кількості одного чи багатьох видів тварин, що значно перевищує звичайний зареєстрований рівень захворюваності на певній території, називається: а) епіфітотія; б) епофітія; в) епізоотія; г) епофізія.

Номер слайду 8

4 Порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єкті або території, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом або іншими чинниками, що призвело (може призвести) до загибелі людей та/або значних матеріальних втрат, називається: а) стихійне лихо; б) надзвичайна ситуація; в) небезпечне явище; г) катастрофа.

Номер слайду 9

5 Ступінь зараження повітря хімічними речовинами вимірюється у: а) г/м3 б) г/м2 в) г/км г) г/год.6 До небезпек соціально-політичного характеру не відносяться: а) страйки б) пандемія в) злочинність г) низький життєвий рівень

Номер слайду 10

7 При підозрі на наявність вибухового пристрою неможна: а) негайно викликати міліцію б) ізолювати місце з підозрілим предметом в) оглянути предмет на наявність електродетонатору г) не користуватися поблизу підозрілого предмету мобільним зв'язком

Номер слайду 11

8 Як не повинен себе вести заручник: а) сидіти тихо, не вставати без дозволу б) не привертати до себе уваги в) спробувати втекти самостійно г) не вести активні розмови між заручниками д) не дивитися в бік терористів

Номер слайду 12

9 Чи можуть соціальні надзвичайні ситуації викликати природні або техногенні: а) не можуть б) можуть в) можуть викликати лише техногенні г) можуть викликати лише природні д) можуть викликати лише техногенні надзвичайні ситуації та небезпечні екологічні наслідки

Номер слайду 13

10 Карантин це: а) заходи по попередженню розповсюдження інфекції та ліквідації епідемії б) заходи, що обмежуються закриттям шкіл, установ, підприємств під час епідемій в) заходи по попередженню розповсюдження інфекції г) заходи по ліквідації епідемії

Номер слайду 14

Тестування з взаємоперевіркою. Вірні відповіді 1 – а 6 – б 2 – в 7 – в 3 – в 8 – в 4 – б 9 – д 5 – а 10 - в. Шкала оцінювання тестового завдання. Кількість правильних відповідей. Оцінка9-1057-845-631-42

Номер слайду 15

Перевірка індивідуальних творчих завдань: 2.2.1 Головні ознаки надзвичайної ситуації. 2.2.2 Основні заходи з ліквідації наслідків НС. 2.2.3 Перелік рятувальних робіт.

Номер слайду 16

План вивчення нового матеріалу 1 Зміст першої допомоги.2 Послідовність дій при наданні першої допомоги.3 Способи визначення життєвих функцій потерпілого.4 Аптечка першої допомоги

Номер слайду 17

1 Зміст першої допомоги

Номер слайду 18

Запитання Як Ви вважаєте, де, коли чи в якій літературі вперше було надане описання основ першої допомоги?

Номер слайду 19

Вправа-тренінг “Притча про доброго Самаритянина”1 Ознайомитись з притчею про доброго Самаритянина.

Номер слайду 20

2 За змістом притчі самостійно визначити послідовність дій Самаритянина на фоні вчинків “добропорядних” співгромадян1 Що зробив Самаритянин?Подолав релігійні, етнічні, суспільні рубежі і підійшов до потерпілого.2 На які перші небезпеки наражався потерпілий і які були усунені діями Самаритянина? Самотність, розпач, безпомічність людини, залишеної помирати в пустелі

Номер слайду 21

Запитання Спробуйте самостійно дати визначення першої допомоги, її мету і зміст

Номер слайду 22

Перша долікарська допомога  комплекс медичних заходів, спрямованих на надання медичної допомоги при невідкладних станах, які відмічають на виробництві, у побуті, під час дорожньо-транспортних пригод, катастроф, техногенних аварій та при гострих неврологічних, терапевтичних, хірургічних та термінальних станах.

Номер слайду 23

Прийняття рішення допомогти незнайомій людині непросте, тим більше, що виконати цілий ряд дій прийдеться, можливо, вперше в житті 3 Визначити якості людини, необхідні для успішного надання першої допомоги. Активність, альтруїзм, Безкорисливість, безстрашність, боязливість. Вдумливість, витривалість, вірність. Грубість. Діловитість, добродушність, дружелюбність. Егоїстичність. Життєрадісність, жорстокістьІніціативність, інтелігентність. Людяність. Наполегливість, Обережність,  організованість. Підготовленість, привітність, принциповість, пунктуальність. Рішучість,  розсудливість, рухливість. Самовладання, самовпевненість,  сміливість,   старанність,стриманість. Тактовність, турботливість. Уважність,  Холоднокровність. Цілеспрямованість. Чемність, чесність, чуйність. Швидкість реакціїЩирість- Людяність- Рішучість- Підготовленість- Витривалість- Швидкість реакції

Номер слайду 24

Запитання. Яка з названих якостей на Вашу думку найголовніша при наданні допомоги потерпілому. Обґрунтуйте відповідь.

Номер слайду 25

2 Послідовність дій при наданні першої допомоги

Номер слайду 26

Які подальші дії Самаритянина з надання допомоги потерпілому? Промив, Перев'язав рани, Відвіз до лікаря, забезпечив умови для повного виздоровлення безпомічної людини

Номер слайду 27

Послідовність дій при наданні першої допомоги:1 Усунути дію на організм шкідливих факторів, які загрожують здоров'ю та життю потерпілого. Запитання: Які загальні небезпеки можуть рівною мірою загрожувати як потерпілому, так і рятувальнику?

Номер слайду 28

2 Оцінити стан потерпілого, визначити характер та важкість травми, найбільшу загрозу для життя потерпілого та послідовність дій щодо його порятунку. Запитання: Згадайте основний і найголовніший принцип при наданні медичної допомоги.

Номер слайду 29

3. Виконати необхідні для рятування потерпілого дії в порядку терміновості, відновити прохідність дихальних шляхів, зробити штучне дихання, зовнішній масаж серця, зупинити кровотечу, іммобілізувати ушкоджені частини тіла, накласти пов'язку тощо. 4. Підтримувати основні життєві функції потерпілого до прибуття медичного працівника.5. Викликати швидку медичну допомогу або лікаря або ж організувати транспортування потерпілого до найближчого лікувального закладу.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

3 Способи визначення життєвих функцій потерпілого

Номер слайду 32

Запитання. Які життєво важливі функції для людини Ви знаєте?

Номер слайду 33

дихання; функція серцево-судинної системи; рівень свідомості. Життєво важливі функції для людини

Номер слайду 34

{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F}Ознака. Людина жива. Клінічна смерть. Пульс. Визначається на шиї збоку і вище адамового яблука притисненням двох пальців. Не визначається. Серцеві скорочення. Визначаються прослуховуванням грудної клітини. Не визначаються. Дихання. Визначається по руху грудної клітини, крил носа, губ. Дзеркало, піднесене до рота, пітніє. Пушинка, тонка нитка, піднесена до рота або носа, коливається. ВідсутнєРеакція зіниць на світло. Зіниця вузька, на світло звужується. Зіниця широка, на світло не реагуєРефлекс рогівки ока. При доторканні до рогівки кінчиком носової хустки повіки здригаються. Рефлекс відсутній. Помірне перетягування руки вище ліктя. Вени нижче джгута набухають. Вени без змін

Номер слайду 35

Запитання 1 Яким чином можна перевірити наявність дихання у потерпілого? 2 Яким чином можна перевірити реакцію зіниць на світло?3 Чи можна перевірити наявність кровообігу перетягуванням руки вище ліктя?

Номер слайду 36

Випереджувальне завдання: Презентація за темою «Надання першої допомоги потерпілому. Основні помилки при наданні першої допомоги»

Номер слайду 37

По неосторожности или в силу сложившихся обстоятельств человек может:

Номер слайду 38

Жизнь и здоровье человека зависит от своевременно оказанной помощи

Номер слайду 39

Виды кровотечений. Капиллярное

Номер слайду 40

Методы остановки кровотечения:

Номер слайду 41

Пальцевое прижатие артерии

Номер слайду 42

Наложение жгута

Номер слайду 43

Максимальный сгиб конечности

Номер слайду 44

Верхнее положение конечности. Стягивающая повязка

Номер слайду 45

Тампонада раны. Круговое перетягивание конечности

Номер слайду 46

При спасении жизни человека и оказании ему первой помощи остерегайтесь допустить типичные ошибки!!!

Номер слайду 47

Лишние движения – нельзя!

Номер слайду 48

Самостоятельное вправление «вывихов» - нельзя!

Номер слайду 49

Неумелое жгутирование – нельзя!

Номер слайду 50

Остановка кровотечения из носа запрокидыванием головы – нельзя!

Номер слайду 51

Лишние движения – нельзя!

Номер слайду 52

Самостоятельное вправление «вывихов» - нельзя!

Номер слайду 53

Неумелое жгутирование – нельзя!

Номер слайду 54

Остановка кровотечения из носа запрокидыванием головы – нельзя!

Номер слайду 55

Врачебная помощь по вдохновению – нельзя!

Номер слайду 56

Масло на ожег или йод в рану – нельзя!

Номер слайду 57

Удары по спине, если подавился – нельзя!

Номер слайду 58

Вытаскивать самостоятельно предметы из раны – нельзя!

Номер слайду 59

Алкогольная терапия– нельзя!

Номер слайду 60

4 Аптечка першої допомоги

Номер слайду 61

Номер слайду 62

Аптечка, особливо під час подорожей та мандрівок, повинна містити: Серцеві препарати

Номер слайду 63

Кишково-шлункові препарати

Номер слайду 64

Заспокійливі засоби Протиалергічні препарати

Номер слайду 65

- “зігріваючу” мазь (нікофлекс, меновазан та т.п.);- засоби від укусів комах (репеленти, питна сода, нашатирний спирт);- медичний клей БФ-6- сонцезахисний крем.

Номер слайду 66

Що Ви вважаєте необхідним додати до запропонованого складу загальної аптечки?Запитання

Номер слайду 67

Практичне творче завдання Головні принципи першої медичної допомоги

Номер слайду 68

Не панікуйте !!!

Номер слайду 69

Визначте, хто тут головний!

Номер слайду 70

Подбайте про безпеку!

Номер слайду 71

Що тут сталося?

Номер слайду 72

Дійте швидко – час не на вашому боці!

Номер слайду 73

Які знання Ви отримали? Які набуті знання Ви можете використовувати в особистому житті, при яких обставинах?

Номер слайду 74

Домашнє завдання1 Опрацювати матеріал лекції2 Підготувати індивідуальні творчі завдання (буклети-пам’ятки в паперовому та електронному вигляді) за темами:1 Перша долікарняна допомога при переломах кісток 2 Перша долікарняна допомога при опіках3 Перша долікарняна допомога при кровотечах4 Перша долікарняна допомога при шоку5 Перша долікарняна допомога при ураженні електричним струмом6 Перша долікарняна допомога при втраті свідомості 7 Перша долікарняна допомога при теплових ударах8 Перша долікарняна допомога при отруєнні газами9 Перша долікарняна допомога при охолодженні та відмороженні10 Типові помилки під час надання долікарської допомоги3 Відповісти на індивідуальні тестові завдання. Номер варіанта завдання студент обирає за номером в навчальному журналі.

Номер слайду 75

ПАМ'ЯТАЙТЕ! ВАШЕ ОСОБИСТЕ ЗДОРОВ'Я ТА ЗДОРОВ'Я ОТОЧУЮЧИХ У ВАШИХ РУКАХ!

Номер слайду 76

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку