Презентація.Відмінки іменників, їх значення

Про матеріал
Відмінки іменників, їх значення Мета : повторити вивчене в початкових класах про відмінки іменників, формувати вміння визначати відмінки іменників та ставит іменники в потрібній відмінковій формі; поглибити знання учнів про кличний відмінок іменників і його використання в реченнях із звертаннями виховна: на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов і повагу до батьків , своєї родини,до України
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дзвоник щойно пролунав, Нас до класу всіх зібрав. Труд наш знову починаєм, Тож успіхів всім побажаєм! Презентацію створено Щербань О.Д.,учителькою Кам’янської ЗОШ

Номер слайду 2

Червоний, рожевий – піднесеність, Зелений – спокій, Жовтий - приємність, Синій – сум (тривожність), Білий – складно сказати про настрій.    

Номер слайду 3

Гра «Вірю - не вірю» Іменник – це самостійна частина мови – відповідає на питання що робити?- вказує на предмет чи особу – означає назву істот і неістот – має числа однини та множини - має шість відмінків – кличний відмінок - сьомий відмінок –

Номер слайду 4

Іменник – це самостійна частина мови Відповідає на питання що робити Вказує на предмет чи особу Означає назву істот і неістот Має числа однини та множини Має шість відмінків Кличний відмінок - сьомий відмінок Гра «Вірю - не вірю»

Номер слайду 5

Метод «Дивуй» Термін «відмінок» зустрічається вперше в підручнику для українських гімназій «Руська граматика» в1893 році. Є мови, у яких всього два відмінки, а є й такі, де відмінків декілька десятків.

Номер слайду 6

Відмінки іменників, їх значення

Номер слайду 7

Я хочу навчитися… Я хочу дізнатися більше про… Я хочу знати…

Номер слайду 8

Є ще люди сонні, наче сови, А глухі до слова –це найгірше, Ти до рідної прислухайсь мови, Прокажи відмінки – це ж як вірш!

Номер слайду 9

Хто питає: хто ти? що ти? Хоче він про наслідки робити І про себе чути лиш похвали, Щоб тебе як приклад називали.

Номер слайду 10

А оцей досвідчує свого – Хоче знати він: кого? чого? І про тебе знать, якого роду, Що немає роду переводу.

Номер слайду 11

Все він дасть – не жаль йому, Але хоче знать: кому? чому? Знать про тебе, гожого на вроду Що даєш і ти своєму народу.

Номер слайду 12

А ось в цього є свої потреби, Він – кого? і що? Питає в тебе. І кого всі ми за друзів маєм, І що друзі роблять нам навзаєм?

Номер слайду 13

Це й же хоче знать: ким? чим? У труді орудуй з ним. Хоче знать, що здатний ти утнути? Чим ти станеш? Ким ти хочеш бути?

Номер слайду 14

Де? В якому місці? Хоче знати – у селі чи в місті?

Номер слайду 15

Кличе всіх навколо: Гей Іване, Петре чи Миколо !

Номер слайду 16

Робота з підручником

Номер слайду 17

На світі білому єдине, Як і Дніпрова течія, Домашнє вогнище родинне, Оселя наша і сім`я. Д.Білоус

Номер слайду 18

Прислів’я чи приказки про родину,батьків Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько. Без сім'ї нема щастя на землі. Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти. Любов матері і на відстані гріє.  Сімейна злагода всього дорожче.  Нащо й клад, коли в сім'ї лад.

Номер слайду 19

Фізкультхвилинка Встаньте, діти, посміхніться, Вліво, вправо, поверніться. Нахиліться, розігніться, Руки вгору піднімаймо, Опускаймо, Дуже добре, всі сідаймо

Номер слайду 20

Творче завдання Складіть просте речення на тему родинного виховання, назвіть іменники, визначте відмінок іменників

Номер слайду 21

Завдання «Коректор» Відредагуйте текст, визначте відмінок іменників. Ти стежив за мати, як вона ступає по підлога, як всміхається, як тримає вже посічену сивиною голова. Але найчастіше вже, мабуть, твій зір ловив її проворні руки. Навіть тоді, коли не мали ніякого діло, руки мати не залишалися в абсолютному спокій, вони легенько ворушилися, як ворушаться під вода стебла водяних лілії від ледь чутної течія. (За Є.Гуцалом)

Номер слайду 22

Завдання «Коректор» Ти стежив за матір’ю, як вона ступає по підлозі, як всміхається, як тримає вже посічену сивиною голову. Але найчастіше вже, мабуть, твій зір ловив її проворні руки. Навіть тоді, коли не мали ніякого діла, руки мати не залишалися в абсолютному спокої, вони легенько ворушилися, як ворушаться під водою стебла водяних лілій від ледь чутної течії. (За Є.Гуцалом)

Номер слайду 23

Дослідження – пошук Тато, татусь, мама, матуся, брат, братик, сестра,сестричка, бабуся,бабуня, дідусь,дідик.

Номер слайду 24

Поетична перерва Поезія Д.Білоуса

Номер слайду 25

Робота біля дошки

Номер слайду 26

Група «Письменники-початківці» Твір – мініатюра або чотиривірш “Цілую руки матері”

Номер слайду 27

Закінчи речення Тепер я знаю…, умію…, навчився…

Номер слайду 28

опрацюйте § 15, вивчіть правило на ст. 91, виконайте вправу 150, с. 88; застосовуючи набуті знання з теми, напишіть привітання з Новим роком своїм рідним Домашнє завдання

Номер слайду 29

Дякую за урок!!! До зустрічі!

ppt
Додано
29 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку