24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Контрольна робота з теми "Дієслово як частина мови(ІІ частина)"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Дієслово як частина мови(ІІ частина)" містить 12 тестових і 3 практичних завдань.
Перегляд файлу

Дієслово як частина мови(ІІ частина)(тести)

 

1. Дієслово - це частина мови, яка:

   а) означає назву предмета;

   б) означає дію або стан предмета;

   в) означає назву ознаки предмета або його приналежності;  

   г) виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки.

2. Укажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі:

   а) робити, читала;

   б) світає, співають;

   в) писати, читати;

   г) розмовляють, слухає.

             3. Виділіть дієслово в З особі однини:

                а) читаю;                                

                б) читаєш;

                в) читає;                                 

                г) читають.

4. Укажіть рядок, у якому всі дієслова І дієвідміни:

   а) говорити, ходити;

   б) вчити, спати;

   в) сидіти, любити;

   г) везти, казати.

5. Укажіть рядок, у якому всі дієслова ІІ дієвідміни:

   а) берегти, рости;

   б) сидіти, летіти;

   в) думати, спостерігати;

   г) лежати, співати.

6. Укажіть рядок, у якому всі дієслова умовного способу:

   а) запитав би, працював би;

   б) покладу, любила;

   в) учітесь, встаньте;

   г) ходи, учили б.

     7.Характеристика дієслова навчався б:

  1. наказовий спосіб, минулий час, середній рід, однина
  2. дійсний спосіб, минулий час, чоловічий рід, множина
  3. умовний спосіб, чоловічий рід, однина
  4. дійсний спосіб, минулий час, чоловічий рід, однина

8. Укажіть рядок, у якому всі дієслова наказового способу:

   а) ходи, учили б;

   б) покладу, любила;

   в) учітесь, встаньте;

   г) запитав би, працював би.

9.Укажіть ряд дієслів із закінченням -имо:
   а) сфотографу…, спочин....
   б) розпал..., терп....
   в) покриш..., випрасу...
   г) збуду.., зав'яж..

10. Позначте рядок з безособовими дієсловами:

а) світає, нудить, мріє;

б)  спить, спиться, дощить;

в)  мрячить, не сидиться, дніє;

г) лихоманить, смеркає, ночують.

11. Визначте спосіб поданих  дієслів:

а) дійсний                  1 сядьте, хай відповість;

б) умовний                 2 написаний, позеленілий;

в) наказовий              3 ходили б, прощався б;

                                    4 пишемо, будемо вечеряти.

12. Установіть відповідність між різними формами дієслова та їх назвами:

а)   інфінітив;                               1      помітив;            

б)    форма на –но, -то;               2      помітимо;

в)    дієприкметник;                     3      помічене;

г)    дієприслівник;                       4      помічено;

д)    особова форма;                     5      помітити;

г)     родова форма.                      6     помітивши.

 

13. Визначити дієвідміну дієслів:

          Говорити( ), в´язати( ),  вивчати( ), бігти( ),  плекати( ), спати( ), шкодувати( ),  веліти( ).

 

14.Вставте пропущені букви, розподіліть за дієвідмінами.

     Сто…мо, ход…ш, бажа…ш,  вод…те, крут…шся, шану…ш, зна…мо,  жур…шся, плач…мо, пиш…ш,  сид…те ,умива…ш…ся.

 

15. Складіть речення з дієсловами дійсного (3, надпишіть час),  умовного(1, рід, число), наказового(1, особа, число) способу та безособовим(1).

 

Зробіть морфологічний розбір одного дієслова( на вибір).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
3009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку