Вчити здобувачів освіти з порушеннями слуху відпрацьовувати навички оцінювання ризику на особистому рівні. Дана презентація може бути використана для підготовки до уроку Основ здоров'я у 9 класі.
Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні. Н. ШУТКО
Номер слайду 2
Хмара слів
Номер слайду 3
Прогнозування за ілюстрацією. Вчитель має показати ілюстрацію до теми обговорення. Діти мають зробити свої припущення щодо теми та що вони знають з цього приводу. Вчитель може задати такі питання: як ви думаєте, що тут зображено? До чого це відноситься (в повсякденному житті, чи до якої галузі/сфери науки тощо)? Яка тема нашого обговорення? Що ви чули про це?
Номер слайду 4
Особистий рівень загрози{8 EC20 E35-A176-4012-BC5 E-935 CFFF8708 E}Особистий. Приклади. Порушення правил поведінки на водіПожежа в помешканніХарчове отруєння. Травмування. Дорожньо-транспортна пригода. Порушення правил користування Інтернетом
Номер слайду 5
Заходи безпеки{8 EC20 E35-A176-4012-BC5 E-935 CFFF8708 E}Особистий рівень. Набувати навичок і додержуватися правил безпечної поведінки. Уміти діяти в разі виникнення небезпечної ситуаціїДодержуватися здорового способу життя. Уміти оцінювати ризики для здоров’я і життя в повсякденному життіНабувати й вдосконалювати навички самоконтролю, уміти керувати емоціями. Уміти надавати домедичну допомогу. Додержуватися моральних і етичних норм, загальнолюдських цінностей
Номер слайду 6
Фото - завдання. Розгляньте фотоілюстрації. Визначте вид і рівень загрози в кожній наведеній ситуації. Поясніть, як протидіяти кожній загрозі на особистому, національному та глобальному рівнях.
Номер слайду 7
Перейдіть за посиланням та виконайте вправиhttps://learningapps.org/5847698https://learningapps.org/9225607
Номер слайду 8
Оцініть ризик для здоров’я і життя людини в наведених ситуаціях. Як діятимете ви? Які навички застосуєте?
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Проаналізуйте ситуацію: - підліток постійно ходить у навушниках, слухаючи музику, перебуваючи «на своїй хвилі», при цьому протягом дня він неодноразово переходить вулицю. У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають у разі такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? Зробіть висновки.
Номер слайду 11
2. Проаналізуйте ситуацію: - підліток погано вчиться, йому нецікаво читати книжки, у нього немає звички до праці, він не вміє сказати собі слово «треба». У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають за такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? Зробіть висновки.
Номер слайду 12
3. Проаналізуйте ситуацію: - підліток під час спілкування в Інтернеті повідомляє про себе різні відомості: адресу, телефон, інформацію про місця, де він буває. Він з легкістю заводить друзів у різних соціальних мережах і погоджується на зустрічі з незнайомцями. У якій сфері та які ризики на особистому рівні виникають за такої поведінки? До яких наслідків вони призводять? Зробіть висновки.
Номер слайду 13
Перейдіть за посиланням та пройдіть тестування:https://naurok.com.ua/test/9-klas-bezpeka-yak-potreba-lyudini-vidi-y-rivni-zagroz-zahodi-bezpeki-355086.html