Презентація.Відрізок. Вимірювання відрізків 7 кл.

Про матеріал

Відрізок. Вимірювання відрізків

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відрізок. Вимірювання відрізків Урок 2

Номер слайду 2

Притча про метелика

Номер слайду 3

№10(2 бали) В А а №15(3 бали) а А В С №19(4 бали) № 29(3 бали) А В С D 6 см — це довжина трьох сторін квадрата. Довжина однієї сторони 2 см, тому периметр квадрата дорівнює 8 см.

Номер слайду 4

Біла ворона В А О А М N а

Номер слайду 5

Чи правильні ці твердження? Відповідь поясніть. Яка б не була пряма, існують точки, що належать цій прямій. 2.Через дві точки можна провести дві різні прямі. 3.З трьох точок одна лежить між двома іншими. 4.Існує тільки одна точка, що лежить між двома даними точками на даній прямій. 5.Два промені із спільним початком називаються доповняльними 6.Промінь – це частина прямої. 7.Точка - найпростіша геометрична фігура. 8.Які питання потрібно поставити, дивлячись на цей малюнок? а в А В С D О Е К

Номер слайду 6

А В С D М N K Р частина прямої, яка складається Відрізок - це: з точок А і В і всіх точок, що лежать між ними. Точки А і В - кінці відрізка Точки М,N,К - внутрішні точки Будь - яка точка, що лежить між точками А і В - внутрішня точка відрізка АВ.

Номер слайду 7

А В С D О Два відрізки перетинаються, якщо вони мають одну спільну внутрішню точку.

Номер слайду 8

А В С М О Р E N F K L T Які відрізки перетинаються?

Номер слайду 9

ОКОМІР Одиничний відрізок М N С D

Номер слайду 10

Основні властивості вимірювання відрізків 1.Кожний відрізок має певну довжину. А В АВ АС+СВ СВ АС Дослідження1. 2 5 7 7 АС+ ВС = АВ 2.Довжина відрізка дорівнює сумі довжин частин, на які його розбиває будь-яка його внутрішня точка.

Номер слайду 11

Дослідження 2. АВ АС + СВ СВ АС 6 3 9 6 АС + СВ >АВ Результати 1-го і 2-го досліджень Для будь - яких трьох точок А,В,С завжди АВ + ВС АС. А В С

Номер слайду 12

Вимірювальні прилади складометр Будівельна рулетка Масштабна лінійка Клейончастий сантиметр

Номер слайду 13

№31 Знайдіть довжину відрізка АВ, якщо точка С – його середина і СВ = 5сдм №32 Знайдіть довжину відрізка, який довший за свою половину на 35 см. №34 Знайдіть довжину відрізка, якщо точки К і Р ділять його на три рівні частини. Виконайте усно

Номер слайду 14

За рисунками: а) опишіть взаємне розміщення точок; б) скільки відрізків утворилось на рисунку? Назвіть ці відрізки; в) який з утворених відрізків найбільший? Чому? Користуючись рисунком, розв'яжіть задачі: 1) Дано: AB = CD. Доведіть, що AC = BD . 2) Дано: AC = BD. Доведіть, що AB = CD. Усні вправи А В С А В С D А В С D

Номер слайду 15

Колективне розв’язання №1 Точки М,N і Р лежать на одній прямій. Знайдіть відстань між N і Р, якщо МN= !,8м,МР = 5,2м.Скільки розв‘язків має задача? М Р N Точка N прямої МР віддалена від М на 1,8м. а) М лежить між N і Р:РN = 1,8м + 5,2м =7м Що означає , що МN =1,8м? N М Р Б)N лежить між М і Р:РN = 5,2м -1,8м = 3,4м Відповідь. Задача має два розв’язки: 7м;3,4м. Можливі два випадки Як може бути розміщена точка N?

Номер слайду 16

№ 44, а Х А В АВ = 2,5 см + 3,4 см = 5,9 см Точка X лежить між точками А і В, тому точка X належить відрізку АВ, а значить поділяє його на два відрізки, причому АВ = АХ + ВХ; № 45, а Відповідь.7,9см. К М Р МР = 0,9дм – 0,3дм = 0,6 дм Відповідь.0,6дм. № 47,а Оскільки, ВС= 3,8см, АВ + АС = =2,5см +1,3см = 3,8см ,т о А,В, С лежать на одній прямій. А В С № 51,а Х C Y XC – CY =1,3 дм,XY =4,8дм XС-? СY-? XC= 1,3+CY, XC + CY =XY, CY +1,3+ CY =4,8, 2CY =4,8-1,3, CY=3,5. Cy =3,5дм. XC- 3,5= 1,3, XC =1,3+3,5 , XC= 4,8 XC =4,8дм Відповідь.3,5дм;4,8дм.

Номер слайду 17

2.Відомо, що MN = MK + KN . Який із випадків на рисунку а, б, в відповідає цій умові? Усні вправи 1.Чи правда, що на рисунку АС = ВС+АВ? Чому? А С В М N K М N K P M K N а) б) в)

Номер слайду 18

Прізвище, ім‘я учня Як я працював на уроці Як клас працював на уроці Оцінка уроку Мельник Іван 8 10 9 Середній бал Таблиця Цукермана

Номер слайду 19

Домашнє завдання. Вивчити §2, ЗДС(1-7). Розв’язати: Рівень А: № 38,43 Рівень Б: 52,61.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Котелевець Надія Андріївна
    Дякую. прекрасна презентація.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Голуб Галина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
12289
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку