Сучасні діти повинні усвідомлювати, що майбутнє кожного, як і держави в цілому, – за здоровими поколіннями, адже тільки фізично і морально здорова людина здатна творити і приносити користь собі та іншим людям.
Вчитель початкових класів: Кондратенко Зоя Вікторівна Жовтень, 2021р Виховавння в учнів відповідального ставлення до свого власного здоров’я і здоров’я інших як до найвищої цінності суспільства
Номер слайду 2
Здоров’я — не все, але все без здоров’я — ніщо. Сократ
Номер слайду 3
У Концепції загальної середньої освіти для 12-річної школи визначені перспективні орієнтири і шляхи формування освіченої, вихованої, фізично і духовно здорової української нації. Формування здорового способу життя через освіту виокремлено як один з пріоритетних напрямів державної політики у розвитку освіти.
Номер слайду 4
Завдання оздоровчої функції освіти:• зняття навчальних перевантажень школярів;• організація фізичної активності учнів, профілактика гіподинамії;• організація правильного харчування школярів під час їхнього перебування в школі;• попередження шкідливого впливу на здоров’я учнів факторів, які безпосередньо пов’язані з навчальним процесом (профілактика шкільних хвороб);• збереження і зміцнення психічного здоров’я учнів (попередження стресів, поширення серед учнів шкідливих звичок, залежностей тощо);• формування культури здоров’я учнів і компетентності педагогів з питань здоров’я і здоров’язберігаючих технологій;• організація співпраці з батьками з питань збереження та зміцнення здоров’я дітей.
Номер слайду 5
участь у спортивних заходах; фізкультхвилинки на уроках; Сприяння розвитку здоров’язбережувальних компетентностей учнів та формування уміння і навичок для збереження здоров’я і життя дітей:
Номер слайду 6
гігієнічні заходи для попередження широкого поширення хвороб органів дихання: екскурсії, уроки та перерви на свіжому повітрі; провітрювання класу під час перерви;
Номер слайду 7
участь у конкурсах здорового харчування - челендж «Здорове харчування»: складання «Здорової кулінарної книги», театралізація казок про корисну та шкідливу їжу («Діжка меду за корисну страву», «Ріпка на новий лад»);
Номер слайду 8
У рамках Місячника основ безпеки життєдіяльності:участь у тижні безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!» (виховні години: «Правила дорожнього руху – твоя безпека», «Безпека дорожнього руху», години спілкування: «Твій друг – дорожній рух», «Безпека пішоходів», «Ми – зразкові пішоходи», «Організація дорожнього руху», «Будьмо на дорозі обережними»; зустрічі з представниками дорожньо-транспортних служб; конкурс малюнків: «Правила дорожнього руху»;
Номер слайду 9
конкурси на протипожежну тематику; цикл бесід з протипожежної безпеки; дидактичні та сюжетно-рольові ігри: «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»;
Номер слайду 10
профілактичні бесіди по запобіганню захворюваності та травматизму дітей: «Як попередити захворювання грипу», «Профілактика щодо захворювання на коронавірус», «Хвороби брудних рук»;написання диктантів на валеологічні теми: «Як вирости здоровим», «І очі скажуть вам спасибі», «Твоя постава», «Таємнича сила вогню».
Номер слайду 11
Сучасні діти повинні усвідомлювати, що майбутнє кожного, як і держави в цілому, – за здоровими поколіннями, адже тільки фізично і морально здорова людина здатна творити і приносити користь собі та іншим людям. Складовою здоров’я є духовне здоров’я. Необхідно збагачувати духовний світ дітей, виховувати в них доброту, чуйність, небайдужість, дбайливе ставлення до навколишнього світу. Коли дитина життєрадісна, добра, весела, вона на світ дивиться з оптимізмом і в кожній миті життя бачить радість і красу. Це і є те духовне здоров’я, до якого слід прагнути.