Тренінг для батьків майбутніх першокласників

Про матеріал

Мета та завдання тренінгу : знайомство, згуртування колективу, налаштування на спільну роботу; ознайомлення з НУШ.

Перегляд файлу

 

«Тренінг для батьків майбутніх першокласників».
Тема: «Знайомтесь НУШ»

Мета та завдання тренінгу : знайомство, згуртування колективу, налаштування на спільну роботу;  ознайомлення з НУШ, навчання ефективним способам спілкування; поглибити знання батьків з питань виховання дітей,  дати батькам можливість поділитися своїм досвідом сімейного виховання і підвести їх до аналізу особистого педагогічного досвіду; підвищувати психолого–педагогічну компетентність батьків у питаннях дитячо–батьківських стосунків, залучати батьків до організації навчально–виховного процесу, зацікавлюючи їх шкільним життям дітей розвиток навичок рефлексії у батьків.

 

Обладнання:

  • мультимедійне обладнання;
  • кольорові олівці, ручки, маркети, роздатковий для батьків.

Учасники :  батьки учнів.

Орієнтовна тривалість: від 45  до  60 хвилин.

№ п/п

Частина

1

Вступна

2

Основна

3

Заключна

 

 

                                                       Хід тренінгу

                                     І. Вступна частина

1. Привітання 

Доброго дня, шановні батьки! Я рада Вас бачити на перших батьківських зборах, які пройдуть у вигляді тренінгу. Я хочу,  щоб ви зрозуміли як саме будуть навчатися ваші діти, чим відрізнятиметься навчання в новій українській школі.

Щоб ви   налаштуватися на продуктивну діяльність, пропоную розпочати наше знайомство з елементів ранкової зустрічі.  Тож нині ви маєте змогу ненадовго зануритися в атмосферу, з якої починатиметься кожен день перебування вашої дитини в школі.

  • Який у Вас настрій?
  • Напишіть яка шкала емоційного стану у Вас зараз від -20 до +20 (на стікерах)

Вправа  «Сімейне коло»

      Мета: познайомити учасників та з’ясувати їхні очікування, сприяти згуртованості групи та створення комфортної атмосфери для успішної роботи.

      Ресурси: вирізані з паперу фігурки квадратиків та кружечків (за кількістю учасників тренінгу), 2 аркуші паперу формату А-1, скріплені скотчем.

Хід    проведення

     Вчитель роздає вирізані з паперу фігурки. На фігурці  учасник пише  своє ім’я, та очікування від тренінгу. Під час само презентацій учасників вчитель прикріплює фігурки на великий аркуш паперу таким чином, щоб утворилось символічне «сімейне коло» учасників тренінгу.

  • Погляньте, ми з вами самостійно створили сімейне коло, коло дружби, довіри.

Вправа «Знайомство з дитиною»

Мета: сприяти встановленню дружньої атмосфери в групі; налаштувати батьків на діалог; викликати в них позитивні думки про їхніх дітей; зняти емоційне напруження.
Хід вправи.

Для ефективної роботи я пропоную Вам, щоб кожен учасник закінчив/

  •  одне з наведених речень.
    1. Два слова, якими можна описати мою дитину – …
    2. Якби моя дитина була звуком, вона звучала б, як -…
    3. Найбільше мені в моїй дитині подобається – …
    4. Моя дитина змушує мене сміятись, коли – …

Дружнє коло підтримки (по одному учаснику відповідають усно)

  1. Хто я для дитини?
  2. Як підтримую дитину?
  3. Як спонукаю рухатися вперед?


Учасник, який має більш ніж одну дитину, може застосовувати по одному реченню, говорячи про кожну з них. Закінчення речення може бути кумедним. Кожне речення побудоване так, щоб висловлювання було позитивним. Це весела вправа. Батьки говорять, те, що спадає їм на думку, адже ніхто нічого не записує.

Вправа «Інтерв’ю» ( в парах)

- А тепер ми ще ближче познайомимось 

- Об’єднатися в пари за допомогою карток «Смішарики»( по 2 однакові картки)

- Знайдіть свою пару. За дві хвилини дізнайтеся  щось цікаве про цю людину

( захоплення,  професія, характер) .

- Повідомте по черзі , що ви дізналися.

- Отже,  таким чином за короткий час ми з вами змогли ближче познайомитися і утворити новий колектив – колектив батьків майбутніх першокласників.

-Я вдячна вам,  що ви відгукнулись на моє запрошення .

Вправа «Правила роботи в групі»

  • активність;
  • щирість;
  • говорити коротко і по черзі;
  • слухати і чути;
  • говорити від свого імені і не перебивати;
  • правило «вимкненого мобільника».

Може які є доповнення?

 

ІІ. Основна частина

1. Вступна бесіда

  • Всі ви знаєте,  що з 1 вересня 2019 року першокласники продовжують навчатися за новою програмою , новим Державним стандартом.
  • Як ви це розумієте? Що ви знаєте?
  • Які у вас виникають питання?

             

            

  • Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
  • НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

   

 

Перегляд відеоролика «НУШ»

- Які думки у вас виникли,  дивлячись на екран?

Нова українська школа буде сприяти  формуванню позитивної самооцінки дитини, розвивати ключові навички для життя. Зокрема, будуть виховуватися цінності свободи і відповідальності, вміння формувати і відстоювати власну точку зору, слухати інших , ділитися, досягати компромісів. Разом з учителем учні братимуть участь в розробленні та дотриманні правил поведінки в класі.

- Вступ до школи - переломний момент не тільки в житті кожної дитини, але і в цілому для всієї родини. У кожній родині, де підростає шестирічка, останній рік перед школою заповнений не тільки приємними очікуваннями і хвилюваннями, але і масою незвичних проблем і тривог. Кожен з батьків замислюється про те, як складеться шкільне життя дитини, чи буде вона радісною і успішною. Батьків майбутніх першокласників хвилюють десятки питань, пов'язаних з підготовкою дитини до шкільного навчання. У них спостерігається підвищений рівень тривожності, невпевненість у правильності своїх виховних методів, дефіцит конкретних знань по даному питанню.

-   Для того, щоб наші діти виростали у здоровому і безпечному середовищі у власній домівці та суспільстві, нам, дорослим, треба весь час розширювати свої знання і навички спілкування з дітьми.

- Виховання дітей – важлива справа. Це складний процес, який час від часу підлягає ризику. Батьки повинні завжди пам’ятати про свою відповідальність за дитину.

 

Вправа «Спілкування»

Батьки об'єднуються в 3 групи.

Завдання для роботи в групах:

1 група – Що, на вашу думку, допомагає ефективному спілкуванню з дитиною?

2 група - Що, на вашу думку, заважає  ефективному спілкуванню з дитиною?

3 група – Скласти поради ефективного спілкування.

Свої ідеї учасники схематично зображають на папері формату А-2, А-3 за допомогою фломастерів. Потім свої ідеї  презентують, а схеми  приклеюються на дошку.

Коментар психолога: ефективний діалог з дитиною залежить від 3-х факторів:

 

  • Що говорити.
  • Як говорити.
  • Коли говорити.

 

Якщо батьки розуміють потребу дитини в спілкуванні з ними, вони обов’язково  знайдуть час, місце  і потрібні слова.

- Усі батьки повинні знати про те, що для успішної адаптації до шкільного життя набагато важливіше, ніж уміння читати і рахувати, дитині потрібні психологічна стабільність, висока самооцінка, віра в свої сили і соціальні здібності. У цій ситуації дуже важливі встановлення теплих відносин дитини з учителем та підтримка батьків.

- Один із принципів НУШ є педагогіка партнерства ,  без нього навчання дитини не буде ефективним , тому на це питання слід звернути особливу увагу.

 

 Відео «Педагогіка партнерства»

- Пропоную послухати міністра освіти Лілію Гриневич.

 

Вправа із резинкою

- Зараз кожен із вас візьме в руки резинку і одягне її на руку так,  як я покажу ( на одну руку,  на зап’ястя). Ваше завдання – без допомоги інших частин свого тіла та предметів зняти резинку з руки якомога швидше. ( Це неможливо)

- Я пропоную такий спосіб: підходжу до когось і прошу : «Допоможіть мені будь ласка». Спробуйте і ви так зробити. ( підходять до інших)

Отже, у житті не варто завжди розраховувати тільки на себе. Інколи допомога близьких людей просто необхідна. Це може бути і вчитель для батьків і батьки для вчителя. Це і є педагогіка партнерства.

- Тому  я, хочу,  щоб ми з вами стали партнерами у вихованні наших дітей, і йшли в одному напрямку,  а не в різні боки,  як Лебідь, Щука і Рак з відомої байки. І тільки так  навчання наших дітей буде ефективним і результативним.

 

Асоціативний кущ «Світ дитинства»

  • Мета: розвивати творчість, креативність у батьків; зняти емоційну напруженість; використати гру в родинному вихованні для стабілізації батьківсько – дитячих відносин.
  • Давайте пригадаємо приємні миті дитинства. Дитинство – це щасливий (сумний, дуже щасливий тощо) час вашого життя. Хай кожен назве слово, яке асоціюється зі словом дитинство. Але спочатку ми з вами промедитуємо під заспокійливу музику. Учасники «прокручують» його у своїй уяві.
  • Занурення. Сядьте зручніше, ноги поставте так, щоб вони відчували опору, заплющить очі, прислухайтесь до свого дихання: воно рівне й спокійне. Відчуйте важкість у руках, у ногах. Уявіть, що ви переноситеся в своє дитинство. Теплий весняний день, вам 5,6 років…Уявіть себе в тому віці, в якому ви найкраще себе пам’ятаєте. Ви йдете вулицею – подивіться, у що ви вдягнуті. Вам весело, поруч з вами близька людина – подивіться, хто це. Ви берете її за руку і відчуваєте її теплоту і надійність. Потім ви відпускаєте цю руку й біжите весело вперед, але недалеко, чекаєте на свою близьку людину і знову берете її за руку. Раптом ви чуєте сміх, піднімаєте голову і бачите, що тримаєте за руку чужу людину. Ви повертаєтеся й бачите, що ваша близька людина стоїть позаду та всміхається. Ви біжите до неї, і знову разом ідете далі, сміючись із того, що сталося. А тепер поверніться назад, у цю кімнату, і, коли ви будете готові, розплющить очі.
  • Висновок. Переважно це радісні слова. Чи таке дитинство у ваших дітей?  (Відкритий мікрофон. Батьки висловлюють свої думки через мікрофон).
  • Інформаційне повідомлення «Чинники, які впливають на розвиток дитини»
  •  Найважливіший скарб людини – це здоров’я. Нині не викликає сумніву той факт, що всі діти вимагають певної психологічної  підтримки, оскільки перебувають під впливом низки несприятливих чинників.
  • Чим відрізняється психічне здоров’я від психологічного?
  • Психічне здоров’я – це стан благополуччя, при якому людина може реалізувати свій власний потенціал, справлятися зі звичайними життєвими стресами, продуктивно й плідно працювати.
  • Психологічне здоров’я стосується особи та є сукупністю психічних властивостей людини, які постійно розвиваються. Ці властивості допомагають особі знайти свій шлях , який дасть змогу їх виконати певну життєву мету, а також гармонізують потреби окремої особи й суспільства загалом. Проблеми психологічного характеру піддаються корегуванню набагато легше, ніж психічного.
  • Нервові, нестабільні батьки – нервова й нестабільна дитина.
  • Ускладнюються сімейні відносини, а страждають від цього насамперед діти. Ці відносини відображаються в напружених взаєминах між дітьми.
  • Експерти Всесвітньої організації  охорони здоров’я довели, що порушення психічного здоров’я набагато частіше відбувається в дітей, які страждають від недостатнього спілкування з дорослими та їхнього ворожого ставлення, ростуть в умовах сімейних суперечок.
  • Навіть вік характеризується тісною емоційною прихильністю дитини до батьків, причому у вигляді потреби в любові, повазі, визнанні.

 

Що чекає на першокласників НУШ (коротка розповідь

Яким має бути  випускник початкової школи ?

Вправа «Сенкан»

Складіть сенкан на слово "дитина". Дана вправа допоможе дізнатися про ваше ставлення до дітей.

Пояснює, як складати сенкан:

1-й рядок – один іменник.

2-й рядок – два-три прикметника, що характеризують іменник.

3-й рядок – два-три дієслова, чи опис дії.

4-й рядок – дієслова, або фраза, яка передбачає особистісне ставлення до теми.

5-й рядок – синонім до іменника у першому рядку.

Наприклад.

Щастя.

Енергійна, щира.

Хвилює, радує.

Сенс життя.

Задоволення.

 

Вправа «Шлях до примирення»

  1. Якою я  хочу бачити свою дитину?
  2. Що я роблю для цього?
  3. Як мама я ніколи…

Учасники пишуть на метеликах та ліплять на ватман

Вправа «Екзамен для батьків»

Якщо попередня вправа показала ваше ставлення до ваших дітей, то дана вправа допоможе дізнатися наскільки добре ви знаєте своїх дітей, їх вподобання, бажання.

Учасникам роздають  чисті аркуші, на яких батьки повинні відповісти на питання :

  1. Улюблена страва дитини – …
  2. Улюблений колір - …
  3. Улюблений урок - …
  4. Улюблена гра - …
  5. Ім’я подруги/друга вашої дитини - …

Обговорення :

  • Чи на всі запитання ви дали відповідь?
  • Чи впевнені ви на всі 100% у правильності своїх відповідей?

Для того, щоб більше знати про свою дитину: її інтереси та вподобання, тривоги, радощі потрібно стати їй другом, приділяти більше часу, підтримувати, допомагати, вислуховувати.

«Створення психологічного комфорту в сім’ї як

запорука успішності дитини»

Якщо змалечку дитину виховувати в атмосфері любові та взаємопорозуміння, вона виросте чуйною та доброзичливою. Якщо ж батьки зривають на ній всі свої невдачі й подають приклад стосунків, не гідний наслідування, то дитина зростає нечуйною, черствою, а іноді жорстокою у ставленні до інших (до тварин, рослин, людей), із проблемами у розвитку.

Мама для дитини – перший психологічний захист. У дітей, розлучених з мамою у ранньому віці, навіть на короткий термін, виникає депресія, а іноді, як наслідок, синдром недорозвиненості. Причина – збіднілий емоційний світ людини, брак спілкування та уваги. Якщо мати та близькі люди не застосовують у спілкування з дитиною тілесного фізичного контакту, прогладжування, усмішок, похвали, то у дітей виявляється більше поведінкових відхилень від норми, ніж у тих, які виховуються у сім’ї, що намагається створити психологічно комфортне середовище для зростання малюка.

Дитину навчаєте те, що її оточує. Якщо малюка часто критикують, то, відповідно, навчають осуджувати;

демонструють ворожість – учать битися;

висміюють – дитина буде несміливою, невпевненою у собі, з комплексом неповноцінності;

якщо ж часто соромлять, то прививають комплекс провини;

якщо хоча б іноді бувають поблажливими, то виховують дитину терплячою;

хвалять – навчають оцінювати;

чесні з дитиною - вчать справедливості й відповідальності;

намагаються створити для малюка безпечне середовище – вчать вірити в себе і в людей;

намагаються створити атмосферу дружби та взаєморозуміння – вчать знаходити любов у світі;

привчають до колективної праці – дають відчуття власної значущості (дитина почувається потрібною);

доброзичливо ставляться до інших – виховують емпатійну особистість (з наданням можливості допомоги) до тих, хто цього потребує, – рослина, тварина чи людина – матимуть гарантовану поміч від власної дитини в майбутньому, оскільки виростять її небайдужою;

звертають увагу на гарні речі – розвивають естетичний смак.

Отже, якою виросте дитина, залежить повністю від того, які умови створять їй батьки. Щоб малюк комфортно почувався у суспільстві, батьки повинні прививати йому не словами, а власними вчинками, діями такі норми суспільної моралі, як чесність, відповідальність, відчуття власної гідності, працьовитість, терпіння, совість, почуття обов’язку, вміння співпереживати, доброзичливість, благо чинність тощо.

Все, що є в нашому характері, все, що ми беремо з собою в своє доросле і самостійне життя, – закладено в нас перш за все в сім’ї, в години сімейного спілкування, сімейного дозвілля. Звичайно, світ людини формують і школа, і вулиця, і книга... Але саме сім’я є тим первинним середовищем, де проходить становлення особистості, де ми дістаємо перші відомості про багатообразність і складність оточуючого нас світу, про добро і зло, де формуються наші звички і вміння, наші погляди і життєві плани, потреби і здібності. В сім’ї розвивається вся гама наших емоцій і почуттів, через сім’ю ми засвоюємо соціальний досвід, переймаємо традиції. Саме в сім’ї йде непростий процес виховання громадянських переконань, вимогливості до себе і до інших, милосердя і співчуття до людини.

Що є основою психологічного комфорту?

1. У дитини не повинно згасати бажання посміхатися. Вона не має боятися відерто показувати свої емоції – плакати, сміятися, нудьгувати. Дитина не повинна щось із себе вдавати, а має бути сама собою.

2. Кожна дитина повинна відчувати, що їй раді, що вона бажана, не просто потрібна, а необхідна.

3. Помічати позитивне потрібно якомога частіше, шукати для цього щонайменші приводи.

4. Осуджувати треба якнайменше, іноді варто бути поблажливим.

5. Заохочувати до праці, намагатися зробити її приємною.

6. У сім’ї повинна панувати атмосфера підтримки та взаємопорозуміння, створюватися ситуація успіху для дитини. Щоб підтримати дитину, необхідно спиратися на її сильні сторони, уникати акцентування на невдачах, показувати задоволення дитиною. Потрібно спілкуватися з дитиною, активно використовувати гумор, дозволяти дитині самі й вирішувати деякі проблеми. Підтримувати її хороші прагнення, намагатися не бути категоричним.

7. Демонструвати оптимізм , вірити у свою дитину.

8. Готувати дитину до співпраці, співіснування в колективі, прививати їй корисні звички, здатність до самообслуговування; позитивно й доброзичливо налаштовувати на оточення,в якому вона повинна перебувати.

9. Безперервно любити дітей, прагнути і вміти виявляти любов до них,показувати їм свою любов – вона мають це постійно відчувати.

Важливою умовою створення психологічного комфорту для дітей є тісна співпраця школи з сім’єю.

Вивчення сім’ї дитини дозволяє класному керівнику познайомитися ближче з дітьми, побачити їх в звичній, невимушеній обстановці, допомагає зрозуміти стиль життя сім’ї. Вчителю дуже важливо встановити добрі взаємовідносини з сім’єю учня, вибрати систему ділових контактів з батьками. Робота з ними починається ще до вступу дитини в школу.

Для підвищення ефективності навчання і виховання дітей дуже важливо створити в класі дружний працездатний колектив батьків, який глибоко розуміє мету і завдання навчально-виховної роботи, добивається активної участі кожного з батьків в роботі школи.

Вправа "Австралійський дощ"

Мета: психологічне розвантаження учасників.

Інструкція:

  • Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні?
  • Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви передаватимете мої рухи. Тільки-но вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!

В Австралії здійнявся вітер. (Ведучий потирає долоні.)

Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.)

Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.)

Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)

А ось град, справжня буря. (Тупіт ногами.)

Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)

Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.)

Краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)

Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.)

Сонце! (Руки догори.)

Вправа «Яблучко від яблуньки»

Вчитель. Часто ви запитуєте себе : «Чому моя дитина виросла такою неслухняною?», «Чому вона стала такою байдужою до всього?» або говорите «Постійно він потрапляє в неприємні ситуації», «Зовсім знахабнів, постійно грубіянить» тощо. Чому так трапляється, невже не догледіли?

       Не завжди. Бувають випадки, коли батьки приділяють своїм дітям досить багато часу, а вони все одно неслухи, проявляють неповагу тощо. В цій ситуації спрацьовує фактор «власного прикладу».

       Щоб розібратися в ситуації краще пропоную вам написати на листках у формі яблука справа - свої негативні риси характеру, поведінки, а зліва – свої негативні риси характери, поведінки, які ви помічає в своїй дитині.

Після того як батьки виконають завдання вчитель прикріплює яблука на ватман, на якому зображено яблуню.

Обговорення :

  • Чи важко було написати свої недоліки в характері?
  • Чи побачили ви недоліки вашого характеру, які є і у вашої дитини?

Вчитель. Як говориться в народній приказці : «Яблучко від яблуньки не далеко падає». Тож, перш ніж карати своїх дітей за їх слова та вчинки, ставити собі запитання : «Чому він виріс таким неслухом та неробою?» потрібно спочатку поглянути на свої недоліки та почати виховання дитини з себе.

 

Хвалимо правильно

Мета: Навчитися правильно висловлювати власні емоції та хвалити дітей.

Час: 15 хвилин.

Хід вправи: Хвалити дітей треба правильно, а навчитися цьому зовсім не складно. Саме для цього існує мистецтво якісної похвали. Така похвала складається з трьох частин:

  1. Опис того, що ви бачите.
  2. Опис того, що ви відчуваєте.
  3. Узагальнення (має продемонструвати дитині її сильні сторони).

Потім класний керівник знову об’єднує учасників у групи по двоє-троє осіб і озвучує проблемну ситуацію. Уявіть, що ваша дитина вперше сама зробила всі уроки/приготувала вечерю/склала іспити на відмінно. Похваліть її саме за цією схемою. А потім подумайте: чи складно це було зробити? А що ви при цьому відчуваєте?

Такі прості на перший погляд вправи допоможуть батькам краще зрозуміти дітей, а як наслідок – покращити стосунки не тільки у родині, а й у класі. Спробуйте!

Пам'ятка батькам майбутніх першокласників

 

  • Заохочуйте ініціативу дитини.
  • Емоційний настрій дитини повинен бути позитивним.
  • Не сваріть за помилки, не насміхайтеся.
  • Не забувайте хвалити.
  • Форма оцінки (тобто вказівка на недоліки) повинна бути в м'якій формі: «Ти дійсно дуже добре діяв, але поки вийшло не зовсім правильно».
  • Необхідна загальна позитивна оцінка.
  • Докладно разом розбирайте помилки.
  • Навчання дошкільнят слід проводити в ігровій формі.
  • Уникайте примусу, яке супроводжується особистими образами, наприклад: «Сідай займайся, бовдур». Це породжує невпевненість у собі і призводить до особистих невдач.
  • Не намагайтеся «натаскати» дитину на виконання окремих завдань, не забігайте вперед і не починайте проходити шкільну програму.
  • Вчіть дитину думати, міркувати, привчайте до розуміння, що досягти певних результатів можна тільки витративши зусилля.
  • Загартовуйте дитину, зміцнюйте її здоров'я.
  • Перед школою обов'язково проконсультуйтеся з лікарями - спеціалістами, педагогами, логопедом, психологом.
  • Не перевантажуйте дитину! Не вимагайте неможливого! Втрачене здоров'я дитини вам ніхто не поверне.
  • Пам'ятаєте «Немає поганих дітей, є погані дорослі».

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО

ІІІ. Підсумкова частина. Рефлексія

1. Вправа «Рука допомоги»

- Обведіть та виріжте з кольорового паперу свою долоню. Напишіть на кожному пальчику долоні,  яку допомогу Ви могли б надати вчителеві в роботі з дітьми.

2. Анкета для батьків  + телефони

- Прошу заповнити анкету,  яка допоможе мені краще і швидше познайомитися з вашими дітьми,  для більш результативної роботи,  бо ніхто не знає свою дитину краще,  ніж батьки. Та вкажіть свій телефон.

3. Вправа «Скринька запитань»

- Які у вас є запитання

4.Зворотній зв'язок. 

- Учасникам пропонується обмінятися враженнями про заняття.

     - Якщо ваші очікування справдилися,  перенесіть піщинку вниз,  якщо ні ,  то нам ще потрібен час для цього.

 

Заключний етап

 

Рефлексія :

Дозвольте вам дати одну пораду. Буває,  батькам часто ніколи займатися своїми дітьми, АЛЕ візьміть за правило, перед сном посидьте біля ліжечка 15 хвилин і поговоріть з дитиною. Як пройшов день,  що було доброго в цей день. І потім обійміть дитину і скажіть, що ви його дуже любите і ніколи в образу не дасте. Повірте - це важливо.

 

  • Які вправи вам сподобалися та запам’яталися?
  • Що найбільше сподобалося або не сподобалося на заняття?

 

Вправа "Куля мрій"

 Ми всі любимо мріяти, незважаючи ні на що, і всі ми хочемо, щоб наші мрії здійснювалися (вчитель розкидає різнокольорові кульки). Піймайте кожен свою кульку мрії та намалюйте або напишіть свою мрію на ній, користуючись маркерами. Давайте об’єднаємо всі кульки мрій в один великий оберемок, нехай всі бажання здійсняться.

Дякую всім за участь. До наступних зустрічей!

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\мої документи\НАОЧНІСТЬ НА УРОКИ\рамки для тексту\риоть.png 

 

Шановні батьки!

Запрошую Вас

        на тренінг для батьків

майбутніх першокласників

__________________________________________________

 

 

 

 

D:\81451960.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горлач Людмила Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 червня 2022
Переглядів
5141
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку