Презентація ""Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники"
Мета: Розглянути можливість використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники та розв'язування рівнянь; формування навиків застосовування формул скороченого множення для обчислень та доведення тотожностей.
Мета: Розглянути можливість використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники та розв’язування рівнянь; формування навиків застосовування формул скороченого множення для обчислень та доведення тотожностей. Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати формули скороченого множення для розкладання виразу на множники, розв’язування відповідних рівнянь, обчислень та доведень тотожностей. Обладнання: пристрій МІМІО, проектор, комп’ютер з відповідним програмним забезпеченням.
Відповідь до завдання “Піднести до квадрата многочлени” Скласти пазл за наперед заданим малюнком (варіант ІІ). Скласти пазл за наперед заданим умови на малюнку (варіант І). Скласти пазл (варіант ІІІ). Актуалізація опорних знань Піднести до квадрату многочлен. Встановити відповідність, застосувавши формули скороченого множення
Алгоритм розкладання многочлена на множники за допомогою формули «різниця квадратів: Встановити відповідність між прикладом та записом формули (чи є можливість застосування формули). Встановити значення a і b відповідно до прикладу. Записати приклад у вигляді Застосувати формулу a2-b2=(a-b)(a+b) 25a2b6-1=(5ab3)2-1=(5ab3+1)(5ab3-1) a2-b2=(a-b)(a+b) a2-b2 Засвоєння знань учнів Розкладання многочлена на множники за допомогою формули «різниця квадратів» : Приклад:
Алгоритм розкладання многочлена на множники за допомогою формули «квадрата двочлена: Встановити відповідність між прикладом та записом формули (чи є можливість застосування формули). Встановити значення a і b відповідно до прикладу. Записати приклад у вигляді Застосувати формулу квадрата двочлена. (a+b)2=a2+2ab+b2 (a-b)2=a2-2ab+b2 49+ 4х2+х4=72+2·7∙х2+(х2)2= =(7+х2)2=(7+х2) (7+х2) a2+2ab+b2 або a2-2ab+b2 Засвоєння знань учнів Розкладання многочлена на множники за допомогою формули «квадрата двочлена» : Приклад:
Алгоритм розкладання многочлена на множники за допомогою формули «куба двочлена”: Встановити відповідність між прикладом та записом формули (чи є можливість застосування формули). Встановити значення a і b відповідно до прикладу. Записати приклад у вигляді куба двочлена Застосувати формулу квадрата двочлена. a3+3a2 b+3ab2+b3=(a+b)3=(a+b)∙(a+b)∙(a+b) a3─3a2 b+3ab2─b3=(a─b)3=(a─b)∙(a─b)∙(a─b) 8x6+ 60x4y2+ 150x2y4+ 125y6= =(2x2)3+3∙(2x2)2∙5y2+3·2x2·(5y2)2+(5y2)3= =(2x2+5y2)3=(2x2+5y2)·(2x2+5y2)·(2x2+5y2) Засвоєння знань учнів Розкладання многочлена на множники за допомогою формули «куб двочлена» : Приклад:
Розв’яжи рівняння та запиши відповідь на відповідний дах будиночку Розв’яжи рівняння та підбери дах до будиночка Групи придумайте рівняння за зразком завдання розв’язати рівняння та записати відповідь Відповідь до завдання “розв’яжи рівняння та підбери дах до будиночка” Закріплення вивченого матеріал, тренувальні вправи Розв’язати рівняння