Презентація "Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники"

Про матеріал

Презентація ""Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники"

Мета: Розглянути можливість використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники та розв'язування рівнянь; формування навиків застосовування формул скороченого множення для обчислень та доведення тотожностей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитися можна тільки весело… Франс.А Тема: Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники. Підготувала вчитель математики Стебницької спеціалізованої школи №7 Ращупкіна Тетяна Анатоліївна

Номер слайду 2

Мета: Розглянути можливість використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники та розв’язування рівнянь; формування навиків застосовування формул скороченого множення для обчислень та доведення тотожностей. Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати формули скороченого множення для розкладання виразу на множники, розв’язування відповідних рівнянь, обчислень та доведень тотожностей. Обладнання: пристрій МІМІО, проектор, комп’ютер з відповідним програмним забезпеченням.

Номер слайду 3

Встановити відповідність (вкажи напрямок руху пазлу) Завдання у Word Перевірка домашнього завдання

Номер слайду 4

Відповідь до завдання “Піднести до квадрата многочлени” Скласти пазл за наперед заданим малюнком (варіант ІІ). Скласти пазл за наперед заданим умови на малюнку (варіант І). Скласти пазл (варіант ІІІ). Актуалізація опорних знань Піднести до квадрату многочлен. Встановити відповідність, застосувавши формули скороченого множення

Номер слайду 5

Алгоритм розкладання многочлена на множники за допомогою формули «різниця квадратів: Встановити відповідність між прикладом та записом формули (чи є можливість застосування формули). Встановити значення a і b відповідно до прикладу. Записати приклад у вигляді Застосувати формулу a2-b2=(a-b)(a+b) 25a2b6-1=(5ab3)2-1=(5ab3+1)(5ab3-1) a2-b2=(a-b)(a+b) a2-b2 Засвоєння знань учнів Розкладання многочлена на множники за допомогою формули «різниця квадратів» : Приклад:

Номер слайду 6

Алгоритм розкладання многочлена на множники за допомогою формули «квадрата двочлена: Встановити відповідність між прикладом та записом формули (чи є можливість застосування формули). Встановити значення a і b відповідно до прикладу. Записати приклад у вигляді Застосувати формулу квадрата двочлена. (a+b)2=a2+2ab+b2 (a-b)2=a2-2ab+b2 49+ 4х2+х4=72+2·7∙х2+(х2)2= =(7+х2)2=(7+х2) (7+х2) a2+2ab+b2 або a2-2ab+b2 Засвоєння знань учнів Розкладання многочлена на множники за допомогою формули «квадрата двочлена» : Приклад:

Номер слайду 7

Алгоритм розкладання многочлена на множники за допомогою формули «куба двочлена”: Встановити відповідність між прикладом та записом формули (чи є можливість застосування формули). Встановити значення a і b відповідно до прикладу. Записати приклад у вигляді куба двочлена Застосувати формулу квадрата двочлена. a3+3a2 b+3ab2+b3=(a+b)3=(a+b)∙(a+b)∙(a+b) a3─3a2 b+3ab2─b3=(a─b)3=(a─b)∙(a─b)∙(a─b) 8x6+ 60x4y2+ 150x2y4+ 125y6= =(2x2)3+3∙(2x2)2∙5y2+3·2x2·(5y2)2+(5y2)3= =(2x2+5y2)3=(2x2+5y2)·(2x2+5y2)·(2x2+5y2) Засвоєння знань учнів Розкладання многочлена на множники за допомогою формули «куб двочлена» : Приклад:

Номер слайду 8

Закріплення вивченого матеріал, тренувальні вправи Відповідь ─1=(5с─)(+1) 4а4─=(2а2 ─3с)(+) m4─+=(─3a)2 25c2─1=(5с─1)(5c+1) 4а4─9c2=(2а2 ─3с)(2а2 +3с) m4─6m2a+9a2=(m2─3a)2 Вставте пропущені одночлени, щоб утворилась тотожність.

Номер слайду 9

Розв’яжи рівняння та запиши відповідь на відповідний дах будиночку Розв’яжи рівняння та підбери дах до будиночка Групи придумайте рівняння за зразком завдання розв’язати рівняння та записати відповідь Відповідь до завдання “розв’яжи рівняння та підбери дах до будиночка” Закріплення вивченого матеріал, тренувальні вправи Розв’язати рівняння

Номер слайду 10

(х─2)(х2+2х+4)=х3+2х (х+3)(х2─3х+9)=х3─3х 2.Розвяжіть рівняння (3х+5)2─81 (2х+1)2─64 1.Розкладіть на множники многочлен Варіант ІІ Варіант І Самостійна робота Тренувальні вправи Робота в групах. Приклад: № 696, 703 (а), 704(а)( ст.153,Бевз)

Номер слайду 11

750∙550─(3525─1)(3525+1) = 750∙550─(3525─1)(3525+1)= = Відповідь Розв'язок 750∙550─(3525─1)(3525+1)= =3550─((3525)2─(1)2)= =3550─3550+1=1 Закріплення вивченого матеріал, тренувальні вправи Обчислити значення виразу

Номер слайду 12

Відповідь Розв'язок 830∙930+(1─7215)(1+7215)= 830∙930+(1─7215)(1+7215)= = 830∙930+(1─7215)(1+7215)= =7230+(1)2─(7215)2= =7230+1─7230=1 Закріплення вивченого матеріал, тренувальні вправи Обчислити значення виразу

Номер слайду 13

Закріплення вивченого матеріал, тренувальні вправи (а2─ х2)2 +(2ах)2 = (а2+х2)2 (а2- х2)2 +(2ах)2 = =а4─2а2х2+ х4+4а2х2= =а4+2а2х2+ х4 = =(а2+ х2)2 (а2+ х2)2=(а2+ х2)2 (а2- х2)2 +(2ах)2 = =а4 Доведення тотожності Відповідь Довести тотожність

Номер слайду 14

Вправи для допитливих Розкрити секрет швидкої математики за кліпо з ЮТУБ /переглянути кліп «бистрая математика» та розкрити механіз усної лічби/ Натисни і переглянь кліп

Номер слайду 15

Закінчи речення: Підсумок уроку (рефлексія) Сьогодні я дізналась (дізнався)… Було цікаво… Було складно… Я зрозуміла, що… Тепер я можу… Я навчилась… Мене здивувало… Урок дав мені для життя… Мені захотілося…

Номер слайду 16

Всі ви гарно працювали, На уроці рахували, До квадрату підносили, Формули скороченого множення вчили. Дзвоник пролунав, УРА! На перерву всім пора. Домашнє завдання § 18, №702, 718, 724(в,г) Додатково №711, 725

ppt
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Застосування різних способів розкладання многочлена на множники
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
3389
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку