Презентація " Використання ігор на уроках англійської мови загальноосвітньої школи ”

Про матеріал
Презентація містить матеріал по важливість використання ігор на уроках англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Випускна (індивідуадьно-творча) робота “ Використання ігор на уроках англійської мови загальноосвітньої школи ” вчитель: Морозюк Галина Григорівна Новояворівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Яворівського району Вчитись з іграми – це класно !!!

Номер слайду 2

Використання ігор у процесі навчання (в різних країнах і в різні часи) Давні Афіни VI-IV ст. до н.е. Процес навчання здійснюєть- ся в дусі змагання Західна Європа (Т. Кампанелла Ф. Рабле) Епоха Відродження та реформації Пропагується принцип ігро- вого навчання (опановування основ наук у грі) Росія (Я.А.Каменський) XVI-XVII ст. Пропонується всі “школи-майстерні” перетворити на місця ігор Франція, Німеччина (Ж.-Ж.Руссо Ф.Фребель) XVIII ст. Описується гра як особлива форма навчання Індія (Мати Тереза) XX ст. “Якщо хочеш навчити дитину – дозволь їй бавитись”

Номер слайду 3

Психолого-педагогічна характеристика Крах авторитетів Потреба в цікавих формах навчання Емоційний образний матеріал Висловити власну точку зору Робота в малих групах Адаптація через рольові ігри Потреба визнання Згасання інтеесу до навчання учень

Номер слайду 4

Класифікація ігор (за Г.К.Селевком)

Номер слайду 5

Дидактичні ігри

Номер слайду 6

Вимоги до ігор Гра повинна: стимулювати мотивацію навчання викликати інтерес і бажання відповідати реальній ситуації спілкування мати чітку організацію змісту та форми бути зрозумілою для всіх учасників містити максимум навчального матеріалу опиратись на яскраву наочність, реквізит переконувати в своїй актуальності проводитись в доброзичливій атмосфері

Номер слайду 7

Використання ігор на власних уроках ( у 7 класі по темі “Хатня робота” ) Вивчення нової лексики: 1) гра “Павукова діаграма” T: Look at the “Spider diagram” and match the word-combi- nations with the pictures. 2) гра “Сонечко” T: Look at the picture and make the “Sun” of healthy food and unhealthy food.

Номер слайду 8

Використання ігор на власних уроках ( у 7 класі по темі “Хатня робота” ) Тренування граматики: гра “Холодильник” T: If we want to cook something we need first of all to fill in the fridge. Look at the poster “Food” and put products into the right fridge. Тренування читання: гра “Мозаїка” T: Your task is to make a picture and if you do it correctly you’ll be able to read interesting information about the dish, which is on the other side of the picture.

Номер слайду 9

Підсумковий урок по темі (контрольна робота) I. A game “Supercook”: Imagine you are a supercook and you are in the kitchen. What are you doing? Match the pictures with the words from a) to j). III. A game “At the Cafй”: Imegine you are at the cafй now. Put the dialogue between the waitress and the customer in the correct order. - Do you want anything to drink? - A traditional pizza with ham. - Sure. Fruit salad and ice cream. - Hello. Can I help you? - I’ll have a glass of lemonade. - Would you like desserts? - Hi, what would you recommend me? - That’s sounds good. I’ll take it. - Yes, thanks. - Is that all? II.A game “Supercook’s Family”: All the members of your family are very busy at the moment. Ask the question and answer them. Example: What is your mum doing?- She is ironing IV. A game “Supercook’s recipe”: You are a famous supercook, so share the recipe of your favourite dish.

Номер слайду 10

Висновки ГРА : сприяє засвоєнню знань; свідчить про здібності учня; є ефективним засобом активізації навчання; розвиває творчі здібності; додає впевненості; створює атмосферу здорового змагання; підвищує результативність навчання (діаграма).

ppt
Додано
7 квітня 2021
Переглядів
706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку