Використання ігор у процесі навчання (в різних країнах і в різні часи) Давні Афіни VI-IV ст. до н.е. Процес навчання здійснюєть- ся в дусі змагання Західна Європа (Т. Кампанелла Ф. Рабле) Епоха Відродження та реформації Пропагується принцип ігро- вого навчання (опановування основ наук у грі) Росія (Я.А.Каменський) XVI-XVII ст. Пропонується всі “школи-майстерні” перетворити на місця ігор Франція, Німеччина (Ж.-Ж.Руссо Ф.Фребель) XVIII ст. Описується гра як особлива форма навчання Індія (Мати Тереза) XX ст. “Якщо хочеш навчити дитину – дозволь їй бавитись”
Вимоги до ігор Гра повинна: стимулювати мотивацію навчання викликати інтерес і бажання відповідати реальній ситуації спілкування мати чітку організацію змісту та форми бути зрозумілою для всіх учасників містити максимум навчального матеріалу опиратись на яскраву наочність, реквізит переконувати в своїй актуальності проводитись в доброзичливій атмосфері
Використання ігор на власних уроках ( у 7 класі по темі “Хатня робота” ) Вивчення нової лексики: 1) гра “Павукова діаграма” T: Look at the “Spider diagram” and match the word-combi- nations with the pictures. 2) гра “Сонечко” T: Look at the picture and make the “Sun” of healthy food and unhealthy food.
Використання ігор на власних уроках ( у 7 класі по темі “Хатня робота” ) Тренування граматики: гра “Холодильник” T: If we want to cook something we need first of all to fill in the fridge. Look at the poster “Food” and put products into the right fridge. Тренування читання: гра “Мозаїка” T: Your task is to make a picture and if you do it correctly you’ll be able to read interesting information about the dish, which is on the other side of the picture.
Підсумковий урок по темі (контрольна робота) I. A game “Supercook”: Imagine you are a supercook and you are in the kitchen. What are you doing? Match the pictures with the words from a) to j). III. A game “At the Cafй”: Imegine you are at the cafй now. Put the dialogue between the waitress and the customer in the correct order. - Do you want anything to drink? - A traditional pizza with ham. - Sure. Fruit salad and ice cream. - Hello. Can I help you? - I’ll have a glass of lemonade. - Would you like desserts? - Hi, what would you recommend me? - That’s sounds good. I’ll take it. - Yes, thanks. - Is that all? II.A game “Supercook’s Family”: All the members of your family are very busy at the moment. Ask the question and answer them. Example: What is your mum doing?- She is ironing IV. A game “Supercook’s recipe”: You are a famous supercook, so share the recipe of your favourite dish.