Презентація "Використання інноваційних технологій на уроках біології"

Про матеріал
Методичні рекомендації та корисні поради щодо використання різних форм інноваційних технологій на різних етапах уроків біології
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа № 35» Дніпровської міської ради Балан Світлана Андріївна біологія вища категорія «старший учитель»Використання інноваційних технологій на уроках біології Дніпро 2023

Номер слайду 2

Інфографіка або інформаційна графіка – це спосіб подання ключової інформації за допомогою яскравих та змістовних схематичних зображень Canva. сom , Piktochart Easel.ly , Infogr.am

Номер слайду 3

Ментальна карта (mind map) – це діаграма зв’язків, яка відображає природний хід мислення від центральної ідеї до її наслідків. Метод візуального представлення ідей, думок, концепцій та будь-якої іншої інформації. www.coggle.it , www.xmind.net , www.mindnode.com , www.mindmeister.com

Номер слайду 4

Мнемотехніка – це процес засвоєння нової інформації за допомогою спеціальних методів і прийомів.

Номер слайду 5

Хмара тегів (хмара слів, або зважений список, представлена (-ий) візуально) — це візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками, ярликами, ключовими словами, тощо). Word It Out , Word Cloud Generation , Word Art

Номер слайду 6

Флеш-картки – це змістовні двосторонні зображення з певною інформацією у лаконічній формі. Quizlet , Canva. Learningapps.org

Номер слайду 7

Діаграма Венна - це зображення, що використовується для вираження взаємозв'язку між множинами в групі об'єктів, що мають щось спільне.

Номер слайду 8

Піктограма у вигляді «смайликів»

Номер слайду 9

Кубик Блума являє собою звичайний кортовий кубик, на гранях якого написані певні питання: назви, поясни, чому, придумай, поділися та запропонуй. Ці опорні фрази дозволяють зорієнтуватися дитині для формулювання правильної відповіді.

Номер слайду 10

«Фішбоун» (з англійської «риб'яча кістка») – прийом критичного мислення, сенс якого полягає у встановленні причинно-наслідкових зв'язків між об'єктом аналізу і факторами, які на нього впливають.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Фідбек (від англ. feedback — зворотний зв’язок). Перетворює процес оцінювання на частину навчального процесу та втягує школярів у конструктивний діалог.

Номер слайду 13

На уроці біології (6 клас) закріпили знання про будову квітки, насіння та плоди за допомогою біологічного доміно.

Номер слайду 14

Дидактичні пазли на уроці біології ( 6 клас, тема "Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності")

Номер слайду 15

Подорож сечовидільною системою людини ( 8 клас)

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Проект «Який орган головний» (8 клас)

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Здобувачі освіти 6-х класів побували на імпровізованому мініатюрному хімічному заводі "Цікавий світ живої природи". Діти із задоволенням вивчали будову клітини рослин.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Проект «Плоди»

Номер слайду 22

"Від зернинки до рослинки"

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Під час вивчення теми "Атоми та молекули" на уроці природознавства учні 5 класу виготовили моделі молекул. Це формує природничо- наукові уявлення і поняття , а також покращує опанування матеріалу учнями.

Номер слайду 25

Немає більшого натхнення, як споглядати за учнями, які творчо та старанно працюють над закріпленням отриманих знань. Навчальний проект з природознавства "НАШ ДІМ - СОНЯЧНА СИСТЕМА". 5 клас.

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Learning. Apps (https://learningapps.org/)

Номер слайду 29

https://balansvitlana04.blogspot.com/

pptx
Додано
3 березня 2023
Переглядів
1853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку