Презентаціями на уроках тепер нікого не здивуєш. Але і по цей час вони залишаються потужним інструментом в освітньому процесі. Якими можуть бути презентації? Як ефективно їх використовувати? Коли вони є доцільними? Що можуть включати?
Підготовила вчителька хімії КЗ Іршавський ліцей №1 Мелеганич Оксана Денисівна
Номер слайду 2
При узагальненні та систематизації знань важливим є організація зворотнього зв'язку. Відбувається не лише процес відтворення та уточнення знань, набутих при вивченні теми, але і їх поглиблення та розширення.
Номер слайду 3
Конспект уроку Слайд-шоу Тільки текст Анімовані схеми Таблиці Тренажер Тестування
Номер слайду 4
Тема уроку Мета (завдання, цілі) уроку Ключові поняття План уроку Актуалізація знань Мотиваціяя діяльності Вивчення нового матеріалу Закріплення знань Домашнє завдання Рефлексія Підсумок уроку
Номер слайду 5
Презентація без слів Текст повністю відсутній або тезисний Основа – зображення або колажі Можливе застосування музичного супроводу для емоційного фону
Номер слайду 6
Протилежність слайд-шоу Для досягнення ефекту: Зміна типу, розміру, кольору шрифту чи фону Підкреслення Анімація
Номер слайду 7
Акцент на схемах, діаграмах та графіках різного роду Схема може заповнятися у ході уроку Характерним є мінімум відволікаючих моментів образотворчого ряду
Номер слайду 8
Подається таблиця (тематична, синхронна, хронологічна…) незаповнена або частково заповнена. У ході обговорення (відповіді) здійснюється поетапне її заповнення або самими учнями або за допомогою анімації
Номер слайду 9
Закріплення знань, умінь та навичок через виконання певних завдань. Надається можливість виправлення помилкових дій Завдяки відповідним посиланням учень/учениця самостійно може знайти відповідь на питання
Номер слайду 10
Складається з питань із певним переліком відповідей, серед яких може бути одна або декілька правильних Може містити завдання на відповідність чи послідовність У кінці, як правило, дається ключ відповідей Завдання можуть бути й іншого характеру