Презентація"Використання стратегій проекту «Розвиток критичного мислення через читаннята письмо» на уроках української мови та літератури " - додаток до звіту про роботу з самоосвіти.
Використання стратегій проекту«Розвиток критичного мислення через читання та письмо»на уроках української мови та літератури
Номер слайду 2
нові підходи до навчального процесувикористання нових методів викладання. Завдання освіти ХХІ століття:
Номер слайду 3
Формування ключових компетентностей:соціальних; мотиваційних;діяльності; функціональних. Мета використання новітніх методів навчання
Номер слайду 4
Методика розроблена та запропонована американськими вченими Джінні Стіл, Чарльзом Темплом, Куртом Мередітом і Скоттом Вальтером. Технологія відрізняється особливою увагою до інтерактивних методів навчання з акцентом на парну та групову роботу. Проект «Розвиток критичного мислення через читаннята письмо» (РКМЧЧП)
Номер слайду 5
Актуалізація. Усвідомлення значення. Рефлексія. Модель викладання та навчання за програмою РКМЧЧП
Номер слайду 6
Передбачення. Кластер. Низка слів наперед. Знаю/Хочу знати/Вивчаю. Вільне письмо. Стратегії, якими можна скористатися на стадії актуалізації
Номер слайду 7
Система «Позначки»Щоденник подвійних нотаток. Взаємонавчання. Думайте/Працюйте в парах /Обмінюйтесь думками. Кероване вивчення. Стратегії ,які можна використати на стадії усвідомлення
Номер слайду 8
Запитання про реакцію читача. Спільна пізнавальна дискусія. Останнє слово за мною. Десятихвилинне есе. Заключна картка. Стратегії, які можна використати у фазі рефлексії