Ця презентація є ілюстраційною частиною до конспекту уроку з відповідної теми. Вона допомагає виокремити структурні елементи уроку, яскраво проілюструвати теоретичний та практичний матеріал..
Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопії «1984» Оруелла. Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці. Наказіна Н.І. КЗО «НВК № 70»ДМР
Номер слайду 2
Насамперед ми повинні побудувати фабрику дзеркал (...), щоб людство могло добре роздивлятися себе в них. Свобода — це можливість сказати, що два плюс два буде чотири. Якщо це можливо, то з цього випливає все інше. Джордж Орвелл Р. Бредбері
Номер слайду 3
Бліц –Інтерв’ю. Коротка, чітка відповідь
Номер слайду 4
«Хто контролює минуле, той контролює майбутнє.»
Номер слайду 5
Художній світ роману
Номер слайду 6
Художній світ роману
Номер слайду 7
Художній світ роману
Номер слайду 8
Художній світ роману
Номер слайду 9
Художній світ роману
Номер слайду 10
Художній світ роману
Номер слайду 11
В міністерстві Правди. займається підтасовкою фактів. Побут людей влаштований так, що ніхто не може бути сам собою. Пошук однодумців. Знайомство з антикваром, життям пролів та їх спогадами про минуле.Історія подружнього життя без кохання. Радість любові карається смертю. Зустріч з Джулією і справжнім почуттям. Трагічна картина завершення духовної смерті героя. Він полюбив Старшого брата. Міністерство любові досягло своєї мети.. СУМНІВИПОШУК ІСТИНИЧАСТИНА СИСТЕМИОбраз головного героя в динаміці
Номер слайду 12
Чи може це повторитися?
Номер слайду 13
МІНІ ДИСПУТ«Свобода – це можливість сказати, що два на два –чотири.» Цю думку записав Вінстон в щоденнику. А що є свобода для вас? Чи могло людство змінитися настільки, що людина не буде прагнути свободи, гідності, любові, тобто забуде, що вона- Людина? До якого майбутнього ми прийдем? Що потрібно зробити аби цього не відбулось?
Номер слайду 14
Складання сенкануІменник. Два прикметника. Три дієслова. Фраза – головна думка іменник
Номер слайду 15
Складання сенкану. Світ. Жахливий, потворний, Руйнує, нехтує, калічить…Людина буде жити!?Сподівання…
Номер слайду 16
Домашнє завдання. Написати есе « Чи варто контролювати минуле, майбутнє? » або створити буктрейлер за проблематикою роману Орвелла «1984»