Презентація виробів. Захист проєкту

Про матеріал
Мета: узагальнити та систематизувати вивчений матеріал по технології виготовлення штучних квітів, навчити учнів презентувати власні вироби, розвивати творчі здібності учнів під час створення презентації виробів, навички зв’язного мовлення; сприяти розвитку естетико-сенсорної сфери особистості, що формує низку життєвих компетентностей: уміння вчитися, соціальної, комунікативної, креативної, а також ініціативності та підприємливості; виховувати любов до традицій українського народу, повагу та бережливе ставлення до його культурної спадщини.
Перегляд файлу

 

Предмет: трудове навчання.

Клас: 8

Тема: Презентація   виробів. Захист проєкту.

 

Мета: узагальнити  та систематизувати вивчений матеріал по технології виготовлення штучних квітів, навчити учнів презентувати власні вироби, розвивати творчі здібності учнів під час створення презентації виробів, навички зв’язного мовлення; сприяти розвитку естетико-сенсорної сфери особистості, що формує низку життєвих компетентностей: уміння вчитися, соціальної,  комунікативної,   креативної, а також ініціативності та підприємливості;  виховувати любов до традицій українського народу, повагу та бережливе ставлення до його  культурної спадщини.

Очікувані результати:

учні знають:

  •                техніки  виготовлення штучних квітів;
  •                правила безпечної праці та санітарно - гігієнічні вимоги.

учні вміють:

  •      створювати  вироби до презентації;
  •      презентувати свою роботу;
  •      публічно захищати свій проєкт (виріб).

Обладнання:  інтерактивна дошка.

Компетентності:інформаційно-цифрова,ініціативність

та підприємливість,соціальна ,обізнаність та самовираження,математична.  

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Форма проведення уроку: урок – презентація.

Методи і прийоми: розповідь, бесіда,  робота в групах.

Випереджувальні завдання:

Кожен учень готує презентацію на задану тему,та відповідає на запитання: «Що я зроблю із своїм виробом?»

 

Оформлення дошки:

По центру: запис теми уроку.

Справа: Питання «Що я зроблю із своїм виробом?»

Зліва: піраміда проєктування

План уроку:

І.Мотиваційний етап.

1.З’ясування емоційної готовності до роботи. 

ІІ. Етап цілевизначення і планування діяльності.

1. Ознайомлення з темою уроку .

ІІІ. Організація навчальної діяльності учнів.

1.Розповідь вчителя про особливості заключного етапу проєктування.

2. Презентації   міні-проекту учнів.

3.Вікторина ( групова вправа на платформі Learning Apps)

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.

1. Слово вчителя.

2. Оцінювання діяльності учнів вчителем.

3. Заключне слово вчителя.

 

ХІД  УРОКУ

 І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності до роботи.

  Сьогодні важливий день у нашому житті: я дізнаюсь чи змогла я вас навчити творити красу,а ви дізнаєтесь чи навчилися ви чаклувати своїми руками ,та презентувати свій виріб. А ще на сьогоднішньому уроці ми будемо підводити підсумки вашої тривалої роботи під час вивчення теми  «Технологія виготовлення штучних квітів ».  Я впевнена, що у свої         вироби ви вкладали й частинку свого серця, своєї душі, що ви працювали з чистими помислами, щоб ваші роботи приносили радість іншим.

 Тому подивимось один на одного,посміхнемося і побажаємо успіху.    Сьогодні ми вкотре відкриємо двері у дивовижний світ декоративно- ужиткового мистецтва, яке знають і люблять мільйони людей не тільки в Україні, а й далеко за її межами. 

 ІІ. Етап цілевизначення і планування діяльності.

1.Ознайомлення з темою уроку.  

 Ми з вами провели  велику роботу: досліджували,творили. Та настав час презентувати свої роботи .Отже, тема  нашого уроку, як ви вже здогадалися,  – «Презентація   виробів .. Захист проєкту». 

 

3. Узгодження плану роботи.

       Протягом уроку ми будемо повторювати теоретичний матеріал та представляти результати своєї роботи над виробами. Я впевнена, що ваші презентації будуть захоплюючими, змістовними і творчими.

     А щоб вам  легше було презентувати  свій виріб, я пропоную вам план захисту проєкту .

ІІІ.  Організація навчальної діяльності.

1.Розповідь вчителя про особливості заключного етапу проєктування.

     Ви бачите піраміду проєктної діяльності . Ми з вами працювали над усіма етапами, а сьогодні будемо працювати над  заключним етапом.   

        Настав час звітувати про виконання вашої роботи. Бажаю вам якнайкраще захистити проєкт, довести значимість його виконання. Саме сьогодні кожен з вас може побачити результати своєї праці та праці своїх однокласників. Усвідомити, чого ви навчились і яких знань і умінь вам бракує, а також поділитися своїми здобутками з товаришами.

   

2. Презентація   проєкту «Декоративний вінок» 1 учень

Бесіда

- Що цікавого ти дізналася,коли готувала проєкт?

-  З якими небезпечними інструментами  довелося працювати?

- Що я зроблю із своїм виробом?

Презентація міні-проєкту « Декоративний вінок» 2 учень

Бесіда

- Що цікавого ти дізналася,коли готувала проєкт?

  -Що було найважче в проєкті для тебе, що найлегше ?

   - Що я зроблю із своїм виробом?

Презентація проєкту «Брошка "Мак» 3 учень

- Що цікавого ти дізнався,коли готував проєкт?

       - Чи вважаєш цю прикрасу актуальною в наш час?

        - Що я зроблю із своїм виробом?

Презентація «Декоративний вінок» 4 і 5 учень

- Що цікавого ви дізналися,коли готували проект?

-Чи важко було опановувати технологію валяння?

        – Розкажіть ТБ при роботі з голкою для валяння.

         -Яка подальша доля вашого виробу?

        На дошці кожен учень  прикріплює свою відповідь на питання « Що я зроблю з своїм виробом».

       Для узагальнення знань по темі «Технологія виготовлення штучних квітів» пропоную вам вікторину (Learning Apps)

IV. Рефлексійно-оцінювальний етап.

1.Слово вчителя.

      Дякую всім учасникам. Незважаючи на різні вироби, хочу сказати, що учасники всіх проєктів збагатилися новими знаннями ,усвідомили необхідність збереження традицій українського мистецтва аби наша держава і надалі квітла не тільки в народних звичаях, піснях, легендах, а й виробах українських майстрів, якими можливо  станете і ви.

     Тож пропоную підвести підсумки уроку-презентації.

2.Вправа  «Мікрофон».

 

-   Були досягнути поставлені цілі?

  • Які навички ви удосконалили?
  • Яка презентація була, на вашу думку, найвдалішою? Чому?
  • Над чим ще треба працювати?

4. Оцінювання діяльності учнів вчителем.

5. Заключне слово вчителя.

      Одже, кожна нація тримається на прадідівських традиціях, звичаях,  віруваннях. І тільки вивчаючи і знаючи їх, ми зможемо передавати культурну спадщину свого народу нащадкам. Сьогодні ви показали свої вміння.

     І на завершення нашого заняття я хочу вам побажати: ніколи не зупиняйтесь на досягнутому. Завжди йти вперед,не боятися труднощів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Піраміда проектної діяльності

Описание: http://sobko.minyta.ru/assets/images/stati/piramida.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Богданова Лидия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кучмук Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
5939
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку