Презентація: "Виробництво фармацевтичної продукції, текстилю, одягу, взуття"

Про матеріал
Додана презентація розкриває особливості галузей господарства, що сворють товари першої необхідності для населення - ліки,одяг,взуття...Зокрема фармацевтичне виробництво займається розробленням і виробництвом ліцензованих лікарських засобів і медикаментів, що потребує великих витрат на новітню техніку та кваліфікованих кадрів. Виробництво одягу та взуття орієнтоване на споживача...
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИРОБНИЦТВО ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ,ТЕКСТИЛЮ, ОДЯГУ, ВЗУТТЯ. За підручником “ГЕОГРАФІЯ”, 11 клас. Сергій Кобернік. Роман Коваленко

Номер слайду 2

Сучасна географія фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Фармацевтичне виробництво займається розробленням і виробництвом ліцензованих лікарських засобів і медикаментів, що потребує великих витрат на новітню техніку та кваліфікованих кадрів. Усі нові медичні препарати, що потрапляють на ринок, –це результат тривалого, ризикованого та високовартісного процесу досліджень і розробок, що їх проводять фармацевтичні корпорації. Акценти в світовій фарміндустрії змістилися в бік розроблення лікарських препаратів біологічного походження. Якщо на початку ХХІ ст. на біопрепарати припадало лише 7 %загального обсягу продажів ліків, то нині – вже 71 %.

Номер слайду 3

Реалізація препаратів. Наукові розробки та досліження Масове виробництво лікарського препарату. Транспортування до споживача. Ланцюг доданої вартості фармацевтичного виробництва складається з таких стадій

Номер слайду 4

Серед чинників, що найбільш суттєво впливають на участь національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості у фармацевтичній індустрії, слід виокремити три: демографічні (рівень народжуваності, рівень смертності,тривалість життя, статево-вікова структура населення, міграції тощо), соціальні (рівень розвитку освіти та охорони здоров’я), економічні (рівень соціально-економічного розвитку країн і рівень прибутків населення та ін.). Дарниця

Номер слайду 5

Незважаючи на те, що торгова мережа фармацевтичної індустрії охоплює практично всі регіони світу, основні виробничі потужності сконцентровано в межах трьох регіонів: Європи, Північної Америки та Японії. Лідерами серед фармацевтичних ТНК є американські корпорації Mc. Kesson, Cardinal Health, Amerisource. Bergen, Pfizer. За ними йдуть швейцарські Roche Group та Novartis німецька Bayer, французька Sanоfi. Країни Європи є історичними лідерами фарміндустрії, де зосереджено головні офіси провідних фармацевтичних ТНК.

Номер слайду 6

Отже, вони не лише мають досвід і традиції подібного виробництва, а є інноваційними центрами, де розробляють нові ліки, удосконалюють ті, що вже добре відомі на світовому ринку. Ці країни є головними експортерами лікарських препаратів в Україну. Позитивну динаміку зростання власного фармацевтичногоринку демонструють країни Азії, серед них Японія, Китай, Індія, Ізраїль, Республіка Корея, Сінгапур тощо. Майже половина обсягу фармацевтичного ринку – це експорт продукції. У рейтингу найбільших країн-експортерів фармацевтичної продукції є Німеччина, Швейцарія, Бельгія, США та Франція. Серед країн, що розвиваються, в експорті зростає роль Індії та Сінгапуру. Головними постачальниками наукомістких фармацевтичних технологій є США, високорозвинуті країни Європи та Японія. Створення, виробництво та збут лікарських препаратів є питанням національної безпеки й України, адже в останні роки ведеться жорстка боротьба за український фармацевтичний ринок.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації. У попередні століття важливими осередками текстильного виробництва були країни Сходу (Персія, Єгипет, Китай), пізніше – країни Європи (Франція, Італія, Велика Британія). Протягом ХХ ст. виробництво тканин було поширене переважно у високо –розвинутих країнах Європи, США, Японії. Хоча й донині значним виробником тканин є США, але їхніми конкурентами стають азійські країни з дешевою робочою силою: Китай та Індія. Нині 70 % усіх тканин виробляють в Азії. Бавовняне виробництво набуває усе більшого значення в Індонезії, Єгипті, Пакистані; вовняне – в Туреччині, Республіці Кореї, Аргентині. Сучасне виробництво тканин у країнах Європи переважно обслуговує внутрішній ринок: дуже якісний, але дорогий текстиль не витримує конкуренції на світовому ринку.

Номер слайду 9

Виробництвом готового одягу, якісного взуття, аксесуарів (рукавичок, краваток, парасольок) відомі підприємства США, Італії, Німеччини, Франції, Велико. Британії, Японії. Для просування модних виробів серійно виготовляють моделі прет-а-порте (готового вбрання). Законодавцями світової моди є Париж, Мілан, Лондон, Відень. Проте нині там майже не існує великих швейних та взуттєвих фабрик. Португалія перетворилася на головну «швейну фабрику» Європи, аІталія – на велетенську «фабрику взуття». Азійські країни з вигідним для експорту готової продукції географічним положенням, у яких шиють одяг світових брендів, – це Туреччина, Китай, Індонезія, В’єтнам, Таїланд, Філіппіни, Малайзія, Індія.

Номер слайду 10

Нині конкуренцію їм склали європейські країни з перехідною економікою, де праця робітників так само дешева, а якість роботи набагато вища: Польща, Угорщина, Чехія, Словаччина, Латвія, Литва, Естонія, Україна, Білорусь. Найбільшими виробниками та експортерами високоякісного шкіряного взуття є Італія, Німеччина, Бельгія, Португалія, Іспанія, Франція, Велика Британія, Румунія, Словаччина, Австрія. Значна частка припадає на спортивне взуття у виробництвіКитаю, Тайваню, Індонезії, В’єтнаму, Таїланду.

Номер слайду 11

Працюють в Україні

Номер слайду 12

Нова столиця моди – Нью-Йорк. Фахівці, що займаються вивченням моди, склали список світових центрів моди. Мілан більше не є головною модною столицею світу.. Global Language Monitor визнав головною світовою столицею моди Нью-Йорк. Рейтинг був складений на основі аналізу даних про те, наскільки часто те чи інше місто з'являється в ЗМІ в темі fashion. Досить несподівано на другому місці опинився Гонконг. Замкнув трійку лідерів Лондон. Москва в цьому рейтингу лише на 20-му місці, пишуть…Стріт стайл…

Номер слайду 13

Модні столиці світу. Париж – столиця моди і шарму За давно сформованою традицією,однією з столиць світової моди прийнято вважати Париж. Хоча останнім часом все частіше звучить думка, що Париж здав свої позиції, поступившись першістю іншим містам. Тим не менш, з подібним твердженням згодні далеко не всі. Треба сказати, що паризька мода дуже консервативна. Тут практично не визнають авангардних новаторських ідей, тому Париж вибирають модельєри, які є прихильниками класичного стилю. Серед них - такі корифеї світової моди, як Валентино Гаравані, Крістіан Діор, Юбер де Живанши і Карл Лагерфельд. Однак модний образ столиці Франції формується не тільки на подіумах. Істинний шарм Парижу додають елегантні француженки, які завжди вміють добре одягнутися і ефектно виглядати навіть в недорогих речах.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Нью-Йорк - місто сміливих експериментів. Нью-Йорк перетворився в одну зі столиць світової моди після неймовірного успіху телесеріалу «Секс у великому місті». Тепер модниці з усіх країн світу просто впевнені, що найстильніші дівчата проживають саме тут. Про модні магазини Манхеттена складені легенди. Крім того, мода в Америці давно перетворилася в самостійну галузь економіки. І якщо Європа як і раніше залишається консервативною, то Нью-Йорк відкритий для найсміливіших і екстравагантних експериментів.

Номер слайду 16

Лондон – столиця моди і гумору Англійці цінують традиції не менше французів, проте тиждень високої моди в Лондоні виглядає вельми неформально. Інший раз складається враження, що вона спеціально проводиться заради тих дизайнерів, які привносять в класичний стиль чималу частку гумору. У Лондоні демонструють свої колекції такі всесвітньо відомі дизайнери, як Поль Сміт і Вів`єн Вествуд. Знаменитий Лондон і своїми модними магазинами, де можна знайти моделі на будь-який смак і гаманець.

Номер слайду 17

Мілан – столиця розкошіОдначе найбільш розкішно одягнені люди живуть все ж в Мілані. Покази модних колекцій від дизайнерів з усього світу проходять тут цілий рік. Італія стала батьківщиною таких світових брендів, як Дольче Габбана, Армані, Роберто Каваллі і Версаче. Моделі італійських дизайнерів виглядають претензійно: вони можуть бути занадто облягаючими або дуже короткими, дуже блискучими або занадто відвертими. Але саме ці тенденції набувають зараз все більшої популярності. Цікаво, що хоча цей одяг розрахований на масовий смак, по кишені він далеко не кожному. Мабуть, тому вироби італійських модних будинків підробляють найчастіше. Скільки б не змагалися різні міста за звання модної столиці світу, проте поняття «мода» для кожного своє. А тому і столиць моди в світі може бути кілька, і кожна з них чудоваа і цікава по-своєму.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Тиждень моди в БерлініКара Делевинь и Карл Лагерфельд в 2019

Номер слайду 20

Мода в УкраїніПоказом дизайнера Лілії Пустовіт відкрився тиждень моди Ukrainian Fashion Week 2019

Номер слайду 21

Етномотиви в українській моді

Номер слайду 22

Контроль і самоконтроль. З`ясуйте основні чинники розміщення фармацевтичної галузі в світі та в Україні. Доведіть конкурентоздатність української фармацевтичної галузі. Назвіть чинники розміщення галузей, що виробляють одяг та взуття. Чи має українська мода перспективи завоювати світовий та європейський ринки збуту одягу та взуття?З якими особливостями пов`язана сучасна мода?Спробуйте проаналізувати тенденції розвитку сучасної моди?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новочуб Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 січня 2020
Переглядів
18318
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку