Робота містить методичні рекомендації що до створення власного віртуального кабінету хімії. Суть розробки – створити систему власного робочого кабінету та систематизувати весь існуючий матеріал. Основні цілі предметних віртуальних кабінетів:1)забезпечення оптимального і ефективного методичного супроводу предмету; 2) систематизації знань учнів за окремими темами і розділами;3) здійснення контролю знань учнів на різних етапах викладання. ВикористовуючиВК,учитель можездійснювати наступні функції:1)управлінську,направлену наефективну організацію і координацію навчального заняття; 2)когнітивну;3)формувальну та розвивальну, яка направлена на формування стійкихуявлень про предмет, розвиток умінь і навичок;4)виховну; 5)контролюючу.
В посіднику є макет ВК, та корисні посилання на інтернет ресурси для початкового наповнення кабінету.