16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Презентація "Вищі карбонові кислоти. Мило його мийна дія"

Про матеріал

Презентація до уроку Вищі корбонові кислоти. Мило його мийна дія. До презентації наявний конспект уроку.

Мета:

  • -Навчальна: формувати знання учнів про вищі насичені і ненасичені карбонові кислоти, ознайомити з окремими представниками цього класу, практичним значенням реакції вищих карбонових кислот з утворенням солей – основного компонента мила, показати практичне значення й застосування вищих карбонових кислот, розглянути процес одержання мила, пояснити принцип мийної мила.
  • -Розвиваюча: розвивати вміння роботи з інформацією, логічне мислення на уроках хімії, просторове мислення
  • -Виховна: виховувати відповідальне ставлення до правил основ життєдіяльності, любов та зацікавленість в хімічній науці, бажання до самореалізації та самопізнання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«НАЙРОЗУМНІШИЙ»123456789

Номер слайду 2

Що таке спирти? Назвіть декілька представників

Номер слайду 3

Яка функціональна група спиртів? Чи є вона полярною?

Номер слайду 4

Який клас органічних сполук називають кислотами? Назвіть декілька представників.

Номер слайду 5

Яка функціональна група кислот? Чи є вона полярною?

Номер слайду 6

Розчин етанової кислоти змінює забарвлення метилоранжу з _____ на _____

Номер слайду 7

Які зв’язки утворюються між молекулами кислоти і води? Між якими атомами?

Номер слайду 8

З якими речовинами взаємодіють кислоти?

Номер слайду 9

Чим подібні властивості органічних кислот до неорганічних кислот?

Номер слайду 10

Які гази виділяються при взаємодії оцтової кислоти і: А) Магнієм. Б) Натрій карбонатом. Які продукти реакції взаємодії етанової кислоти і натрій гідроксида.

Номер слайду 11

Тема. Вищі карбонові кислоти. Мило, його мийна дія.

Номер слайду 12

Цілі уроку Ознайомитись з класом органічних речовин - вищі карбонові кислоти та їх представниками. Вміти розрізняти найважливіших представників вищих карбонових кислот. Розглянути фізичні та хімічні властивості вищих карбонових кислот. Дізнатись про їх поширеність в природі та застосування в побутіОзнайомитись зі складом мила, його виробництвом та мийною дією

Номер слайду 13

Карбонові кислоти, молекули яких містять 10 або більше атомів Карбону, називають вищими. Насиченими Ненасиченими пальмітинова С15 Н31 СООН стеаринова С17 Н35 СООНолеїнова кислота С17 Н33 СООН

Номер слайду 14

Хімічні властивості С15 Н31 СООН + Na. OH → С15 Н31 СООNa + H2 OНатрій пальмітат2 С17 Н35 СООН + Na2 CO3 →2 С17 Н35 СООNa + H2 O + CO2 Натрій стеарат

Номер слайду 15

Номер слайду 16

1. Позначте загальні формули насичених одноосновних карбонових кислот: А) Сп. Н2п ─ 1 СООН; Б) Сп. Н2п + 1 СООН; В) Сп. Н2п + 1 ОН; Г) Сп. Н2п О2.2. Позначте сполуки, з якими взаємодіють карбонові кислоти: А). КОН; Б) Н2 SO4; В) Na2 CO3 ; Г) Cа.

Номер слайду 17

3. Який колір має метилоранж в розчинах карбонових кислот: А) фіолетовий; Б) синій; В) червоний; Г) малиновий.4. Позначте речовину, що є милом: А) етанол; Б) гліцерин; В) пальмітинова кислота; Г) натрій стеарат.

Номер слайду 18

5. В пробірках дано етиловий спирт, гліцерин і оцтова кислота. Позначте речовину, за допомогою якої можна визначити оцтову кислоту серед даних речовин: А) Br2; Б) КМп. О4; В) метилоранж; Г) Сu(ОН)2. 6. Укажіть назву солей оцтової кислоти: А) форміати; Б) ацетати; В) стеарати; Г) карбонати.

Номер слайду 19

7. Позначте назву кислоти, формула якої С17 Н35 СООН: А) оцтова; Б) стеаринова; В) пальмітинова; Г) олеїнова.8. Охарактеризуйте оцтову кислоту: А) одноосновна, насичена; Б) двоосновна, насичена; В) одноосновна, ненасичена; Г) двоосновна, ненасичена;

Номер слайду 20

9. Позначте назву кислоти, формула якої С15 Н31 СООН: А) оцтова; Б) стеаринова; В) пальмітинова; Г) олеїнова.10. Охарактеризуйте о леїнову кислоту: А) одноосновна, насичена; Б) двоосновна, насичена;В) одноосновна, ненасичена; Г) двоосновна, ненасичена;

Номер слайду 21

Домашнє завдання§29. № 203.

Номер слайду 22

Рефлексія. Сьогодні на уроці я навчився….. Сьогодні я зрозумів, що ….. Мені сподобалось, що ….. Для мене стало новим ... Мені було легко…. В мене викликало труднощі….

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Баталова Дашенька
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 листопада 2018
Переглядів
3797
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку