Презентація виступу на колегії управління освіти "Інклюзивна освіта - існуючи виклики"

Про матеріал

Презентація виступу на колегії управління освіти "Інклюзивна освіта - існуючи виклики". Кожна сучасна школа за своєю філософією повинна бути інклюзивною. Це означає готовність у будь-який час прийняти кожну дитину, прагнучи створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інклюзивна освіта – існуючі виклики. Сергієнко А.І.головний спеціаліст відділу змісту та якості освіти

Номер слайду 2

Інклюзивна освіта це  педагогічна інновація вимога часуміжнародне зобов`язання держави (з моменту ратифікації Конвенції ООН про права інвалідів).

Номер слайду 3

Мета інклюзивної освіти – ліквідація соціальної ізольованості

Номер слайду 4

Актуальність інклюзивної освіти. Забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Безумовне право кожної дитини навчатися у закладі освіти за місцем проживання із забезпеченням усіх необхідних для цього умов.

Номер слайду 5

Аспекти розуміння інклюзивної освітиІнклюзивна освіта – це процес. Його слід розглядати як неперервний пошук ефективних способів врахування питання багатоманітності. Інклюзивна освіта спрямована на виявлення й усунення бар`єрів в навчанні, вихованні, соціалізації.Інклюзивна освіта створює умови для присутності, участі та досягнень усіх учнів. Термін «присутність» означає місце навчання дітей і те, наскільки регулярно вони його відвідують.Інклюзивна освіта вимагає підвищеної уваги до дітей «групи ризику», для яких існує вірогідність виключення чи низької успішності. 

Номер слайду 6

Основні проблеми та бар’єри на шляху організації інклюзивної освіти{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}Законодавство. Більшість нормативних актів з питань інклюзивної освіти закріплюють державні гарантії щодо надання освітніх можливостей дітям з ООП, однак вони не забезпечені механізмами реалізації. Фінансування Вартість реформи із запровадження інклюзивної освіти має ґрунтуватися на законодавчо встановленій моделі послуг такої освіти. При розрахунку видатків на освіту не враховується специфіка навчання дітей з ООП. Зміст освіти Дитина з ООП може потребувати формування зовсім інших навичок, ніж навчання за індивідуальною програмою розвитку в закладі освіти. Кадрові питання та організація навчання. Сучасний стан підготовки фахівців і спеціалістів в Україні для роботи в інклюзивному освітньому середовищі не задовольняє суспільним запитам і потребам. Пристосування закладів освіти Готовність закладів освіти до повноцінного забезпечення інклюзивного навчання не відповідає вимогам. Міжвідомча співпраця Не проводиться системна послідовна робота на підтримку інклюзивної освіти: практично відсутня інформаційна, медична та консультаційна підтримка дітей з ООП та їх батьків; відсутні постійні канали обміну досвідом роботи. Соціально-психологічні проблеми. Необізнаність суспільства щодо змін у системі освіти. Проблеми батьків з обох сторін: батьки дітей з ООП вважають, що їхніх дітей дискримінують, батьки здорових дітей побоюються, що інклюзія впроваджується без ретельної підготовки, і в школах з’являться діти з важкими формами психофізичних порушень.

Номер слайду 7

Тривоги в організації інклюзивного навчання. Тривоги батьків щодо якості та результативності освіти. Відповідальність керівника закладу за організацію інклюзивного навчання. Невпевненість педагогів, які навчають дітей з ООП, в успішній співпраці. Хвилювання корекційних спеціалістів, які мають розвивати дитину з ООП. Тривога класного керівника щодо неприйняття однокласниками дітей з ООП. Тривога з боку самих дітей з ООП відносно власних можливостей та успіхів.

Номер слайду 8

Шляхи розвитку інклюзивної освіти{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}Законодавство. Удосконалення нормативно-правової бази з питань організації інклюзивного навчання. Фінансування. Використання економічних стимулів для заохочення педагогів до впровадження інклюзивного навчання, розробки спеціальної літератури, методичного забезпечення для роботи з дітьми з особливими потребами. Зміст освіти . При законодавчому регулюванні надання освітніх послуг для дітей з ООП важливо забезпечити диференційований підхід до організації навчання залежно від особливостей розвитку та стану дитини. Кадрові питання та організація навчання. Розвиток системи підготовки кадрів для роботи з дітьми з обмеженими можливостями. Пристосування закладів освіти. Виділення бюджетних коштів на придбання необхідного обладнання для навчання дітей з ООП. Міжвідомча співпраця. Забезпечення безперервності освіти та працевлаштування випускників шкіл, які навчалися в інклюзивних класах. Соціально-психологічні проблеми. Культивування в суспільстві позитивної думки стосовно інклюзивної освіти шляхом залучення до цієї справи засобів масової інформації. Проведення психологічних тренінгів для вчителів для зменшення рівня побоювань та неприйняття змін, які будуть пов’язані з впровадженням інклюзії.

Номер слайду 9

Мотивація до успіху в організації інклюзивного навчання. Завдяки інклюзії батьки дітей з ООП мають змогу реалізуватись професійно та соціально. Створення відповідних умов для інклюзивного навчання в школі – крок до світових навчальних стандартів. Набуття педагогами нового досвіду роботи. Розвиток дітей з ООП є професійним успіхом корекційних спеціалістів. Виховання дітей разом з особливими дітьми – ріст моральності дитячого середовища і суспільства в цілому. Подолання страху неуспіху самим дітьми з ООП – майбутній успіх у житті.

Номер слайду 10

Дякую за увагу

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
29 березня 2018
Переглядів
9024
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку