Формування позитивного іміджу закладу освіти в умовах реформування освітньої галузіПідготувала директор Юрівського ЗЗСОІ-ІІІступенів Попівської сільської ради Конотопського району. Сумської областіОвсійко Н. М.
Номер слайду 2
Причини формування іміджу школи: По-перше, складна демографічна ситуація посилює конкуренцію серед освітніх установ; По-друге, сильний позитивний імідж полегшує доступ освітньої установи до кращих з можливих ресурсів: фінансових, інформаційних, людських і т.д.; По-третє, маючи сформований позитивний імідж, освітній заклад за інших рівних умов стає більш привабливим для педагогів, так як постає здатним більшою мірою забезпечити стабільність і соціальний захист, задоволеність працею і професійний розвиток; По-четверте, стійкий позитивний імідж дає ефект набуття освітньою установою певної сили, в тому сенсі, що створює запас довіри до всього, що відбувається в стінах установи, в тому числі до інноваційних процесів.
Номер слайду 3
Для створення іміджу школа повинна мати:чітко визначені пріоритети, власну філософію, своє бачення майбутнього, сформульоване в місії школи;унікальну, неповторну, особливу систему цінностей, звичаїв, традицій, стилів поведінки, іменовану шкільної культурою;різноманітні і якісні освітні послуги;оригінальну систему виховної роботи, включаючи наявність і функціонування дитячих та юнацьких організацій, розвиток творчих здібностей, формування здорового способу життя;
Номер слайду 4
зв'язки з установами додаткової освіти, вищими навчальними закладами, різними соціальними інститутами і т.д.;яскраві, впізнавані, своєчасно оновлювані інформаційні матеріали, призначені для зовнішнього представлення;систему цільової подачі інформації споживачам про свій потенціал, успіхи і пропонованих освітніх послугах. Очікувані результати:вироблення алгоритму підвищення рейтингунавчального закладу та його керівника, популяризація інтелекту, створити своєрідну формулу іміджу: наш імідж = наш успіх.
Номер слайду 5
ДО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПІДВОЗИЛОСЬ ДІТЕЙдітей всього – 37; учителів – 4Із усієї кількості дітей підвозилось до: ЗНЗ І-ІІІ ст.. –32; ДНЗ –5. Підвіз цієї кількості дітей здійснюється з населених пунктів: З с. Турутине підвозилось дітей всього – 6 З с. Пекарі підвозилось дітей всього – 23 З с. М. Ганнівка підвозилось дітей всього – 6 З с. Фесівка підвозилось дітей всього –2
Номер слайду 6
“Шкільний автобус”
Номер слайду 7
Якісний склад педагогічного колективу
Номер слайду 8
Проведення районних семінарів
Номер слайду 9
Робота методичних об'єднань
Номер слайду 10
Участь у фахових конкурсах
Номер слайду 11
Результативність роботи. Призові місця у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад;Учасники ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад;Стипендіат голови Сумської обласної державної адміністрації;Стипендіати голови Конотопської районної державної адміністрації;Переможці Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів «Колосок», „Грінвіч”, «Соняшник», ім. Т. Г. Шевченка, ім. Яцика, «Бобер» , «Левеня»;Призери МАН.
Номер слайду 12
Візуальний імідж навчального закладу
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Робота з батьками
Номер слайду 15
Висновки Отже, імідж навчального закладу – це складне явище, яке містить чимало чинників. Метою формування позитивного іміджу навчального закладу є підвищення конкурентоспроможності, залучення інвестицій, установлення та розширення партнерських зв’язків. Знання особливостей структурних компонентів іміджу навчального закладу дозволяє свідомо та цілеспрямовано формувати позитивний імідж закладу.