Презентація виступу на конференції "Формування позитивного іміджу закладу в умовах реформування освітньої галузі" "

Про матеріал
Презентація виступу на конференції "Формування позитивного іміджу закладу в умовах реформування освітньої галузі" "
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування позитивного іміджу закладу освіти в умовах реформування освітньої галузіПідготувала директор Юрівського ЗЗСОІ-ІІІступенів Попівської сільської ради Конотопського району. Сумської областіОвсійко Н. М.

Номер слайду 2

Причини формування іміджу школи: По-перше, складна демографічна ситуація посилює конкуренцію серед освітніх установ; По-друге, сильний позитивний імідж полегшує доступ освітньої установи до кращих з можливих ресурсів: фінансових, інформаційних, людських і т.д.; По-третє, маючи сформований позитивний імідж, освітній заклад за інших рівних умов стає більш привабливим для педагогів, так як постає здатним більшою мірою забезпечити стабільність і соціальний захист, задоволеність працею і професійний розвиток; По-четверте, стійкий позитивний імідж дає ефект набуття освітньою установою певної сили, в тому сенсі, що створює запас довіри до всього, що відбувається в стінах установи, в тому числі до інноваційних процесів.

Номер слайду 3

Для створення іміджу школа повинна мати:чітко визначені пріоритети, власну філософію, своє бачення майбутнього, сформульоване в місії школи;унікальну, неповторну, особливу систему цінностей, звичаїв, традицій, стилів поведінки, іменовану шкільної культурою;різноманітні і якісні освітні послуги;оригінальну систему виховної роботи, включаючи наявність і функціонування дитячих та юнацьких організацій, розвиток творчих здібностей, формування здорового способу життя;

Номер слайду 4

зв'язки з установами додаткової освіти, вищими навчальними закладами, різними соціальними інститутами і т.д.;яскраві, впізнавані, своєчасно оновлювані інформаційні матеріали, призначені для зовнішнього представлення;систему цільової подачі інформації споживачам про свій потенціал, успіхи і пропонованих освітніх послугах. Очікувані результати:вироблення  алгоритму  підвищення  рейтингунавчального закладу та його керівника, популяризація інтелекту,   створити своєрідну формулу іміджу: наш імідж = наш успіх.

Номер слайду 5

ДО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПІДВОЗИЛОСЬ ДІТЕЙдітей всього – 37; учителів – 4Із усієї кількості дітей підвозилось до: ЗНЗ І-ІІІ ст.. –32; ДНЗ –5. Підвіз цієї кількості дітей здійснюється з населених пунктів: З с. Турутине підвозилось дітей всього – 6 З с. Пекарі підвозилось дітей всього – 23 З с. М. Ганнівка підвозилось дітей всього – 6 З с. Фесівка підвозилось дітей всього –2

Номер слайду 6

“Шкільний автобус”

Номер слайду 7

Якісний склад педагогічного колективу

Номер слайду 8

Проведення районних семінарів

Номер слайду 9

Робота методичних об'єднань

Номер слайду 10

Участь у фахових конкурсах

Номер слайду 11

Результативність роботи. Призові місця у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад;Учасники ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад;Стипендіат голови Сумської обласної державної адміністрації;Стипендіати голови Конотопської районної державної адміністрації;Переможці Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів «Колосок», „Грінвіч”, «Соняшник», ім. Т. Г. Шевченка, ім. Яцика, «Бобер» , «Левеня»;Призери МАН.

Номер слайду 12

Візуальний імідж навчального закладу

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Робота з батьками

Номер слайду 15

Висновки Отже, імідж навчального закладу – це складне явище, яке містить чимало чинників. Метою формування позитивного іміджу навчального закладу є підвищення конкурентоспроможності, залучення інвестицій, установлення та розширення партнерських зв’язків. Знання особливостей структурних компонентів іміджу навчального закладу дозволяє свідомо та цілеспрямовано формувати позитивний імідж закладу.

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 березня 2021
Переглядів
1000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку