Презентація з математики 1 клас за темою "Вивчаємо число і цифру 6". Презентація містить завдання на повторення складу числа 5, каліграфічне написання цифри 6, способи утворення числа 6, порядком слідування чисел від 1 до 6.
Сьогодні ми вивчатимемо число 6. Давньогрецький математик і філософ Піфагор вважав число 6 дивовижним. Числа 1, 2, 3 — це три послідовні числа, і при їх додаванні одержимо 6. Перевіримо це: покладіть 1 кружок ліворуч і 3 кружки праворуч; в центрі — 2 кружки. Усього — 6! Забігаючи наперед, можна повідомити: якщо ці числа перемножити, тобто виконати іншу арифметичну дію, так само одержимо число 6... Тіло людини має шість частин: голова, тулуб, дві руки й дві ноги... А також всі комахи мають шість кінцівок.
Номер слайду 3
Яку книгу поклали шостою?Яка шпаківня шоста?Хто шостий?
Номер слайду 4
1 2 3 4 5 66 5 4 3 2 1 Яка фігура розміщена в рядку п’ятою, коли рахувати: зліва направо; справа наліво?Яка фігура зайва?
Мультиплікаційна руханка. Руханка – https://youtu.be/FQNa. ZTU0 HV4 ця ігрова вправа дозволяє поспівати, потанцювати та згадати назви геометричних фігур
Номер слайду 11
Рахуємо
Номер слайду 12
5<42>55=56<53=5-25-3>55<3+15-5>33240
Номер слайду 13
Які числа пропущені?5=+25=+435=+=+524=+23=+15=4+4=1+53=3+=3+4=2+3=2+131022120231
Номер слайду 14
432105+1-1432105+1+1+1+1+16+165 Як отримати число 6?Якщо ми будемо стояти на 0, робимо по 1 кроку праворуч і поступово дійдемо до 6. Ми зробимо 6 кроків праворуч. Якщо ми будемо стояти на 5, робимо 1 крок праворуч і ми на 6. З 6 робимо 1 крок ліворуч і ми на 5..
Номер слайду 15
https://www.youtube.com/watch?v=C2b82i. Mw9 Xo. Цифра 6 складається з великого лівого півовалу та малого овалу. Ширина цифри внизу та вгорі однакова. Починаємо писати цифру 6 нижче правого верхнього кута від правої сторони клітинки, робимо заокруглення ліворуч, що переходить у лівий півовал, який внизу переходить в малий правий півовал, що з’єднується ліворуч з першим елементом вище середини клітинки.
Номер слайду 16
4321056+11=+562=+46+2+33=+36+44=+26+55=+16-11=-65-22=-64-33=-63-44=-62-55=-61 Як отримати число 6?
Підсумок уроку. Підсумок уроку. Яку цифру каліграфічно сьогодні писали на уроці? Яке число вона позначає?Що нового ви вивчали на уроці?Що сподобалось на уроці найбільше?Що означає «додати»? «відняти»?У результаті якої дії одержимо більше число? менше число?