Підготовка до ЗНО. Вивчення візуальних об'єктів. Перелік художніх робіт та творів обов’язкових для вивчення та розпізнавання абітурієнтами на ЗНО з історії Україниhttp://osvita.ua/test/training/history/60195 /
Номер слайду 2
При підготовці до ЗНО з історії України слід користуватися Програмоюhttp://testportal.gov.ua//wp-content/uploads/2016/12/Programa_2020_istoriya.pdf. Програма передбачає перевірку рівня сформованості хронологічних, просторових, інформаційних, логічних, аксіологічних компетентностей
Номер слайду 3
«Дівчина з Поділля» В. Тропінінhttps://istzno.dp.ua/news/perelik-pamyatok-arhitekturi-ta-obra. Художні роботи краще розглядати в чорно-білому варіанті, як у тестовому зошиті, щоб сформувати відповідні асоціації.
Номер слайду 4
Своєрідним алгоритмом (послідовністю кроків) аналізу художніх джерел є відповіді на такі запитання: Що від Вас вимагається визначити за джерелом (персонаж, подія, рік події, суть, зміст тощо)?Які персонажі, предмети, речі, зображені на репродукції картини, пов’язані зі змістом самого тестового завдання?Відповівши на ці запитання та узагальнивши всі максимально можливі ознаки візуального джерела та інформацію з нього, оберіть один із запропонованих варіантів відповіді на завдання
Номер слайду 5
«Бій Богуна з Чарнецьким під Монастирищем в 1653р.» М. Самокиш. Бій під Монастирищем — битва в ході повстання Хмельницького, яке відбулося 20-21 березня 1653 під м. Монастирище. Козацькому загону під проводом Івана Богуна вдалося зупинити наступ польсько-шляхетського війська на чолі зі Стефаном Чарнецьким, який здійснював новий каральний похід на Гетьманщину. За деякими даними, Богун вдався до хитрощів, переодягнувши частину козаків у татарське вбрання і звелівши їм з криком напасти на ворога. Сам він з рештою вдарив по Чарнецькому з іншого боку. Поляки, думаючи, що на допомогу козакам прийшла татарська орда, кинули свій обоз і втекли від Монастирища.
Номер слайду 6
Хто автор картини?Що зображено?Яка назва , підпис?Яка мета створення твору?Наскільки зображення співвідноситься з підписом до нього?Коли сталися зображені події?Де відбувалися зображені події?Які характерні ознаки даного місця і що ви про нього знаєте?Представники яких соціальних груп зображені? Як ви вважаєте. Чому автор обрав саме такий склад учасників?Оцініть позицію автора щодо зображеного. Наскільки об’єктивно характеризує сюжет картини події того часу, століття , епохи?Розглядаючи ілюстрацію, дайте відповідь на запитання: