Презентація "Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною"

Про матеріал
Матеріал презентації надає визначення властивості кутів , утворених при перетині паралельних прямих січною. Задачі з розв'язанням в презентації допоможуть закріпити матеріал. Учням також пропонується виконати самостійну роботу (тест "На урок") за посиланням.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: «Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною»Урок з геометрії у 7 класіВчитель математики Кодря Олена Миколаївна. Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №123

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань

Номер слайду 3

Якщо при перетині двох прямих січноюто ці прямі п а р а л е л ь н і .внутрішні різностороннікути рівнівідповідні кути рівнівнутрішні односторонні в сумі дорівнюють180°абоабо. Ознака паралельності прямих

Номер слайду 4

Якщо прямі паралельніто при перетині цих прямих січноювнутрішні різностороннікути рівнівідповідні кути рівнівнутрішні односторонні в сумі дорівнюють180°абоабо. Властивість кутів , утворених при перетині паралельних прямих січною

Номер слайду 5

Проспект 200-річчя Кривого Рогу. Проспект Поштовий. Проспект Підпільників. Проспект Миру. Проспект Металургів. Проспект Гагаріна. Проспект Південний

Номер слайду 6

abm50°130°abmabm45°45°150°150°Оскільки внутрішнірізностороннікути рівні, то a||b. Оскількивідповідні кути рівні , то a||b. Оскільки сумавнутрішніходносторонніх кутівдорівнює 180°, то a||b123 АВС Знайди відповідність

Номер слайду 7

Дано прямі a і b, що перетнуті прямою c. Що треба знати про кути:а) 3 і 5; б) 3 і 6; в) 2 і 6щоб зробити висновок, що a||b?УСНІ ВПРАВИ

Номер слайду 8

На якому з рисунків прямі будуть паралельними? Поясніть!

Номер слайду 9

3 Дано:  , . Довести: m ll n.°=241°=1562mna12 Внутрішніодносторонніm ll n

Номер слайду 10

Задача 2 Розв’яжіть задачі самостійно. Знайдіть градусні міри усіх кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, якщо градусні міри внутрішніх односторонніх кутів відносяться як 4:2. Задача 1

Номер слайду 11

Перевіряємо розв’язування задачіЗадача 1

Номер слайду 12

Перевіряємо розв’язування задачіЗа умовою задачі прямі а і b паралельні, с – січна. Нехай х – коефіцієнт пропорційності, тоді градусна міра 4= 2х,  6 =4х. За властивістю паралельних прямих6+  4 =1800,2х + 4х =1800,6х=1800,х=1800:6,х=3004 =300 ∙ 2 =600 ,6 =300 ∙ 4 =1200 ,  4 =  5 як внутрішні різносторонні кути при паралельних прямих а і b та січній с.4 =  1=  5=  8 = 600 як вертикальні кути, аналогічно  6 =  3 6=  7= 3=2= 1200 як вертикальні кути. Відповідь: 600 , 600 , 600 , 600 , 1200, 1200 , 1200, 1200. Задача 2 Знайдіть градусні міри усіх кутів, утворених при перетині двох паралельних прямих січною, якщо градусні міри внутрішніх односторонніх кутів відносяться як 4:2.

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка

Номер слайду 14

Самостійна робота.

Номер слайду 15

Гра “ Вірю – не вірю ”cba

Номер слайду 16

НА ЯКІЙ ГІЛЦІ ПІЗНАННЯ ВИ ЗНАХОДИТЕСЬ ?

Номер слайду 17

Домашнє завдання . Виконати різнорівневі завдання за готовими малюнками на ст.64, №1 - 4 Створити презентацію «Паралельні прямі в природі та побуті»

Номер слайду 18

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кас'яненко Лілія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чубарь Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шевчук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Стельмашук Світлана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
7 січня 2021
Переглядів
20072
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку