____________________________________________
____________________________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
______________________________________
«______» __________________202__ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор школи
____________________________________
«______» __________________202___ р. |
Календарно-тематичне планування
з геометрії
для 7-А, 7-Б класів
на 2020 / 2021 н.р.
______________________________
Розглянуто на засіданні МО Вчителів ШМК (_____________) Протокол № ________ від «_____»__________2020 р. Голова МО _____________________________ (ПІБ, підпис) |
Обговорено на засіданні педагогічної ради Протокол № _____від «_____»_____2020 р |
Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Складено до підручника:
Геометрія: Геометрія: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./ О.С. Істер –Київ: Генеза, 2015. – 184 с.
Календарне планування вивчення геометрія в 7 класі
(2 год. на тиждень, всього 70 год.)
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
||||
|
ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ |
8 |
1 |
||||
|
ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ
|
18 |
1 |
||||
|
ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ |
25 |
2 |
||||
|
КОЛО І КРУГ. ГЕОМЕТРИЧНІ ПОБУДОВИ |
13 |
1 |
||||
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
6 |
1 |
||||
Всього |
|
|
|||||
І семестр |
ІІ семестр |
Разом |
|||||
|
|
|
|||||
Дата |
|
|
|
||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
Геометрія. 7 клас
(70 год. I семестр —32 год, 2 год на тиждень)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
Домашнє завдання |
Повторення |
||
7-А |
7-Б |
|||||||
І С Е М Е С Т Р |
||||||||
Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ |
||||||||
|
|
|
1 |
Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь та їх властивості. |
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті пояснює, що таке: точка, пряма, належати, лежати між, відрізок, промінь, кут, довжина відрізка, градусна міра кута, рівні відрізки, рівні кути, бісектриса кута, відстань між точками формулює властивості: розміщення точок на прямій; вимірювання та відкладання відрізків і кутів класифікує кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті) вимірює та обчислює довжину відрізка, градусну міру кута, використовуючи властивості їх вимірювання зображує та знаходить на малюнках геометричні фігури, вказані у змісті застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
|
|
|
|
|
|
1 |
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками |
|
|
||
|
|
|
1 |
Кути та їх властивості |
|
|
||
|
|
|
1 |
Кути та їх властивості. |
|
|
||
|
|
|
1 |
Вимірювання кутів. Бісектриса кута. |
|
|
||
|
|
|
1 |
Вимірювання кутів. Бісектриса кута. Самостійна робота |
|
|
||
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
||
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 1 з теми «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» |
|
|
||
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗміщення ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ |
|||||||||||
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Суміжні кути, їх властивості |
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті пояснює:
формулює:
вимірює та обчислює відстань від точки до прямої зображує та знаходить на малюнках: паралельні й перпендикулярні прямі; перпендикуляр; кути, утворені при перетині двох прямих січною обґрунтовує паралельність і перпендикулярність прямих доводить: властивості суміжних і вертикальних кутів; паралельних прямих; перпендикулярних прямих; ознаки паралельності прямих застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
§1№ |
|
||||
|
|
|
1 |
Суміжні кути, їх властивості |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Суміжні кути, їх властивості |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Вертикальні кути, їх властивості |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Вертикальні кути, їх властивості. Самостійна робота
|
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Паралельні прямі, їх властивості |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Паралельні прямі, їх властивості |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Перпендикулярні прямі, їх властивості |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Перпендикулярні прямі, їх властивості. |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Самостійна робота |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих. |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності прямих. |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Самостійна робота |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 2 з теми «Взаємне розміщення прямих на площині» |
|
|
|||||
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ |
|||||||||||
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи |
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами
|
|
|
||||
|
|
|
1 |
Трикутник і його елементи. |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Сума кутів трикутника. |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Сума кутів трикутника. |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
|
|
|||||
|
|
|
1 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Урок узагальнення і систематизації знань з теми. Самостійна робота |
|
|
|||||
Геометрія. 7 клас
(IІ семестр —38 год, 2 год на тиждень)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
Домашнє завдання |
Повторення |
||||||||
7-А |
|
7-Б |
||||||||||||
ІІ С Е М Е С Т Р |
||||||||||||||
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (продовження) |
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Рівність геометричних фігур. |
наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; рівних фігур пояснює, що таке рівні фігури формулює:
класифікує трикутники за сторонами і за кутами зображує та знаходить на малюнках: рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи; зовнішній кут трикутника; рівні трикутники
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
Ознаки рівності трикутників (перша ознака) |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності трикутників (перша ознака) |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності трикутників (друга ознака) |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності трикутників (друга ознака). Самостійна робота |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності трикутників (третя ознака). |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності трикутників (третя ознака). Самостійна робота |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 3 з теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника. |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Сума кутів трикутника. |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Співвідношення між сторонами і кутами трикутника |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості. Урок узагальнення і систематизації знань з теми. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників |
обґрунтовує: належність трикутника до певного виду; рівність трикутників доводить: властивості й ознаки рівнобедреного трикутника; властивості кутів трикутника; властивість зовнішнього кута трикутника застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач |
§ № |
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Ознаки рівності прямокутних трикутників. Властивості прямокутних трикутників |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Нерівність трикутника. |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Нерівність трикутника. |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Нерівність трикутника. Самостійна робота |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 4 з теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
|
|
|||||||
Тема 4. КОЛО І КРУГ |
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло. Круг. Дотична до кола, її властивість. Самостійна робота |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло, вписане в трикутник |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло, описане навколо трикутника |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло, описане навколо трикутника |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Коло, описане навколо трикутника. Самостійна робота |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Геометричне місце точок |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Геометричне місце точок |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Геометричне місце точок. Самостійна робота |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 5 з теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників» |
|
|
|
||||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення матеріалу про трикутник і його елементи, види трикутників, про ознаки рівності трикутників |
|
|
|
||||||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу про рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу про паралельні та перпендикулярні прямі. Сума кутів трикутника |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Повторення матеріалу про прямокутний трикутник |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 6 з теми «Систематизація і повторення навчального матеріалу» |
|
|
|||||||
|
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Корекція знань, умінь та навичок з теми: «Систематизація і повторення навчального матеріалу». Розв’язування задач підвищеної складності |
|
|
|||||||