Презентація "Внутрішкільний контроль"

Про матеріал
Внутрішкільний контроль є функцією управління, яка встановлює відповідність реального ходу навчально-виховного процесу загальнодержавним вимогам і планам роботи школи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подзаголовок слайда ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Номер слайду 2

Об’єкт та предмет дослідження Об’єкт дослідження Предмет дослідження управління загальноосвітнім навчальним закладом організація внутрішкільного контролю у загальноосвітніх навчальних закладах

Номер слайду 3

Визначення та обґрунтування умов, форм і методів проведення внутрішкільного контролю у загальноосвітніх навчальних закладах Мета дослідження

Номер слайду 4

теоретичні засади організації внутрішкільного контролю 1 наукові основи контролю у системі загальної середньої освіти 2 структуру процесу організації внутрішкільного контролю педагогічні умови підготовки та здійснення контролю структуру і зміст управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. 3 4 5

Номер слайду 5

Вимоги до організації контролю об’єктивність конкретність цілеспрямованість діалектичний підхід до вивчення й аналізу змісту роботи педагогів повсякденна перевірка виконання рішень системність систематичність

Номер слайду 6

Внутрішкільний контроль – це вид управлінської діяльності, який забезпечує розв’язання трьох завдань: виявлення відхилень фактичних результатів управління від передбачених з’ясування причин розходження мети та результатів управління визначення змісту регулюючої діяльності щодо зведення до мінімуму наявних відхилень

Номер слайду 7

Об'єкти ВК Навчально-виховна робота Навчально-матеріальна база Експериментальна і науково-дослідницька робота Позаурочна виховна робота Методична робота Охорона праці і техніка безпеки

Номер слайду 8

Функції ВК Інформаційна Діагностична Прогностична Управлінська Педагогічна Адаптаційна

Номер слайду 9

Види ВК за періодичністю за метою проведення та широтою охоплення об’єкта за об’єктами (суб’єктами) попередній, поточний, підсумковий тематичний, фронтальний, оглядовий персональний, класно-узагальнювальний, предметно-узагальнювальний та тематично-узагальнювальний за рівнем управління адміністративний, взаємоконтроль, самоконтроль за характером плановий,оперативний, спонтанний, епізодичний

Номер слайду 10

Вимоги до персонально – професійного контролю дотримання загальних правил етики та етикету ділового спілкування зокрема; попередня домовленість з учителем чи групою вчителів про початок процедури контролю з оголошенням конкретних цілей, виду, форми та часу контролю; налаштування вчителя на його серйозну підготовку до контролю; попереднє вивчення потреб педагогів; пошук і підкреслення особливих успіхів і результатів учителів у педагогічній роботі; позитивне налаштування вчителя на співпрацю під час контрольно – оцінювальної діяльності; підтримка позитивних емоцій результатами контролю; змалювання кар’єрної та професійної перспективи вчителя.

Номер слайду 11

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
1845
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку