теоретичні засади організації внутрішкільного контролю 1 наукові основи контролю у системі загальної середньої освіти 2 структуру процесу організації внутрішкільного контролю педагогічні умови підготовки та здійснення контролю структуру і зміст управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. 3 4 5
Внутрішкільний контроль – це вид управлінської діяльності, який забезпечує розв’язання трьох завдань: виявлення відхилень фактичних результатів управління від передбачених з’ясування причин розходження мети та результатів управління визначення змісту регулюючої діяльності щодо зведення до мінімуму наявних відхилень
Види ВК за періодичністю за метою проведення та широтою охоплення об’єкта за об’єктами (суб’єктами) попередній, поточний, підсумковий тематичний, фронтальний, оглядовий персональний, класно-узагальнювальний, предметно-узагальнювальний та тематично-узагальнювальний за рівнем управління адміністративний, взаємоконтроль, самоконтроль за характером плановий,оперативний, спонтанний, епізодичний
Вимоги до персонально – професійного контролю дотримання загальних правил етики та етикету ділового спілкування зокрема; попередня домовленість з учителем чи групою вчителів про початок процедури контролю з оголошенням конкретних цілей, виду, форми та часу контролю; налаштування вчителя на його серйозну підготовку до контролю; попереднє вивчення потреб педагогів; пошук і підкреслення особливих успіхів і результатів учителів у педагогічній роботі; позитивне налаштування вчителя на співпрацю під час контрольно – оцінювальної діяльності; підтримка позитивних емоцій результатами контролю; змалювання кар’єрної та професійної перспективи вчителя.