Внутрішкільний контроль є функцією управління, яка встановлює відповідність реального ходу навчально-виховного процесу загальнодержавним вимогам і планам роботи школи.
Подзаголовок слайда ОРГАНІЗАЦІЯ ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Номер слайду 2
Об’єкт та предмет дослідження Об’єкт дослідження Предмет дослідження управління загальноосвітнім навчальним закладом організація внутрішкільного контролю у загальноосвітніх навчальних закладах
Номер слайду 3
Визначення та обґрунтування умов, форм і методів проведення внутрішкільного контролю у загальноосвітніх навчальних закладах Мета дослідження
Номер слайду 4
теоретичні засади організації внутрішкільного контролю 1 наукові основи контролю у системі загальної середньої освіти 2 структуру процесу організації внутрішкільного контролю педагогічні умови підготовки та здійснення контролю структуру і зміст управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. 3 4 5
Номер слайду 5
Вимоги до організації контролю об’єктивність конкретність цілеспрямованість діалектичний підхід до вивчення й аналізу змісту роботи педагогів повсякденна перевірка виконання рішень системність систематичність
Номер слайду 6
Внутрішкільний контроль – це вид управлінської діяльності, який забезпечує розв’язання трьох завдань:
виявлення відхилень фактичних результатів управління від передбачених з’ясування причин розходження мети та результатів управління визначення змісту регулюючої діяльності щодо зведення до мінімуму наявних відхилень
Номер слайду 7
Об'єкти ВК Навчально-виховна робота Навчально-матеріальна база Експериментальна і науково-дослідницька робота Позаурочна виховна робота Методична робота Охорона праці і техніка безпеки
Номер слайду 8
Функції ВК Інформаційна Діагностична Прогностична Управлінська Педагогічна Адаптаційна
Номер слайду 9
Види ВК за періодичністю за метою проведення та широтою охоплення об’єкта за об’єктами (суб’єктами) попередній, поточний, підсумковий тематичний, фронтальний, оглядовий персональний, класно-узагальнювальний, предметно-узагальнювальний та тематично-узагальнювальний за рівнем управління адміністративний, взаємоконтроль, самоконтроль за характером плановий,оперативний, спонтанний, епізодичний
Номер слайду 10
Вимоги до персонально – професійного контролю дотримання загальних правил етики та етикету ділового спілкування зокрема; попередня домовленість з учителем чи групою вчителів про початок процедури контролю з оголошенням конкретних цілей, виду, форми та часу контролю; налаштування вчителя на його серйозну підготовку до контролю; попереднє вивчення потреб педагогів; пошук і підкреслення особливих успіхів і результатів учителів у педагогічній роботі; позитивне налаштування вчителя на співпрацю під час контрольно – оцінювальної діяльності; підтримка позитивних емоцій результатами контролю; змалювання кар’єрної та професійної перспективи вчителя.