Робота: Аналіз Підручника

Про матеріал
АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА Біологія: підручник для 7 класу, загальноосвітніх навчальних закладів : рівень стандарту. Валерій Соболь, Кам’янець-Подільський. Абетка, 2015 — 292с.:ілс. Загальна характеристика 1) Підручник призначений для 7-го класу. 2) Підручник створений за програмою рівня стандарт; програма створена Міністерством освіти і науки України. 3) Автор підручника: Валерій Соболь 4) Загальний обсяг підручника 292 с. 5) Палітурка яскрава, в одну картинку вмістили зв’язок біології з навколишнім середовищем. В підручнику містяться рисунки, таблиці, графіки, схеми, різнорівневі завдання, контроль знань, тестові завдання, узагальнення з тем та вкінці підручнику узагальнення курсу.
Перегляд файлу

 

АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКА

Біологія: підручник для 7 класу, загальноосвітніх навчальних закладів : рівень стандарту. Валерій Соболь, Кам’янець-Подільський. Абетка, 2015 — 292с.:ілс.

Загальна характеристика

  1. Підручник призначений для 7-го класу.
  2. Підручник створений за програмою  рівня стандарт; програма створена Міністерством освіти і науки України.
  3. Автор підручника: Валерій Соболь
  4. Загальний обсяг підручника 292 с.
  5. Палітурка яскрава, в одну картинку вмістили зв’язок біології  з навколишнім середовищем. В підручнику містяться рисунки, таблиці, графіки, схеми, різнорівневі завдання, контроль знань, тестові завдання, узагальнення з тем та  вкінці підручнику узагальнення курсу.

Характеристика текстів підручника.

  1. Види текстів в підручнику: основні, пояснювальні, малюнки і схеми з роз’ясненнями.
  2. Теоретико-пізнавальні тексти в підручнику використовуються під час вивчення теоретичної частини матеріалу.
  3. Інструментально-практичні тексти використовуються для опису практичних і лабораторних робіт, пояснення до вирішення задач.
  4. Є тема, мета, обладнання, описано хід роботи.
  5. Додаткових текстів майже немає.
  6. В підручнику є тексти пояснень. Метою цих текстів є пояснення учням якогось процесу чи рішення тих чи інших завдань на певному прикладі; пояснення здійснені доступною мовою.

Характеристика поза-текстових компонентів.

  1. Ілюстрацій, схем і таблиць багато. Цей матеріал впливає на засвоєння теоретичного матеріалу, допомагає покращити вивчення. Малюнки дають можливість учням побачити ті чи інші об’єкти та  запам’ятати їх візуально, краще зрозуміти суть теми. Схеми та таблиці, в певній мірі, допомагають систематизувати матеріал і більш повно його зрозуміти. Також учні навчаються працювати зі схемами, графіками та таблицями.
  2. Апарат засвоєння в підручнику складають різні контрольні завдання (теоретичні питання, тести, індивідуальні завдання та ін.) після кожного параграфу, та в кінці теми. Методична роль запитань в кінці параграфа полягає в закріпленні знань учнів після опрацювання певного параграфу.
  3. В основному тексті визначення виділені жирним шрифтом, деякі моменти жирним шрифтом або курсивом. Підзаголовки виділено синім кольором. Це зроблено для того, щоб привернути увагу учнів, а також підкреслити важливість цього положення чи поняття.
  4. Систематизація відомостей в кінці параграфа відсутня.
  5. Для узагальнення використовуються контрольні запитання в кінці кожного параграфа.
  6. У підручнику є зміст із вказанням номерів сторінок на кожну тему, кожен параграф. Орієнтуватися в підручнику не складно.

Характеристика логічності викладу матеріалу

  1. Виклад логічний і послідовний.
  2. Послідовність викладу матеріалу близька логічній структурі змісту.

Висновок

  • Цього підручника майже достатньо для повноцінного навчально-виховного процесу при вивченні біології на рівні стандарт.
  • Позитивні якості цього підручника такі: доступний виклад матеріалу, контрольні завдання в кінці параграфу (теоретичні питання, тести, індивідуальні завдання, описи для проектів та ін.), багато ілюстрацій, схеми, таблиці.
  • Не погано було б додати більше додаткових текстів для допитливих учнів.
  • Загалом, підручник формує в учнів природничо-наукову компетентність за допомогою засвоєння системи інтегрованих знань про закономірності функціонування живих систем, їхній розвиток і взаємодію. Засобом інтеграції навчального змісту є наскрізні змістові лінії. Цей підручник допоможе сформувати власні способи діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ванджурак Мирослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
3550
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку