Презентація "Вплив природних факторів та діяльності людини на розвиток рослин"

Про матеріал
Як впливає діяльність людини та природних факторів на розвиток рослин в штучно створених умовах? На це питання відповіли третьокласники, реалізувавши завдання проекту по вирощуванню квасолі в класній кімнаті. Виконаня такого практичного завдання дало змогу дізнатися більше про вирощування бобових та її особливості, важливість введення квасолі у раціон людини.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дослідницька лабораторія «Вплив природних факторів та діяльності людини на розвиток рослин»Проект учнів 3 класу ЗОШ І – ІІІ ступенів села Бойове. Керівник Шаповалова Тетяна Григорівна

Номер слайду 2

Шаповалова Т. Г.

Номер слайду 3

Метою проекту є:створення умов для забезпечення росту рослин;розширення кола знань про вплив природних факторів ( грунту, світла, тепла, вологи, поживних речовин) на розвиток рослин;формування уявлень про нерозривний взаємозв’язок природних процесів.

Номер слайду 4

Метою проекту є:стимулювання й розвиток навчальних мотивів; створення атмосфери доброзичливих взаємин у класі, що необхідно для підтримування в учнів почуття власної гідності, доброти і чуйності, бажання працювати разом з однолітками.

Номер слайду 5

Актуальність проекту. Державним стандартом початкової загальної освіти утверджено стратегію розвитку початкової ланки загальноосвітніх закладів: Формування природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу і людину, основ екологічних знань. Опанування способами навчально-пізнавальної і природоохоронної діяльності, розвиток ціннісних орієнтацій у ставленні до природи. Забезпечення самоствердження та самореалізації особистості молодшого школяра.

Номер слайду 6

Курс «Природознавство» в початковій школі базується на частково-пошуковому методі навчання, який спрямований на розв’язання стрижневого завдання предмета, пов’язаного із формуванням способів навчально-пізнавальної діяльності учнів; мисленнєвих дій та операцій; вироблення уміння розкривати причинно-наслідкові зв’язки у природі.

Номер слайду 7

Цілі проекту: Координація практичної природознавчої діяльності учнів, стимулювання їх творчого самовдосконалення. Формування стійкої мотивації для постійного підвищення рівня знань з предмету «Природознавство». Актуалізація потреби учнів у вивченні та упровадженні в навчальний процес дослідницько-пошукових форм організації власної пізнавальної діяльності.

Номер слайду 8

Завдання проекту: В учнів початкової ланки віковою особливістю є наочно-дієве та наочно – образне мислення (все що вивчаємо, необхідно побачити і доторкнутися). Тому важливими є : пріоритетність реалізації навчальних, розвивальних, виховних завдань з курсу «Природознавство»;цілісність впливу на дитину через взаємозв’язок навчальної та ігрової природничої діяльності; участь учнів в процесі експериментальної роботи як суб’єктів процесу, його активних творців, спроможних впливати на буття, постійно самовдосконалюючись.

Номер слайду 9

Очікувані результати. Підвищення рівня наукової природничої компетентності учнів в процесі практико-експериментальної діяльності. Створення педагогічних умов для формування ціннісних орієнтацій учнів, становлення їхньої самосвідомості, розвитку загальних та соціальних здібностей у процесі дослідницько-пошукової діяльності. Узагальнення та систематизація матеріалів проекту. Презентація досвіду використання експериментальної роботи в системі навчально-виховного процесу.

Номер слайду 10

Типологія проекту. Тип проекту за кінцевим результатом: науково - практичний. Зміст проекту: пошуково-практична діяльність, підготовка інформаційних продуктів. Термін роботи над проектом: листопад –грудень 2013 року. Керівник проекту: Шаповалова Тетяна Григорівна

Номер слайду 11

Типологія проекту. За змістом: предметний. За кількістю учасників: груповий. За тривалістю: короткостроковий. За ступенем самостійності:репродуктивно-дослідницько-творчий. За характером контактів: внутрішньошкільний

Номер слайду 12

Принципи реалізації проекту. Принцип діяльності (розвиток особистості в процесі «відкриття» ним нового знання). Принцип безперервності (інваріативність технології). Принцип цілісного уявлення про світ. Принцип психологічної комфортності. Принцип варіативності (варіативність мислення – вибір оптимального варіанту). Принцип творчості – придбання власного досвіду творчої діяльності.

Номер слайду 13

Учасники проекту – учні 3 класу. Лєзіна Софія Гордієнко Марія. Захарченко Максим

Номер слайду 14

Учасники проекту – учні 3 класу. Зубкові Богдан та Костянтин. Черкес Єлизавета

Номер слайду 15

Учасники проекту – учні 3 класу. Гусяк Володимир. Пархоменко Дар’я. Лебедєв Максим

Номер слайду 16

Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках. Я. А. Коменський

pptx
Додано
24 березня 2019
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку