Конспект корекційного – розвиткового заняття «Корекція розвитку» за темою "Порівняння предметів "

Про матеріал
Конспект корекційного – розвиткового заняття «Корекція розвитку» за темою "Порівняння предметів."За програмою : «Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для 4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Сак Т. В., Прохоренко Л. І.)» Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ МОНУ « Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня дітей з особливими потребами» №693 від 25.06. 2018 р.
Перегляд файлу

Кам'янський ліцей

Червоногригорівської селищної ради

Нікопольського району

Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Корекційно-розвиткове заняття «Корекція розвитку»

4 клас (за програмою «Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку».  Автор Сак Т.В., Прохоренко Л.

« Порівняння двох та більше предметів»

 

 

 

 

 

 

 

Асистент вчителя :

Дроздова Анна Павлівна

 

 

 

 

 

 

Тема: Порівняння двох та більше предметів

Мета: корекційно-навчальна: вчити здобувачів освіти в межах вивченого матеріалу з різних навчальних предметів виділяти ознаки об’єктів; за допомогою або самостійно виділяти суттєві ознаки та властивості окремих предметів, порівнювати два та більше предметів за різними характеристиками;

корекційно-розвивальна: розвивати вміння класифікувати предмети, відносити до родини або класу; давати словесну характеристику предметів, вміння зосереджувати увагу на об’єктах даних наочно;

корекційно-виховна: виховувати бережне ставлення до свого здоров’я, дотримування правил гігієни, режиму дня, правильно планувати та розподіляти раціон, активно вживати корисну їжу.

Хід заняття

І. Організаційна частина

1. Привітання. Емоційне налаштування. Гра «Парасольки»

Мета: створити позитивний настрій, атмосферу довіри, доброзичливості. Визначити настрій учнів та налаштувати їх на позитивні емоції.

  • На парті лежать парасольки. Уявіть, що зараз у нашому класі пішов дощ і вам терміново потрібно заховатися. Виберіть парасольку, яка вам більше до душі, яка вам подобається, яка викликає у вас довіру.
  • Вибір зроблено, тож давайте я дам прогноз на сьогоднішній урок згідно вашим парасолькам.

Червона парасолька – ви енергійні, активні, сьогодні будете в центрі уваги.

Синя парасолька – ви врівноважені, сьогодні добре засвоїте новий матеріал.

Жовта парасолька –ви дослідник, прагнете здобути онові знання сьогодні будете наполегливо працювати.

Зелена парасолька – ви спокійні, але хочете досягти гарного результату.

Фіолетова парасолька – ви романтичні, прагнете пізнати щось нове та поділитися своїми знаннями з оточуючими.

Коричнева парасолька – ви впевнені у своїх знаннях .ви задоволені що прийшли на заняття і прагнете поповнити свій арсенал знань.

2. Зняття психологічного та нервового напруження

- Яка зараз пора пору? (осінь)

- Погляньте у вікно. Яка сьогодні погода? Які емоції викликає у вас сьогоднішній день?

- З яким настроєм ви прокинулися та чого очікуєте від сьогоднішнього дня?

- Давайте візьмемо часточку сонячних промінчиків та зарядимося від них позитивом, енергією та здоров’ям.

ІІ. Повідомлення теми та завдань уроку

Сьогодні на нашому занятті ми будемо  рахувати та порівнювати предмети за величиною, кількістю, розмірами. Отже, починаймо.

ІІІ. Основна частина. Розвиток когнітивної сфери

  1. Ігри-розминки. Орієнтування у просторі

Перше завдання від дуже цікаве та вчить нас швидко запам’ятовувати зображення. Подивись  уважно на картинки (5 секунд). Запам’ятайте їх та відтворіть у тій же послідовності.

-Назви, що зображено перше, друге, третє, останнє. Що зображенопо краях, а що в середині? Назвіть фрукти в зворотному порядку. Що спільного у цих картинках? (Колір, це фрукти)

(Викладаю фрукти моделі-аналоги червоне яблуко, банан, лимон, зелена груша)

-Що змінилося?Чим відрізняються фрукти ?Що спільне?

-Що можна сказати про ці зображення? Що в них спільного? (овочі, корисні та ростуть на городі)

-Що об’єдную овочі, що розташовані по середині? Що спільного у другого та передостаннього овоча?

-Назвіть продукти по порядку. Що розташоване останнє? Що знаходиться після молока? Що ви можете сказати про цей ряд продуктів?

-Ми опрацювали з вами три ряди продуктів, що можна сказати про них? Що в них спільного? Так,всі вони корисні для здоров’я, мають у своєму складі багато вітамінів, мінералів, поживних речовин, які дають нашому організму сили та енергію працювати, вчитися, відпочивати. Так, так, для відпочинку теж потрібна сила та енергія.

  1. Порівняння предметів за розмірами

-Тепер ми будемо порівнювати предмети за розмірами, тож будь уважні. (При читанні вірша вчитель прикріплює зображення тварин на дошці.)

В цирк прийшла руда Лисиця,

Слон, Жирафа і Тигриця,

Мишка й Зайчик куций-хвіст.

Хто найменший був на зріст?

  • Що з звірів відвідав цирк? Скільки всього звірів?
  • Хто з звірів був найвищий? Хто найменший?
  • Що спільного у цих тварин?
  • Де мешкають ці тварини?

 

  1. Порівняння предметів за довжиною, шириною.

(стрічки синього і жовтого кольору однакової довжини і ширини)

-Переходимо до наступного завдання. Перед тобою дві стрічки . Що в них спільного (довжина, ширина, матеріал,)

 -Що відмінного ?(колір)

(стрічки однакового кольору ,але різні за довжиною і шириною)

-Поглянь, будь ласка, на ці стрічки. Що спільного ?(колір,матеріал)

-Що відмінного?(довжина, ширина)

       4.    Порівняння предметів за кількістю.

- Маємо ще одне завдання на картках . Я впевнена, що проблем при виконанні не буде.

009.jpg                Без названия.jpg

  1. Вправи на розвиток дрібної моторики

-Зараз я дам  макети овочів та фруктів, які підготувала  для вас. Завдання в одну корзинку зібрати  «Овочі» в іншу  корзину «Фрукти».

  1. Порівняння предметів за розмірами.

- З ромашки заварюють чай, яким лікують багато хвороб, роблять ванни для купання дітей, різні промивання для ран, а також миють волосся, виготовляють креми для шкіри. Сушену ромашку можна використовувати  як ароматизатор.

V. Рефлексія. Прощання

Отже, давайте підведемо підсумки сьогоднішнього заняття. Що нового ви сьогодні дізналися? Що найбільше сподобалося, а що хотілося б повторити?

На смайлику, який я  зараз покладу, намалюйте настрій з яким ви закінчуєте сьогоднішнє заняття.

 

docx
Додав(-ла)
Дроздова Анна
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
6854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку