Презентація "Вправи для розвитку творчої уяви учнів"

Про матеріал

Використовуючи подані вправи на уроках або як домашнє завдання, ви забезпечите учням гарний настрій, зацікавленість і розвиток фантації та творчих здібностей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправи для розвитку творчої уяви учнів. Заплющте очі. Уявіть один з предметів, що знаходиться в кімнаті. Не відкриваючи очей, перерахуйте якомога більше ознак цього предмета. Розплющте очі і запишіть усе, що запам'ятали, не дивлячись на предмет. Оберіть вірш, який вам подобається. Використайте його останню стрічку, як першу власного вірша. Куди ви йдете, коли хочете відпочити від сім’ї, дітей, батьків, буденних клопотів? Напишіть про це місце.400 словами опишіть ідеальне місце, де б ви хотіли жити

Номер слайду 2

Напишіть, що б ви сказали гостю, який завітав до вас о третій годині ночі. Напишіть твір, що починається словами: «Одного разу у мене була можливість… але я її втратив». Лист у минуле. Напишіть листа 10-річному… собі. В 200 словах опишіть свою першу іграшку. Напишіть про найскладніше рішення, яке вам коли-небудь доводилося приймати.

Номер слайду 3

Напишіть про найлегше рішення, яке вам доводилося коли-небудь приймати. Напишіть розповідь про порожню склянку. Згадайте про найнудніший день у вашому житті. Опишіть його, але пам’ятайте, що ваша розповідь має бути не такою нудною. Почніть статтю на 500 слів так: «Якби я міг щось змінити, я б змінив…»Напишіть розповідь про синій предмет.

Номер слайду 4

Уявіть, що знаходитесь у кімнаті повній людьми і ви в цій кімнаті один – сліпий. Опишіть яким ви уявляєте приміщення і людей. Складіть список усього, чого боїтеся. Виберіть один страх і напишіть про нього. В 200 словах опишіть спекотний день. Чим ви займаєтеся у погану погоду? Напишіть про це 250 слів. Напишіть про те, якими стравами ви б нагодували найлютішого ворога.

Номер слайду 5

Подумайте про людину, яку можна назвати занадто пихатою. Опишіть його поведінку. Використовуючи 150 слів, опишіть зовнішність, рід занять, звички людини на ім’я… скажімо, Андрій Бубликов. Перерахуйте 50 вчинків, який ви ніколи не скоїте. Напишіть монолог від лиця щойно зрізаної квітки. Напишіть розповідь, використовуючи ключові слова: інструктор – собаковод, закон, пляж, булочка.

Номер слайду 6

Напишіть монолог чистої шкарпетки, яка помилково потрапила у холодильник, забитий продуктами. Перерахуйте 15 причин вивчення іноземної мови. Чому вчитель збирається змінити професію? Назвіть не менше 10 причин. Запишіть найгірших 7 фраз, які можна сказати щойно звільненій людині. Напишіть короткий гнівний виступ з 7 абзаців, кожен з яких починався б фразеологізмом «Росте, як бур’ян».

Номер слайду 7

Напишіть коротку розповідь, використовуючи слова: проповідник, монета, гребінець, драбина, криниця. Напишіть коротку історію з таким сюжетом: клони Бреда Піта заполонили світ. Придумайте не менше 7 причин, разом з найнеймовірнішими, чому продавець антикваріату покидає своє містечко. Напишіть монолог від лиця єдиного дерева, що залишилося на місці лісу після того, як усі інші дерева спиляли. Напишіть вісім причин, якими можна виправдати брехуна.

Номер слайду 8

Напишіть коротке оповідання, використовуючи слова: священик, каблучка, сад, бінокль. Придумайте 5 варіантів вставок до наступної фрази: «Будь ласка, не мніть …., а то (бо, інакше)…. Перерахуйте 10 речей за котрі ви віддали б останні 500 гривень за тиждень до зарплати. Складіть розповідь, використовуючи слова: дідусь, фотоальбом, пошта, сірники. Назвіть 7 обставин через які може почервоніти драматург.

Номер слайду 9

Напишіть монолог від імені ложки, яка потрапила до посудомийної машини. Ви повертаєтеся додому з магазину. Придумайте 10 причин, разом з найнеймовірнішими, чому вхідні двері вашого дому відчинені настіж. Напишіть інструкцію як навчити домашніх тарганів бити чечітку. Чому лікар залишає своє місто? Придумайте цікаві причини. Напишіть монолог автомобіля, який щойно потрапив в аварію. Загинули його власники.

Номер слайду 10

Правила виконання завдань. Вправи треба виконувати письмово. Треба щоб кількість слів чітко відповідала вимозі. Бажано, на кожне завдання відводити конкретну кількість часу (наприклад 15 хвилин)Під час роботи не можна відволікатися. Якщо не знаєте що писати, то пишіть: «Я не знаю про що писати…». Це знімає письменницький ступор.

pptx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
1211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку